Sign in to follow this  
Followers 0
Jarlsberg

Sælges: Guld og organza: Marièes de Rêve

15 posts in this topic

Superflot brudekjole i str. 42 i 2 dele: corsage og nederdel. Corsage er regulérbar i ryggen. Nederdel er i ren organza. Kjolen er købt hos Lucca Bride i Sindal. Nyrenset.

Kom med et godt bud - sælges billigt.

post-12361-1204111721.jpg

post-12361-1204969410.jpg

Edited by Jarlsberg
0

Annonce ♥

Fatter bare ikke du ikke har solgt den endnu.. Den er bare SÅ smuk!

0

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at se nogle flere billeder af kjolen. Også gerne billeder bagfra, hvis du har.

Hvilket prisleje havde du tænkt dig den skulle ligge i ?

Mvh. Veronica

0

Hej Veronica

Tak for hyggelig snak. Jeg har sendt en håndfuld fotos til dig på email, og håber ikke jeg har blokeret din indbakke fuldstændig. Ellers giv mig lige besked.

Nypris var 11.600. Ved faktisk ikke rigtig hvad jeg forestiller mig af pris. Kom med et bud :thumbsupsmileyanim:

Hilsen

Dorte

0

Annonce ♥

Hej Annaperenna,

Nej, jeg forstår faktisk heller ikke den er solgt endnu :thumbsupsmileyanim: Men det kan jeg jo sagtens sige!

Det er en vildt lækker og - følte/føler jeg - eksklusiv kjole. Måske fordi det er en "stangmodel" er den ikke solgt endnu... mange vælger jo at få designet og syet en unik kjole.

Jeg følte mig bestemt som queen of the world i kjolen!

Hilsen Dorte

0

Hej Dorte.

Jeg har efter flere overvejelser besluttet mig for, at give min egen kjole en chance. Jeg skal ind og have den tjekket på onsdag, da den efter at jeg har tabt mig, ikke sidder ordentligt.

Hvis den stadig ikke vil sidde ordentligt efter kyndig hjælp, vil jeg tage kontakt til dig igen, såfremt din kjole ikke er blevet solgt..Jeg er nemlig håbløst forelsket i den :loveboard:

Mvh. Veronica.

0

Hej Dorte.

Jeg har efter flere overvejelser besluttet mig for, at give min egen kjole en chance. Jeg skal ind og have den tjekket på onsdag, da den efter at jeg har tabt mig, ikke sidder ordentligt.

Hvis den stadig ikke vil sidde ordentligt efter kyndig hjælp, vil jeg tage kontakt til dig igen, såfremt din kjole ikke er blevet solgt..Jeg er nemlig håbløst forelsket i den :thumbsupsmileyanim:

Mvh. Veronica.

Hej Veronica,

Ked af mit sene svar! Jeg håber du finder den rigtige kjole - det er det vigtigste. Ellers vil jeg glæde mig til at høre fra dig igen, hvis ikke du får tilretningen af din egen kjole til at virke.

God påske.

Mvh

Dorte

0

Annonce ♥

hvad har du tænkt at du gerne vil ha for kjolen?

den er virkelig smuk!

0

Hej Husse,

Undskyld mit sene svar :loveboard:

Forestiller mig omkring 3000.....ca... Hvad kunne du forestille dig at byde?

Mvh

Dorte

0

Annonce ♥

Og jeg gør det stadigvæk :thumbsupsmileyanim:

er der slæb på?? har du ikke billede af den bagfra

0

Hejsa,

Der er slæb på. Jeg har flere fotos, jeg prøver at sætte dem ind her. Hvis ik jeg får det til at virke, kan jeg sende det på mail til dig.

Edited by Jarlsberg
0

Øv det lykkes ikke. Lad mig vide din email, så skal jeg straks sende flere fotos :thumbsupsmileyanim:

0

Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥