jeannette

Jeannette & OT's Bryllup d. 29.8.2009 kl. 13:00

3,851 posts in this topic

Annonce ♥

Kæreste Jeanette,

Et STORT tillykke med jeres dag i går. Jeg håber, at alt gik helt efter hensigten, og at I havde tid til at nyde dagen!!!

Jeg ærger mig dog voldsomt over, at jeg ikke nåede at komme i kirken, hvilket jeg HAVDE planlagt. Men desværre var der en opgave (den med kvinden, der røg ud af bussen), der gjorde, at jeg IKKE nåede det til kl. 1300.

Jeg fik en kollega til at køre mig og min cykel ud til kirken, men desværre var I lige kørt fra kirken, for da vi kørte ind foran kirken, gik jeres gæster fra stedet og præsten over i sin bolig.

Jeres gæster kiggede lidt, da vi kom trillende dér i en af vores sprintere, men...ak ja... Jeg var derude...men desværre for sent.

Jeg glæder mig helt vildt til at se billederne!!!!! Skynd skynd skynd!!

Knus

ØV ..... :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser i bare knald godt ud ... :denmarkflag:

TAK

Hey i øvrigt, hvad sagde han til morgengaven? :cheerleader3:

Han har ikke sagt så meget endnu... men der har også været fuld fart på siden brylluppet... Han fik dem faktisk først mandag eftermiddag....og da vi har været omgivet af mennesker det meste af tiden, har han ikke snakket sså meget om dem - forståeligt :)

Men jeg håber da snart der kommer en reaktion :ilovebryllupsklar:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Zilla'er der har fulgt mig igennem min planlægning ved at jeg havde en drøm om at komme op på hesten i Byparken... sad altid på den som barn...Og den har i mange år ikke været i brug (læs: vandet været tilsluttet) - men det havde de desværre nu.. ØV... så jeg kunne ikke komme op på den... men skulle jo lige forsøge....

Der var ellers nogle Zilla'er der havde truet med at sidde på 1.række for at så om jeg gjorde det...

post-30569-1252530335.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må nok for idag............

Jeg har ca 800 billeder...Min fotograf kom nemlig forbi dagen før vi tog på bryllupsrejse med en CD fyldt med billeder :) ..

Slutter dog lige af med mit hjemmelavet strømpebånd.. det vakte stor glæde :ilovebryllupsklar:

post-30569-1252531324.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer