Guest MissCath

Cathens kreative tråd

52 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: FLOT FLOT FLOT...meget elegant og en genial ide med at kortene har en tekst i hjørnet..godt tænkt...er du selv kommet på den ide ?? dejligt at se kreative hænder i aktion :cheerleader3:

Tak tak!

Jeg ved faktisk ikke om det er en idé herinde fra, men det virker jo sådan rimelig logisk at have et overblik over indholdet i kuverten... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kuverten lukkes med segl...

indb10.jpg

Og tættere på...!

indb11.jpg

Er der nogen, der har OPSKRIFTEN på at få det her segl til at lykkes, uden at det hele soder til??

Jeg vil da rigtig gerne høre, hvad I synes? :thumbsupsmileyanim:

Øvelse gør mester hihi..er det dem i stænger du bruger ???? prøv med en anden ligther måske..jeg har prøvet det mange gange før..jeg tror altså bare du skal øve dig..HUSK at smøre stemplet i OLIE..måske det er grunden..???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvelse gør mester hihi..er det dem i stænger du bruger ???? prøv med en anden ligther måske..jeg har prøvet det mange gange før..jeg tror altså bare du skal øve dig..HUSK at smøre stemplet i OLIE..måske det er grunden..???

Ja, det er lak i stænger - uden væge. Altså, jeg tror måske det handler om, hvor langt inde i flammen, jeg holder lakken. Men nu har jeg jo kun lavet et, så det kan være, at jeg bliver bedre med tiden.

Stemplet er helt nyt, så det er ikke det, der gør at seglet er sort - det er simpelthen sod, som kommer når man smelter lakken...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw nogle super super fede invitationer :rolleyes::cheerleader3:

Har du købt noget af det færdigt, eller er det hjemme-gjort det hele?

Mht lakseglet: Vi hakker vores lak i stykker, lægger passende med lak-stykker i en the ske, holder den over et lys = lakken smelter uden sod i den, hælder lak ud på bagepapir, stempler, og vupti :thumbsupsmileyanim: Så er det bare at klistre seglet på hvor man vil haver det..

Redigeret af pipboll
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw nogle super super fede invitationer :rolleyes::cheerleader3:

Har du købt noget af det færdigt, eller er det hjemme-gjort det hele?

Mht lakseglet: Vi hakker vores lak i stykker, lægger passende med lak-stykker i en the ske, holder den over et lys = lakken smelter uden sod i den, hælder lak ud på bagepapir, stempler, og vupti :thumbsupsmileyanim: Så er det bare at klistre seglet på hvor man vil haver det..

TAK for tippet med bagepapir...det er da noooget nemmere, tænk så meget mas man har haft før,og så var der råd for det..hihi :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er invitationen færdig. Nu skal indholdet bare printes i 30 ex.

Således ser den ud:

indb1.jpg

indb2.jpg

Kanon flot invitation :thumbsupsmileyanim: . Havde tænkt mig at gøre noget i samme stil. De der sølv ringe som båndet går igennem kan de købes i en alm. hobby forretning ???? Og det samme med papiret ????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim: Det er bare SÅ flot! :rolleyes:

:cheerleader3::cheerleader3: :fløjt: :fløjt: :)

Tark :griner:-

Wauw nogle super super fede invitationer :cheerleader3::cheerleader3:

Har du købt noget af det færdigt, eller er det hjemme-gjort det hele?

Mht lakseglet: Vi hakker vores lak i stykker, lægger passende med lak-stykker i en the ske, holder den over et lys = lakken smelter uden sod i den, hælder lak ud på bagepapir, stempler, og vupti :cheerleader3: Så er det bare at klistre seglet på hvor man vil haver det..

Alt er hjemmegjort, jeg tror aldrig jeg ville være helt tilfreds med noget, jeg 'bare' havde købt...

Jeg synes det lyder smart det med at hakke lakken i stykker. Det vil jeg gøre fremover og så hælde det direkte på kuverten. Tak for tippet! :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kanon flot invitation :thumbsupsmileyanim: . Havde tænkt mig at gøre noget i samme stil. De der sølv ringe som båndet går igennem kan de købes i en alm. hobby forretning ???? Og det samme med papiret ????

Tak for rosen :cheerleader3::cheerleader3:

Ringene mener jeg er fra CChobby.dk, uden du dog må hænge mig op på det. Jeg købte dem sammen med sådan en nitte-tingest, som man presser dem sammen med. Du kan sikkert få det i Panduro også.

Kartonen er fra en papirforretning, som desværre er løbet tør for det... :rolleyes: Så jeg har investeret i noget andet, men ligeså flot karton. Det er fra www.stellingogfyldepennedepotet.dk/ og hedder Bark, 210 g. Men ellers kan du jo bare holde udkig efter noget 200-220 g. karton, som du kan lide. HUSK! Der går meget mere til end man egentlig tror... :wacko:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wauw nogle super super fede invitationer :rolleyes::cheerleader3:

Har du købt noget af det færdigt, eller er det hjemme-gjort det hele?

Mht lakseglet: Vi hakker vores lak i stykker, lægger passende med lak-stykker i en the ske, holder den over et lys = lakken smelter uden sod i den, hælder lak ud på bagepapir, stempler, og vupti :thumbsupsmileyanim: Så er det bare at klistre seglet på hvor man vil haver det..

iiih det lyder som et større projekt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer