Flikke

Kjoleprøvning i Ikast

12 indlæg i dette emne

Hej - er der nogen der har været hos Gittes brud og festkjoler i Ikast? Jeg har planer om måske at skulle der forbi, men har ikke rigtig hørt så meget om butikken, udvalget og servicen - kan I hjælpe mig?

Eller er der andre butikker i det midtjyske der kan anbefales? Har I været hos Brudesalonen i Rønde eller Kennedys i Assentoft??

Håber på et godt råd.

Flikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Flikke.

Jeg har prøvet i Ikast, ok udvalg , lidt dyrer en dem i søby ikke meget, Service var mangelfuld den dag jeg var der, hende der skulle hjælpe mig var en rigtig sur tøs.

De flytter forresten til hammerum, overfor brugsen her til den første, og så kører de tilbud d 1,2,3 med -15% og tidligere udlejede kjoler til 500,-

Ellers har jeg hørt at den i pårup skulle være god, Andreas brudestue ved søby er god.

Heid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede i Ikast for et par måneder siden, og det gik fint. Det var en meget ung pige der hjalp mig (sådan så hun i hvert fald ud), men servicen var fin.

Mht. udvalget kunne jeg måske godt have ønsket mig lidt mere (men det er måske fordi jeg skulle op i en str. 46 for at de kunne lukkes over barmen!), men jeg fandt da ikke desto mindre en model som faktisk var rigtig flot, og meget enkel. Og det var samtidig den billigste, omkring 3000 kr. såvidt jeg husker.

Jeg ville dog gerne ud til Andrea i Søbylund og prøve også (og det lagde jeg ikke skjul på), så jeg fik lov at have kjolen lagt til side i en uge, indtil jeg havde været derude.

Hos Andrea fandt jeg så den det skulle være, så jeg ringede til Ikast og sagde at jeg havde fundet en anden, og det var der heller ingen problemer i.

Så ingen klager fra min side.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg har ikke været i Gittes brud og festkjoler i Ikast, men jeg har købt min brudekjole i brudesalonen i Rønde og det kan varmt anbefales. Hun er utrolig dygtig og sød og servicen er bare helt i top. :)

Jeg var også ude og prøve kjole hos Kennedy i Assentoft og var faktisk lidt skuffet. Men det var fordi jeg havde fortalt, hvad jeg gik efter og hvilken str. jeg skulle have osv. og de havde sagt, at det havde de masser af. Da jeg så kom derud, havde de ikke én eneste af den slags. Snydt. Endvidere prøvede jeg en kjole, som jeg sagde var utrolig smuk bagfra, men måske lidt kedelig forfra til mig og så fik jeg bare stukket i hovedet, at jeg jo alligevel skulle gå med min brudebuket, så det brød jo det "lidt kedelige". Ta' den. :tosset:

Men ellers havde jeg kun hørt godt om Kennedy.

Håber du finder ud af noget. Det var jo bare mine oplevelser.

Knus Iben.

PS. Lilly i Århus kan også varmt anbefales har jeg hørt :specool:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle

Tusind tak for jeres svar - men enden på det bliver at jeg i går fik købt min kjole!! Skønt.......

Jeg var i Rønde, og de havde da et vældig stort udvalg, men hun var bare ikke hjælpsom, min veninde og jeg måtte selv igennem alle kjolerne og se om der var noget, hun stod bare og kiggede på os.....hmmm.. men vi fandt dog een, som min veninde også synes var flot. jeg har dog tidligere været hos Askepot, og kunne ikke helt få en kjole ud af systemet - så min veninde og jeg tog benene på nakken, skyndte os til Skanderborg, og vupti, så var både hun og jeg solgt, og jeg gik hjem men en dankort-bon..........En skøn fredag!

Så nu når jeg ikke at forvirre mig selv mere ved at tage flere steder hen.

God weekend.

Flikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer