AnnaK

Anna & Kent 14.06.2008

129 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Anna

Nu faldt jeg endelig over en kommentar fra dig i forum. Så måtte jeg da lige ind og lure lidt på din planlægningstråd. Hold da op der er mange gode ideer og mange gode billeder - hvor ser det ud som om I havde en god dag. Jeg har hørt lidt fra Inge ;-)

Den fotograf må jeg vist kigge lidt nærmere på hvis ikke Hammel foto snart er til at få fat i, så vi kan finde ud af om de kunne eller ej.

Nå men kæpe tillykke med den dejlige dag.

Kh Karina (fra børnehaveforeningen)

0

Hej Anna

Nu faldt jeg endelig over en kommentar fra dig i forum. Så måtte jeg da lige ind og lure lidt på din planlægningstråd. Hold da op der er mange gode ideer og mange gode billeder - hvor ser det ud som om I havde en god dag. Jeg har hørt lidt fra Inge ;-)

Den fotograf må jeg vist kigge lidt nærmere på hvis ikke Hammel foto snart er til at få fat i, så vi kan finde ud af om de kunne eller ej.

Nå men kæpe tillykke med den dejlige dag.

Kh Karina (fra børnehaveforeningen)

Hej Karina,

Jeg håber, at du har fundet en fotograf, jeg hørte fra Inge at focusfoto var optaget og du stadig mangler at høre fra Hammel.

Det er ikke så tit jeg kommer forbi her, dels fordi der er ferie og andre gøre mål og dels fordi jeg er faldet i på Facebook.

Jeg skal lige ind og kigge de sidste par ugers bryllupper igennem.

Håber at I for et fantastisk bryllup!! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥