Sign in to follow this  
Followers 0
Brud2008?

Hvad koster Jeres brudkjole?

40 posts in this topic

Hvis I vil svarer :respekt:

Håber ikke jeg fornærmer nogle med at spørge..

Men det er fordi jeg var ude og prøve kjoler i går, og har et budget på 10.000kr alt inkl. slør og evt. skørt.

Den jeg forelsket mig i igår blev ret billig. 7000kr inkl. det hele.

Skal i morgen i lilly og hob, og er spænd på om jeg overhovede kan få nogle kjoler til den pris alt inkl.?

Gør jo ikke noget det er BILLIGERE end 10.000kr. :thumbsupsmileyanim:

Kærlig hilsen Camilla som skal giftes med min skønne kæreste igennem 7 1/2 år den. 14. juni 2008! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Min kjole og slør var der 33% rabat på, så det kostede tilsammen 8.000,- Skørtet har jeg købt på EBAY for 150,-

Min kjole er en Pronovias, og er ikke i den billige ende, så som du kan se, så kan man sagtent få udstyr for under 10.000,-

Med sko, undertøj, taske, strømper og alt det andet, er mit kommet lige over 10.000,-

Lilly har nogle fine kjoler, som ikke er helt så dyre som så mange andre, så du skal nok finde dig en rigtig smuk kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa.

Jeg ligger så helt i den anden ende af scalaen.

Jeg har givet 12600 for kjole og slør. Der ud over har jeg betalt 1200 for sko og knap 2000 for undertøj.

Tror dog det ender med at min mor betaler undertøjet.

Jeg har til gengæld købt både sko og undertøj som jeg ved jeg kommer til at bruge meget efterfølgende.

0

Annonce ♥

Hejsa...dejligt med endnu en der har valgt den dejlige dato i Juni.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har fundet min kjole hos lilly....en af de smukke nye 2008 modeller.. (jeg lejer) den koster 3800kr. (leje) 6100kr. (køb) og mit smukke lange blondeslør koster 1399, skørter koster i alt 1300 kr... så ja det kan da sagtens gøres under 10000kr...

0

Hejsa. min kjole er en tommy mirrage den kostede 5600 og har lånt skørt gratis i forretningen. Mit slør 700 men låner den af en veninde da hun tilfældigvis havde en magen til. MEN så kommer tilretning fra 600-1200. Så jeg vil sige din pris lyder meget rimlig :thumbsupsmileyanim:

0

Min kjole er også købt hos lilly også en af år 2008 modelerne. Jeg har givet 4195 kr. for kjolen, 350 kr. for en taske til. 669 for sløret til. og skørtet koster 895 kr. Jeg har købt sko ved siden af til 350 kr. hos smartgirl. Så alt i alt har jeg brugt 6500 kr. på tøj. Mangler bare undertøj og strømpebånd, men regner ikke med at det bliver så dyrt.

Edited by Jannice
0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg (eller det vil sige min mor) har givet 12.000 kr. for min fantastiske kjole + slør fra Pronovias.

Oveni prisen kommer så tilretning, men den skal kun lægges op.

Dertil kommer så sko, undertøj (nogen der ved om La Perla laver undertøj i 70E?), smykker og alt det andet dejlige lir.

Ihhh hvor jeg glæder mig til at komme i kjolen igen!

0

Min skønne Tomy mariage kjole koster 4800 kr. Så kommer der tilretninger oveni mellem 600-1200 kr. Skørt låner jeg af forretningen.

Jeg har købt slør til 300 kr. Sko til 399kr og undertøj til 850 kr.

Så det ligger nok også i den billige ende.

Edited by frukold
0

Annonce ♥

puha det er mange penge i giver... jeg er heldigvis i den heldige situation at en af mine veninder er uddannet syerske og er meget dygtig, og har meget erfaring med at sy brudekjoler. så hun vil sy den til mig gratis og jeg skal kun betale for stoffet, som jeg får iggennem hendes far som bor og arbejder i thailand så alt i alt kommer den til at koste et par tusinde.. ihvertfalg ikke mere!! skoene har jeg fået af min svigerinde da hun havde købt nogke helt hvide fra friis og company, som hun ikke kunne passe alligevel og jeg er fuldstændig vild med det... slør laver jeg selv... max 500 kr. undertøj kommer til at koste ca. 1000. smykker ca. 1000 (skal kun have øreringe på) så jeg syntes jeg er enormt heldig at slippe SÅ billigt :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::respekt:

0

Annonce ♥

Min kjole kostede 12.000 + tilretning. Dertil slør til 500 kr. og undertøj til 1.000 kr. Skoene, et par flotte Billi Bi sandaler i en svag guldfarve, fandt jeg på Trendsales til kun 300 kr. Smykker, ja der lånte jeg en smuk perlehalskæde af min bedstemor og øreringe købte jeg hos Carré til 400 kr.

- Henriette -

0

Annonce ♥

Jeg har givet 11.200 for min kjole incl. skørt (og det var med de 30% rabat) hos HOB i taastrup.. Jeg har selv lavede mit slør, skoene har jeg givet 400 for, og undertøjet regener jeg med at bruge ca. 500 kr på.. (Sagde vidst også inden jeg købte kjolen max 5.000, så er vidst ikke så god til det med at holde budgettet) Når man først får prøvede KJOLEN er der ikek så meget at gøre..

Og for øvrigt så mangler jeg også tilretningerne... Puha en dyr.. men DEJLIG dag vi får os:-)

0

Jeg har købt min kjole brugt (herinde) for 2000 kr, rens kostede ca. 700 kr, skørtet købte jeg også brugt for 150 kr. incl. fragt, sløret er også brugt, 500 kr. Det er 3350 kr, så mangler jeg sko og undertøj. Så jo, du kan sagtens få udstyr for under 10.000. jeg gik så lidt amok, da jeg opdagede, hvor billigt jeg havde gjort det hele og bestilte en specialsyet brudetaske til 2050 kr. Men jeg elsker den :-)

0