Sign in to follow this  
Followers 0
janne lisberg

den flotteste brudekjole til salg

12 posts in this topic

Hej Alle jer tøser.

Jeg blev gift i sep. i en drøm af en kjole. jeg har fået den syet ved hansen & højmark couture i aalborg.

jeg vil gerne sælge den, da jeg synes at det er synd at den flotte kjole bare hænger i skabet.

det er en str. 40-42, men toppen er en corsage og kan derfor passe en del størrelser.

corsagen er lavet i hvid hør og har påsyet flotte swarovski krystaller derpå. ydermere sidder der en flot broche midtpå.

nederdelen er lavet af blød tyl i 8 lag, hvor de inderste 2 lag er indfarvet i en lys cappuchino. på nederdelene r der også syet swarovski krystaller på.

jeg er 178 cm. høj, men har snakket med hende der har syet den. hun siger at den er ret nem at lægge op hvis det skulle være nødvendigt.

jeg har givet 14.000 for den, men vil gerne sælge den til min. 6000.

er der nogen der kunne være interesseret så skriv endelig til mig på

mail@jannejorgensen.dk , eller herinde.

mvh. janne

post-33032-1203890054.jpg

0

Annonce ♥

Rigtig flot kjole. JEg har desværre købt og kan nu nok heller ikke passe den.

Har også kigget hos Hansen og Højmark - de har nogle fede kjoler.

Kh

Louise

0

Har du flere billeder, evt. nogle tæt på og nogle hvor du bevæger dig rundt?

0

Rigtig flot kjole. JEg har desværre købt og kan nu nok heller ikke passe den.

Har også kigget hos Hansen og Højmark - de har nogle fede kjoler.

Kh

Louise

hej louise. ja jeg havde det også bare godt i kjolen, så er glad for at høre at du synes at den er pæn. ærgeligt at du ikke kan passe den.=)

janne

0

Annonce ♥

Har du flere billeder, evt. nogle tæt på og nogle hvor du bevæger dig rundt?

hej dorthe. ja det kan du tro. her et et par billeder mere. =) janne

post-33032-1204144154.jpg

post-33032-1204144166.jpg

0

IHHHHH, hvor må man bare EEEELLLLSKE tyl!!!!

Den bevæger sig rigtig flot og det der cappucino er helt diskret (jeg var bange for at det ville dominere).

Hvor fra i landet kommer du? Kan man evt komme og prøve den?

(os selvom den er lidt udenfor budget.... nu må vi se... :cheerleader3: )

0

hej dorthe. ja den er bare så skøn. og tyllet er tyndt og blødt. ikke som tyl dengang man skulle have fastelavn...=)

nej cappuchino farven er kun lige så man kan ane den. ja du må gerne komme og prøve. jeg bor 15 km nord for aalborg.

janne =)

0

:thumbsupsmileyanim: Wauw for en skøøøøøn kjole! :rolleyes:

Jeg håber, at der er en anden kommende brud, der bliver glad for den! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

GULP! Nord for Ålborg!!!

Sidder som studerende med lille dreng og uden bil i Frb = er ikke den første til at krydse land og rige for at prøve kjoler. Æv.

Men hvis du kommer til Kbh, må du endelig sige til.

Jeg kommer godt nok til Skive-egnen i påsken, men der er stadig langt til 15 km nord for Ålborg!

0

ja det var da øv at vi lige er i hver sin ende af landet......der er stadigt langt herop fra skive. det tager nok 1-1½ time i bil. kommer ikke så tit til kbh, så det er da bare ærgeligt.

Har familie på fyn så er dernede ret tit. hvis du kan komme der forbi så er der da ikke så langt igen. Men uden bil er det lidt besværligt kan jeg godt se.... ;)

janne

0

Hej Janne

Det er vel nok en flot kjole. Jeg er dog kun en str. 36. Tror du nederdel og corsage kan passes til ?

Hej Alle jer tøser.

Jeg blev gift i sep. i en drøm af en kjole. jeg har fået den syet ved hansen & højmark couture i aalborg.

jeg vil gerne sælge den, da jeg synes at det er synd at den flotte kjole bare hænger i skabet.

det er en str. 40-42, men toppen er en corsage og kan derfor passe en del størrelser.

corsagen er lavet i hvid hør og har påsyet flotte swarovski krystaller derpå. ydermere sidder der en flot broche midtpå.

nederdelen er lavet af blød tyl i 8 lag, hvor de inderste 2 lag er indfarvet i en lys cappuchino. på nederdelene r der også syet swarovski krystaller på.

jeg er 178 cm. høj, men har snakket med hende der har syet den. hun siger at den er ret nem at lægge op hvis det skulle være nødvendigt.

jeg har givet 14.000 for den, men vil gerne sælge den til min. 6000.

er der nogen der kunne være interesseret så skriv endelig til mig på

mail@jannejorgensen.dk , eller herinde.

mvh. janne

0

Annonce ♥

Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥