Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Englebrud84

Hvad synes I om denne brudekjole?

19 posts in this topic

Øv, jeg kan ikke vedhæfte filen.. hvad gør jeg forkert?

Men kender nogen kjolen, jeg har kun set den i grøn på et modelbillede, men prøvede den selv i rå hvid.

0

Annonce ♥

Vi vil da gerne se kjolen...

Har du prøvet at finde billedet på din computer når du vælger "gennemse".

Billedet kan være for stort så gør det evt. lidt mindre.

0

Er det denne???

JA :cheerleader3: - det er den - altså bare i hvid. Både kjole, blonder og tyl:-) Kan I se den for jer...? :cheerleader3:

Jeg er lidt af en computer-spade... hvordan laver jeg billedet mindre, for det er ret stort... :cheerleader3:

Jeg prøvede at vedhæfte men den sagde der skete en fejl og at jeg " glemte" at vedhæfte.

0

Annonce ♥

Det er en flot kjole!

Jeg ville nok foretrække den i grøn eller en anden farve, for at blomsterne på kjolen træder mere frem.

Men nu har jeg selvfølgelige ikke set den i råhvid og kan derfor ikke vurdere, hvordan den ser ud i den farve. :cheerleader3:

Edited by anita80
0

Den ser da rigtig fin ud :cheerleader3: Ja, vi elsker tyl :cheerleader3:

:cheerleader3:

Ja, der er masser af tyl forneden- I like that!! Og så med tylslør foroven. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg får et 600 kb billede til at blive mindre??? Har prøvet at kopiere det i word, men det lykkes ikke.. Og I må lige få indtrykket af den i hvid også.

Det er rigtig at de hvide blomster fremtræder MEGET tydligere på den grønne kjole, men jeg er 23 og SKAL bare være hvid brud:-) :cheerleader3:

Men blonderne er stadig rigtig søde synes jeg og går ud fra skulderen og røre huden, samt går ned bag på den ene strop på ryggen. Kjolen er to-delt, men blonderne går lidt ned over kjolen, så den hænger godt sammen.

Skal lige siges, at der også er perler på blonderne ( svært at se langt fra)

Jeg håber, at jeg får hjælp til at ligge billedet ind, så jeg kan høre jeres mening. Jeg tror, at det bliver DEN. Eneste jeg tænker er: slæbet på kjolen er relativt kort ( iforhold til andre jeg har set), ville godt haft stropper op om nakken og så at den er to-delt- er det mindre prinsesse agtigt????

:cheerleader3: Når jeg ser den i grøn minder den mere om en selskabskjole.. men min vil jo være hvid og jeg ELSKER tylet... :cheerleader3: .... og med tyl langs ryggen.. så kunne den godt blive ret sød.

Jeg har også gået efter noget enkelt, men fint og så er prisen god.. 4700 kr.

Tak for alle kommentarer ( og hjælp til det med filen...)

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej

Den er kanon flot. Farven er ikke lige mig men det kan man jo gøre noget ved :cheerleader3:

Mvh Jane

0

Selvfølgelig skal kjolen være hvid - dette ville jeg også have, når det nu er til en brudekjole :cheerleader3:

Prøv at spørge skrædderen, om man evt. kan lave noget længere slæb, når du gerne vil have det.

- det lyder rigtigt flot, at der er perler på blonderne! - og det er billigt for kjolen, hvis man fx sammenligner med Rembo Styling, og denne kjole minder lidt om dem :cheerleader3:

0

Hej igen

Jane - min er også hvid, ej grøn !!!... :cheerleader3: , men modelos er åbenbart kun i grøn.

Er der ingen der kan fortælle, hvordan jeg får billedet i mindre str. så I kan se den ægte vare? :cheerleader3:

Den er så meget mere brudekjole agtig i hvid tyl osv.

Ja, prisen er rigtig god og synes også den minder om dansk design, jeg har set fx hos Marianne Caroe.

Englebrud84

0

Vi vil da gerne se kjolen...

Har du prøvet at finde billedet på din computer når du vælger "gennemse".

Billedet kan være for stort så gør det evt. lidt mindre.

Den er da helt vild flot..... også i grøn, men jeg kan godt forstå at du hellere vil have den i hvid eller råhvid. Det skal det næsten være når det er en brudekjole... syntes jeg.

:thumbsupsmileyanim: men det er også flot når blomsterne kan ses tydeligt... så hvis blomsterne er helt hvide ville jeg nok vælge en råhvid kjole...

0

Annonce ♥

Så fik jeg endelig billedet ind... :rolleyes:

Mig i en den rå-hvide udgave af Tomi Mariage kjolen. Den er lidt for stor til mig ved skulderen/brystet, derfor stikker det lidt ud. Det kan tilrettes.

Blonder og perler er nemmere at se tæt på, men ser ud som på den grønne model. ( Perler kan dog ikke ses der)

Pris: 4700 kr uden tilretning

Hvad siger I piger? :thumbsupsmileyanim:

Kram

post-31908-1204378306.jpg

0

I får den også lige bagfra med noget slør hængene ned fra håret.

Kjolen er todelt

:thumbsupsmileyanim:

post-31908-1204378841.jpg

0

Smuk kjole! Kan godt lidt det med, at tyllet lige titter ud forneden.

0

Annonce ♥

Hold da fast, en billig kjole - og så ser den samtidig supergodt ud på dig!!!

0

Tak for de pæne ord.

Jeg har nu købt den!! :cheerleader3: og er sikker på den bare kommer til at sidde rigtig godt, når den bliver tilrettet foroven.

Men det er først til juni... Indtil da... :griner:-

Ja, 4700 er var en okay pris, men tilretning, slør, sko osv. bliver det 5000 og noget... forhåbenlig ikke alt for dyrt, da jeg er på SU! :griner:-

Super flot kjole :rolleyes: Tillykke med den
0