JaneDuedal

Hvor køber man kjoler (midt /vest jyll)??????

17 indlæg i dette emne

Hej alle

Er der nogle der kan anbefale et godt sted at købe kjolei midt/vest jylland???? Mit budget ligger på 6-10.000.

Jeg været ude at prøve og har nu 2 ynglinge, men ved stadig ikke helt om det er en af dem der er KJOLEN. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har været i Hammerum, Ringkøbing, Kjellerup samt Lilly i Holstebro og kigge.

Men er der nogen som kan anbefale andre steder i nærheden, så skriv endelig!!!!!!!!!!!!! :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle

Er der nogle der kan anbefale et godt sted at købe kjolei midt/vest jylland???? Mit budget ligger på 6-10.000.

Jeg været ude at prøve og har nu 2 ynglinge, men ved stadig ikke helt om det er en af dem der er KJOLEN. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har været i Hammerum, Ringkøbing, Kjellerup samt Lilly i Holstebro og kigge.

Men er der nogen som kan anbefale andre steder i nærheden, så skriv endelig!!!!!!!!!!!!! :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej alle

Er der nogle der kan anbefale et godt sted at købe kjolei midt/vest jylland???? Mit budget ligger på 6-10.000.

Jeg været ude at prøve og har nu 2 ynglinge, men ved stadig ikke helt om det er en af dem der er KJOLEN. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har været i Hammerum, Ringkøbing, Kjellerup samt Lilly i Holstebro og kigge.

Men er der nogen som kan anbefale andre steder i nærheden, så skriv endelig!!!!!!!!!!!!! :respekt:

Tak for det det vil jeg prøve.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Hammerum, Holstebo og Humlum.

Hammerum var ok betjening og priserne var også ok. Jeg sagde til dem at jeg lå omkring de 5000 kr og det holdt de sig til.

Lilly Holstebro var en knap så god oplevelse. Betjening gør åbenbart meget!

Humlum var helt perfekt. Super god betjening, man føler virkelig at de har tid til én. Der er mange prisklasser. Jeg fortalte igen at jeg havde et budget på 5000 kr og endte med en kjole til 4800 kr. Så det kunne ikke være bedre. Jeg er så glad for at jeg tog derop :respekt:

Super flotte kjoler!! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Redigeret af frukold
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg lister det lige op

1. Lilly Holstebro. Rigtig god servie men man skal helst bestille tid. (Har en veninde som kom uanmeldt engang. Hun fik nærmest ingen hjælp og det var ikke fordi butikken var fuld af andre kunder der var en konfirmand udover hende.) Her findes en af mine yndlinge :cheerleader3:

2 Hammerum(gittes fest og brud ). Også rigtig god service her bestilte jeg ikke tid. Man kan låne skørtet til kjolen.

3. Ringkøbing(Brudehjørnet). Her også god service. (min veninde har lige købt en kjole der man får 25% rabat hvis man køber en kjole der skal udlejes, den hun har købt skal lejes ud i maj og hun skal giftes til aug.)

Her findes den anden af mine yndlinge. :cheerleader3:

4. Kjellerup.

Sted 1

Smuk brud:

Førstehåndsindtryk ret dårligt. De sagde ikke engang "Hej" da vi kom. Jeg ved godt der var 2 som prøvede kjoler og vi kom en halv timer før den tid vi havde bestilt. Men alligevel et "Hej" kan man vel fremstamme selvom man har andre kunder. Nå men fik lov at prøve en kjole på badeværelset da der var optaget af 2 andre kunder i butikken. Jeg ville jo gerne prøve mere end en men de 2 andre kommende brude havde desværre gang i de str. som jeg kunne være i. Min mor og jeg blev enige om at tage vidre til det næste sted og evt komme tilbage senere, nu hvor de ikke havde tid til mig(selvom jeg havde bestilt tid.)

Vi kom senere på dagen og da fik vi et noget bedre indtryk vi kom et kvarter før lukketid og blev der da næsten en time. Fik prøvet 3 fede kjoler men de var alt for dyre 9900 kr pr stk. Lidt for dyrt når mit budget til tøj er på 10000 icl alt. Men havde jeg råd kunne jeg sagtens finde på at købe der.

Dog er udvalget ikke så stort, hvis jeg skal sige noget negativt. :thumbsupsmileyanim:

Sted 2

Brud og festgården:

God service, stort udvalg behøvede ikke tidbestilling. De havde dog en ide om at jeg sagtens kunne tage en str 44/46 på(jeg er en str 38) og så stadig tro man kan se hvordan den ville sidde på en i den rigtige str. Den holder altså ikke når det svinger 4 str !!!! :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan helt sikkert anbefale både Askepot i/ved Skanderborgog så Kennedys i Assentoft. Begge steder har jeg bare fået rigtig god service, og hver gang har der kun været mig som kunde. Jeg har ikke købt min kjole nogle af stederne, men vil alligevel fremhæve dem som nogle af de aller bedste oplevelser.Jeg endte med at have 3 besøg i Assentoft, men det snakkede de overhovedet ikke om, heller ikke da jeg kom 3. gang :thumbsupsmileyanim: . Jeg tror at de fleste steder har kjoler i næsten alle prisklasser. Det er bare vigtigt at melde dit prisleje ud inden I går i gang, for så kommer du ikke til at forelske dig i en alt for dyr kjole... :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan helt sikkert anbefale både Askepot i/ved Skanderborgog så Kennedys i Assentoft. Begge steder har jeg bare fået rigtig god service, og hver gang har der kun været mig som kunde. Jeg har ikke købt min kjole nogle af stederne, men vil alligevel fremhæve dem som nogle af de aller bedste oplevelser.Jeg endte med at have 3 besøg i Assentoft, men det snakkede de overhovedet ikke om, heller ikke da jeg kom 3. gang :cheerleader3: . Jeg tror at de fleste steder har kjoler i næsten alle prisklasser. Det er bare vigtigt at melde dit prisleje ud inden I går i gang, for så kommer du ikke til at forelske dig i en alt for dyr kjole... :cheerleader3:

Hej

Øeh Assentoft, hvor er det nu liiige det ligger???

Det er da rart at høre om andre som heller ikke har nemt ved at bestemme sig. Jeg har været 5 steder og har udset mig 2 ynglinge men ved stadig ikke helt..............!!!!! :cheerleader3:

Nogle gange kunne det være rart bare kunne sige der en DEN, men sådan er jeg vidst ikke, desværre!!

Men hva der er et stykke tid endnu til den store dag (til Sept.) så mon ikke jeg får bestemt mig inden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en internet butik, hvor jeg sælger brudekjoler mm.

Mine priser er ikke høje, så det er ikke et problem at finde en kjole til under dit budget.

Jeg har lidt kjoler hjemme som man kan prøve.

Der er mulighed for at ændre på kjolen, uden det koster en formue...

Kik forbi men hjemmeside.

Hilsen

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan helt sikkert anbefale både Askepot i/ved Skanderborgog så Kennedys i Assentoft. Begge steder har jeg bare fået rigtig god service, og hver gang har der kun været mig som kunde. Jeg har ikke købt min kjole nogle af stederne, men vil alligevel fremhæve dem som nogle af de aller bedste oplevelser.Jeg endte med at have 3 besøg i Assentoft, men det snakkede de overhovedet ikke om, heller ikke da jeg kom 3. gang :cheerleader3: . Jeg tror at de fleste steder har kjoler i næsten alle prisklasser. Det er bare vigtigt at melde dit prisleje ud inden I går i gang, for så kommer du ikke til at forelske dig i en alt for dyr kjole... :cheerleader3:

Hej

Øeh Assentoft, hvor er det nu liiige det ligger???

Det er da rart at høre om andre som heller ikke har nemt ved at bestemme sig. Jeg har været 5 steder og har udset mig 2 ynglinge men ved stadig ikke helt..............!!!!! :cheerleader3:

Nogle gange kunne det være rart bare kunne sige der en DEN, men sådan er jeg vidst ikke, desværre!!

Men hva der er et stykke tid endnu til den store dag (til Sept.) så mon ikke jeg får bestemt mig inden.

Hej Jane...

Det ligger lige udenfor Randers...

Jeg havde også svær ved at bestemme mig, jeg var i 6. forskellige butikker (den ene endda de 3 gange :hug: ), og jeg var også meget usikker, for mange af den jeg havde prøvet var rigtig pæne/gode...uden at føle det var lige den... Men det lykkedes jo til sidst.

Men du har IKKE lang tid tilbage, hvis du skal have frit valg på alle hylder skal du nok have bestilt den 4 mdr. før brylluppet. Så det er bare at komme i gang :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Jane...

Det ligger lige udenfor Randers...

Jeg havde også svær ved at bestemme mig, jeg var i 6. forskellige butikker (den ene endda de 3 gange :cheerleader3: ), og jeg var også meget usikker, for mange af den jeg havde prøvet var rigtig pæne/gode...uden at føle det var lige den... Men det lykkedes jo til sidst.

Men du har IKKE lang tid tilbage, hvis du skal have frit valg på alle hylder skal du nok have bestilt den 4 mdr. før brylluppet. Så det er bare at komme i gang :rolleyes:

Ok tak for svar. Ja du har vel nok ret i at man skal være hurtigt ude der kan jo være lev. tid og sådan på kjolen også. Nå kan være jeg må et smut til Randers !! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer