Chrisling

America's Next Top Model 9

23 indlæg i dette emne

Wheeeee! :ilovebryllupsklar::cheerleader3: :fløjt:

Så er den nye sæson startet - indrømmer det blankt: Jeg er afhængig :sm:

Nåh, men tænkte at jeg ville oprette en tråd for os junkies - så skriv løs piger!

...og må jeg så hører hvem I tror der løber med titlen denne gang?

Jeg har 2 favoritter: Lisa eller Shelisea (staveplade :sm: )

Er også ret spændt på at se hvordan Heather klarer sig - givet hendes sygdom...

BRING IT ON!

a1158.gifa1158.gifa1158.gifa1158.gifa1158.gif

FIERCE

a1158.gifa1158.gifa1158.gifa1158.gifa1158.gif

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem løber med titlen???

Svært at sige endnu, men det ville da være stort hvis det var Heather :ilovebryllupsklar:

Kan bliver så rasende over den måde de gimper snakker om hende :cheerleader3: de skulle have en endefuld alle sammen.

SKAM JER PIGER!!

Glæder mig til deres MAKE-OVER og se hvem der spasser ud over det :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også melde mig ind i klubben Totally addicted too Top Model! :ilovebryllupsklar:

Jeg hepper på Lisa - jeg synes hun virker kanon!

Hende den mørke med det røde pandehår er bare for meget!!!

Tror desværre at Heather og hendes autisme vil spænde ben for hende - især når de får "mingling" opgaver.

Alt herfra - over and out!

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UHH. I LOOVE Top model!!!

Jeg kan ikke lige heelt hitte ud af, hvem der er hvem endnu, men tror også, at min foreløbige favorit er hende, der hedder Lisa... :cheerleader3: Er det ikke hende, som hende med det røde pandehår åbentbart føler sig helt vildt truet af, siden hun har så travlt med at fortælle hende, hvor meget bedre hun selv er?

Jeg så desværre ikke første afsnit, men håber at være med fra nu af.

Når jeg flytter fra lejligheden, får jeg et svært behov for at hægte mig på nogen, der også gerne vil se det - Jespers forældre har nemlig kun tv 1 og 2 :cheerleader3:

:cheerleader3:

Synes bare stadig allerbedst om hende, der vandt den allerførste omgang. Årh, for hunnan, hvad var det nu hun hed...?? Hun var med i det der celeb-big-brother agtige noget der kørte en overgang....

...Adrianne eller noget i den stil hed hun...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger... :thumbsupsmileyanim:

Ja, efter ANT 8 var slut, tænkte jeg, at der måtte være et eller andet sted på nettet, hvor jeg kunne finde ANT 9, og det gjorde jeg så...

Så engang i januar så jeg hele sæson 9 på 3 dage...

I skal glæde jer, for synes det er en rigtig god sæson, og ja... Vinderen har da også fortjent sejren... ;)

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Jeg har ikke fået set det de sidste 2 gange - har de vildeste abstinenser :hug::huh::hug:

Hvad er der sket? Hva'? Hva'? Hva'? :thumbsupsmileyanim::bearhug::biggrin:

Hmmmm, mon jeg kan huske det?

Forrige gang var bare et af de kedelige afsnit... de der hvor de viser "aldrig viste klip" halløj, så der er du ikke gået glip af noget.

Sidste gang - altså i torsdags - lærte Tyra dem at være sexede og så indspillede de en musikvideo med Enrique Iglesias. Heather pigen blev dårlig, fordi hun ikke fik nok at spise, og Bianca er helt vildt træt af hende, fordi hun mener, Heather ikke skal yde noget for at få taget gode billeder. Hmmm, hvad ellers... tja... pas. Jeg kan sgu ikke huske det. Plus size pigen var vist den der blev sendt hjem, men jeg kna altså ikke helt huske det :lol:

He he, der må være andre der kan give et bedre referat, for det her var da godt nok ringe :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uhhh totalt ynglings program... Favorit Heather... hader Bianca...

Det kan jeg kun bakke op om!

Jeg er lige gået glip af aftenens afsnit - men jeg må da kunne nå genudsendelsen i morgen. Jeg må indrømme, at jeg nok også er en lille smule afhængig, men heldigvis gider kærsten også se på "dumme dåser" hver torsdag, så det er jo meget heldigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh...nu bliver det spændende :thumbsupsmileyanim:

Indrømmet - Heather har et fantastsik ansigt, men jeg tror ikke hun kan klare presset...?

Lisa har skuffet mig siden første afsnit, men jeg holder stadig på Selishia...og Jenah er da også ret fantastisk på billeder :cheerleader3:

Selv om Bianca ikke er særlig elskværdig tror jeg også at hun når langt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaargh! Jeg er jo gaaet glip af finalen fordi jeg sidder herude paa praerien :boohoo:

Saa...

:biggrin:HVEM VANDT?!? -HAHA-

:badgirl:HVEM VANDT?!? :griner:-

-HAHA-HVEM VANDT?!? :)

Gaetter umiddelbart paa at Jenah og Selishia stod i finalen, og at Selishia vandt...

Salishia og hende der blondinen kom i finalen (hvorfor er det lige at jeg slet slet ikke kan huske hendes navn lige nu?).

Og..........

trommehvirvel........

vil du vide hvem der vandt????

Salishia (her burde man så nok lave en cheerleader smiley, men det gider jeg altså ikke :boohoo: )

Fint nok at hun vandt, hun er meget smuk og dygtig og har klaret sig rigtig godt og er blevet meget bedre. Jeg bliver bare så frygtelig træt af hende - hun er lige en tand for meget "bubbly" og virker ikke specielt dyb

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Aaaaaargh! Jeg er jo gaaet glip af finalen fordi jeg sidder herude paa praerien :boohoo:

Saa...

:biggrin: HVEM VANDT?!? -HAHA-

:badgirl: HVEM VANDT?!? :griner:-

-HAHA- HVEM VANDT?!? :)

Gaetter umiddelbart paa at Jenah og Selishia stod i finalen, og at Selishia vandt...

Salishia og hende der blondinen kom i finalen (hvorfor er det lige at jeg slet slet ikke kan huske hendes navn lige nu?).

Og..........

trommehvirvel........

vil du vide hvem der vandt????

Salishia (her burde man så nok lave en cheerleader smiley, men det gider jeg altså ikke :boohoo: )

Fint nok at hun vandt, hun er meget smuk og dygtig og har klaret sig rigtig godt og er blevet meget bedre. Jeg bliver bare så frygtelig træt af hende - hun er lige en tand for meget "bubbly" og virker ikke specielt dyb

aargh øv så ikke afsnittet men ville da meget hellere at blondien med det lange garn vandt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Aaaaaargh! Jeg er jo gaaet glip af finalen fordi jeg sidder herude paa praerien :boohoo:

Saa...

:biggrin: HVEM VANDT?!? -HAHA-

:badgirl: HVEM VANDT?!? :griner:-

-HAHA- HVEM VANDT?!? :)

Gaetter umiddelbart paa at Jenah og Selishia stod i finalen, og at Selishia vandt...

Salishia og hende der blondinen kom i finalen (hvorfor er det lige at jeg slet slet ikke kan huske hendes navn lige nu?).

Og..........

trommehvirvel........

vil du vide hvem der vandt????

Salishia (her burde man så nok lave en cheerleader smiley, men det gider jeg altså ikke :boohoo: )

Fint nok at hun vandt, hun er meget smuk og dygtig og har klaret sig rigtig godt og er blevet meget bedre. Jeg bliver bare så frygtelig træt af hende - hun er lige en tand for meget "bubbly" og virker ikke specielt dyb

aargh øv så ikke afsnittet men ville da meget hellere at blondien med det lange garn vandt..

Ej øv, jeg heppede ellers på blondinen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer