sille111

Hælp mig med min opgave please:-)

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej alle i dejlige hjælpesomme kvinder!

Tusind tak for hjælpen - Dejligt at få så mange svar på så kort tid:-)

Noget jeg vil fokusere på i min rapport er forskellen på hvad I mener er overvægt og hvad sundhedsstyrelsen (i form af bmi ) mener er overvægt. ( det er nemlig ikke altid den samme mening;-)))

Igen tusind tak for hjælpen

Hilsen sille

Jeg skal da også gerne give mit svar... De er alle 3 (2) kraftige kvinder - overvægtige, jo, men ikke meget.

Jeg vil så også lige tilføje, at du skal huske at tage forbehold for den metode, du har anvendt til at undersøge dette, i din opgave. Tyve svar er for eksempel langt fra nok til at være repræsentativt - jeg mener, du skal op på omkring 1500. Desuden skal du huske at tage forbehold for "vores" målgruppe (alder, social status, indkomst børn/ikke børn mv.) Vi (brugerne her på BK) må jo siges at være en forholdsvis homogen gruppe, og man kan derfor antage, at vi vil svare nogenlunde ens. Men det har du sikkert tænkt over i forvejen.

Rigtig meget held og lykke med opgaven!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om det er en kvinde eller 3 forskellige går jeg ikke op i, efter min opfattelse er de alle overvægtige.. BMI på over 25 eller ej... De er ikke decideret "fede" (lyder grimt) - men de har lidt ekstra end hvad jeg vil kalde "normal - vægt"....

Lige meget hvad er det godt at vi alle er forskellige for gud hvor ville det være kedeligt hvis vi alle var ens :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer