prinsesse

hurra

19 indlæg i dette emne

hurra, så blev det min tur til at blive poltet, og sikke en overraskelse.

min kærestes bror har været her siden torsdag aften, fordi de skulle ud og kigge på tøj til brylluppet. min kæreste have så bildt mig ind, at de skulle ringe og lave en endelig tid med butikken lørdag morgen. så jeg tvang min stakkels kæreste til at ringe til butikken med 10 minutters mellemrum, så vi kunne komme afsted, og jeg kunne shoppe imens.

Pludselig bankede det på døren (vi bor i en låst opgang), så det kunne jo næsten kun være postbudet. surprise.... det var min polterabend der næsten havde banket døren ind. jeg blev godt nok overrasket, for det havde jeg slet ikke forventet.

ind vælter så 6 tøser, med morgenmad og så stikker min kæreste og hans bror af. forståeligt nok :-)

efter morgenmaden, har de arrangeret en fuld kropsmassage til mig, som jeg kan nyde mens de hyggesnakker inde i stuen. bagefter får jeg lagt en naturlig dag-makeup, iført plastik prinsesse diadem og barbie fe tryllestav fra BR, og et skilt ud over jakken med "jeg skal giftes".

så går turen ned til bussen, men fordi det er årsdag for rydningen af ungdomshuset, er alt bustrafik omdirigeret, lige efter vi kommer. øv øv øv. mens vi står og venter kommer der 2 meget mærkelige tøser gående forbi, som begynder at snakke, og ender med at flashe deres bryster :biggrin: meget mystisk.

vi er ved at være godt sent på den, men når heldigvis frem til stedet, kun 5-10 min. forsinket, og med en lille hjælp fra en tilfældig mand, med en minibus. :cheerleader3:

her er det meningen at vi skal køre lokumsræs. det er overdrevet sjovt, og kan klart anbefales hvis der er nogen der skal arrangere en polter. Man sidder på et toilet med hjul og gashåndtag. det er så meningen at man skal køre på en lille bane mod hinanden, og få 4 ruller toiletpapir på en stang og komme først i mål. det er simpelthen noget af det sjoveste jeg længe har prøvet, og i den sidste runde, kørte jeg mod min lillesøster, og så fik den bare gas. vi kørte overdrevet vildt (de kan max. køre 10 km i timen), og slut kommentaren fra ham der første point var "hold da op, det gik godt nok stærkt". jeg tror ikke han var vant til at tøser kunne køre sådan :griner:-:tunge:

men jeg skal helt sikkert prøve det igen.

I får lige et billede fra lokumsræset post-25977-1204460757.jpg

bagefter tog vi ud og bowlede, og både før og efter, skulle jeg forsøge at rasle penge sammen, i en hastigt indkøbt Pondus pingvin. dem der gav penge, fik en lille dans (som var en ballerina-dreje-rundt-og svinge-lidt-med-min-fe-tryllestav). resultatet fra Pondus blev 513,50 og 6 svenske kr. rimelig godt på en aften.

bagefter spiste vi på en af mine yndlings restauranter, og havde den ene af "mine" tjenere tilknyttet vores bord. vi er kommet i den restaurant siden jeg var en lille pige, og bliver helt sikkert ved med at komme der rigtig rigtig mange år endnu. så det var dejligt. de havde arrangeret en sjov dessert, som de ville have mig til at spise uden bestik, meeeeen, jeg er altså en pæn pige :griner:-

post-25977-1204461117.jpg

her sluttede aftenen så. der var godt nok lagt op til, at vi kunne tage videre i byen, men jeg må nok indrømme at jeg var ved at være rigtig godt træt. dagen havde været så fyldt med indtryk og hyggelige timer, med min familie og veninder, at jeg ikke helt kunne overskue at tage i byen også.

så alt i alt, en rigtig dejlig polterabend, som blev holdt helt i min stil. Dejligt med en søster og veninde der kender mig så godt. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jo da.

her er et af mig hvor jeg er dresset ud. det var heldigvis ikke for meget, men stadig sjovt.

post-25977-1204489192.jpg

her er min mor lige kørt op bagi min søster i lokumsræs. Hun glemte vist at slippe for gasen. det var så sjovt, at vi har talt om det lige siden.

post-25977-1204489245.jpg

og her er et af min søde pondus

post-25977-1204489312.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuiiii - for en dejlig polter !!!

Jeg opdagede det dér lokumsræs sidste år, da jeg skulle arrangere polter for min veninde, men det blev desværre for dyrt.

Men jeg har tænkt på det lige siden, og bliver helt glad for, at du syntes det var sjovt - for jeg HÅBER bare, at det er det vi skal til min..... - ellers må jeg sgu arrangere det til en fest med vennerne en dag....

Nå ja, sikke øhhh - en lækker? bananasplit du fik dig dér... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder og ser ud til at du har haft den perfekte dag.... Stort tillykke med det.

Det havde været så hylende morsomt at have haft lokumsrace til vores PA eftersom min kommende mand er "lokumsmekaniker".

Jeg håber jeg får en lige så god dag.

Stort knus til jer alle fra Marie :cheerleader3:

genticker.php?dhn=MTY2OTk=.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hurra, så blev det min tur til at blive poltet, og sikke en overraskelse.

min kærestes bror har været her siden torsdag aften, fordi de skulle ud og kigge på tøj til brylluppet. min kæreste have så bildt mig ind, at de skulle ringe og lave en endelig tid med butikken lørdag morgen. så jeg tvang min stakkels kæreste til at ringe til butikken med 10 minutters mellemrum, så vi kunne komme afsted, og jeg kunne shoppe imens.

Pludselig bankede det på døren (vi bor i en låst opgang), så det kunne jo næsten kun være postbudet. surprise.... det var min polterabend der næsten havde banket døren ind. jeg blev godt nok overrasket, for det havde jeg slet ikke forventet.

ind vælter så 6 tøser, med morgenmad og så stikker min kæreste og hans bror af. forståeligt nok :-)

efter morgenmaden, har de arrangeret en fuld kropsmassage til mig, som jeg kan nyde mens de hyggesnakker inde i stuen. bagefter får jeg lagt en naturlig dag-makeup, iført plastik prinsesse diadem og barbie fe tryllestav fra BR, og et skilt ud over jakken med "jeg skal giftes".

så går turen ned til bussen, men fordi det er årsdag for rydningen af ungdomshuset, er alt bustrafik omdirigeret, lige efter vi kommer. øv øv øv. mens vi står og venter kommer der 2 meget mærkelige tøser gående forbi, som begynder at snakke, og ender med at flashe deres bryster :huh: meget mystisk.

vi er ved at være godt sent på den, men når heldigvis frem til stedet, kun 5-10 min. forsinket, og med en lille hjælp fra en tilfældig mand, med en minibus. :loveboard:

her er det meningen at vi skal køre lokumsræs. det er overdrevet sjovt, og kan klart anbefales hvis der er nogen der skal arrangere en polter. Man sidder på et toilet med hjul og gashåndtag. det er så meningen at man skal køre på en lille bane mod hinanden, og få 4 ruller toiletpapir på en stang og komme først i mål. det er simpelthen noget af det sjoveste jeg længe har prøvet, og i den sidste runde, kørte jeg mod min lillesøster, og så fik den bare gas. vi kørte overdrevet vildt (de kan max. køre 10 km i timen), og slut kommentaren fra ham der første point var "hold da op, det gik godt nok stærkt". jeg tror ikke han var vant til at tøser kunne køre sådan :fløjt: :o

men jeg skal helt sikkert prøve det igen.

I får lige et billede fra lokumsræset post-25977-1204460757.jpg

bagefter tog vi ud og bowlede, og både før og efter, skulle jeg forsøge at rasle penge sammen, i en hastigt indkøbt Pondus pingvin. dem der gav penge, fik en lille dans (som var en ballerina-dreje-rundt-og svinge-lidt-med-min-fe-tryllestav). resultatet fra Pondus blev 513,50 og 6 svenske kr. rimelig godt på en aften.

bagefter spiste vi på en af mine yndlings restauranter, og havde den ene af "mine" tjenere tilknyttet vores bord. vi er kommet i den restaurant siden jeg var en lille pige, og bliver helt sikkert ved med at komme der rigtig rigtig mange år endnu. så det var dejligt. de havde arrangeret en sjov dessert, som de ville have mig til at spise uden bestik, meeeeen, jeg er altså en pæn pige :cheerleader3:

post-25977-1204461117.jpg

her sluttede aftenen så. der var godt nok lagt op til, at vi kunne tage videre i byen, men jeg må nok indrømme at jeg var ved at være rigtig godt træt. dagen havde været så fyldt med indtryk og hyggelige timer, med min familie og veninder, at jeg ikke helt kunne overskue at tage i byen også.

så alt i alt, en rigtig dejlig polterabend, som blev holdt helt i min stil. Dejligt med en søster og veninde der kender mig så godt. :cheerleader3:

Tillykke! Super hyggeligt og det lyder til at du havde det super sjovt. Og så slap du endda for den lidt frygtede weekend med besøg ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i virkelig ikke vil have en polterabend, mener jeg, at i skal melde det ud til jeres familie og venner. Jeg ville ikke skrive det i en indbydelse, men det er jo smag og behag. :heart:

Hvis i er bange for, hvad jeres venner og familie kan finde på, så er det (heldigvis) ikke så tit man hører mere, at vennerne finder på at smideen ud fra en flyver med en faldskærm på ryggen eller andet sindsygt! :)

Jeg har gjort klart for mine venner og min familie, at jeg ikke er interesseret i noget som er total grænseoverskridende - selvfølgelig skal grænserne presses men jeg vil ikke presses til noget, som jeg ved på forhånd, at jeg ikke vil turde. Og jeg stoler fuldt og fast på, at mine venner og familie følger min udmelding. :tunge:

Så hvis du stoler på venner/ familien så synes jeg du skal prøve at lufte dine overvejelser for dem også tage den derfra. :)

Det var bare min mening. -HAHA-

Kram Heidi

Hvor foregår det lokumsræs henne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvis i virkelig ikke vil have en polterabend, mener jeg, at i skal melde det ud til jeres familie og venner. Jeg ville ikke skrive det i en indbydelse, men det er jo smag og behag. :hug:

Hvis i er bange for, hvad jeres venner og familie kan finde på, så er det (heldigvis) ikke så tit man hører mere, at vennerne finder på at smideen ud fra en flyver med en faldskærm på ryggen eller andet sindsygt! :hug:

Jeg har gjort klart for mine venner og min familie, at jeg ikke er interesseret i noget som er total grænseoverskridende - selvfølgelig skal grænserne presses men jeg vil ikke presses til noget, som jeg ved på forhånd, at jeg ikke vil turde. Og jeg stoler fuldt og fast på, at mine venner og familie følger min udmelding. :bearhug:

Så hvis du stoler på venner/ familien så synes jeg du skal prøve at lufte dine overvejelser for dem også tage den derfra. :thanks:

Det var bare min mening. :bearhug:

Kram Heidi

Hvor foregår det lokumsræs henne.

Hér: http://www.superevent.dk/events.htm - i Rødovre

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer