Sign in to follow this  
Followers 0
Miss Knudsen

Hjemmeside

16 posts in this topic

Annonce ♥

Hej skønne kvinder.

Har forsøgt mig med at lave en hjemmeside med nogle pratiske oplysninger og sådan til vores gæster.

Kunne i ikke prøve at give jers besyv med om hvad I mener og hvad man ellers kan lægge ind på den inden bryllupet.

Kh

Louise

Har du et link til siden så vi kan se den ?

0

Hvad med adresser på div. steder, fx kirke?

Og så ville jeg måske flytte Jubii søgeboksen (under link) ned i bunden, så alle de andre links kommer først. Søgeboksen fylder nemlig hele siden, så man kan godt tro, at der ikke er andre links.

Det var vist det jeg kunne finde.. -Det er ellers en fin hjemmeside.. :cheerleader3:

0

Hejsa :cheerleader3:

Du kan se vores hjemmeside på

www.nyvang-hostrup.dk

Vi har gjort det samme, og skrevet på indbydelserne at de skal se hjemmesiden. Den er ikke helt færdig, da indbydelser heller ikke er sendt ud endnu, men der kommer ønskeseddel og kort over kirke og slottet hvor brylluppet skal holdes. Senere kommer der billeder.

Knus Mathilde

0

Annonce ♥

Hej skønne kvinder.

Har forsøgt mig med at lave en hjemmeside med nogle pratiske oplysninger og sådan til vores gæster.

Kunne i ikke prøve at give jers besyv med om hvad I mener og hvad man ellers kan lægge ind på den inden bryllupet.

Kh

Louise

Har du et link til siden så vi kan se den ?

JA den står sltid neders i min signatur :cheerleader3:

0

Og så ville jeg måske flytte Jubii søgeboksen (under link) ned i bunden, så alle de andre links kommer først. Søgeboksen fylder nemlig hele siden, så man kan godt tro, at der ikke er andre links.

Det var vist det jeg kunne finde.. -Det er ellers en fin hjemmeside.. :cheerleader3:

Den jubii boks generer også mig var ikke klar over at man kunne flytte den :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Den jubii boks generer også mig var ikke klar over at man kunne flytte den :cheerleader3:

Det ved jeg faktisk ikke om man kan, vi har ikke brugt 123-hjemmesider, da vi lavede vores, så er ikke særlig meget inde i deres system..

Men jeg vil da mene at man kan flytte eller slette den.. Har de ikke noget support på hjemmesiden? -de må da kunne hjælpe.. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:cheerleader3: Hej Jeg vil også gerne lave en hjemmeside.

Katrinek hvordan har du lavet din..

knus Christina

Øverst på denne side under bryllupsklar er der et link der hedder lav din egen bryllupshjemmeside. Det klikker du på og følger anvisningen.

Det er rimelig nemt, når du kommer i gang. Ellers må du skirve igen, så skal jeg forsøge at hjælpe dig.

Knus

Louise

0

Med hensyn til hjemmesider og de informationer man lægger ud på dem, så var vores bedste erfarring, at man ikke kan være sikker på, at alle læser den!

Alle vores gæster er vant til computere, og alligevel var det ikke alle, der fandt frem til at det faktisk var nødvendigt at kigge på hjemmesiden. Vi havde skrevet i invitationen at informationer om overnatninger, adresser, ønskeliste og andre praktiske ting kunne findes på www.osv... Og alligevel var det ikke alle informationer der nåede ud til alle. Nogle læste bare noget og droppede noget andet.

Så mit bedste råd er, at lade hjemmesiden være et supplement og ikke en erstatning.

Til inspiration vores hjemmeside.

0

:cheerleader3: Hej Jeg vil også gerne lave en hjemmeside.

Katrinek hvordan har du lavet din..

knus Christina

Hej Christina :cheerleader3:

Min har jeg lavet i et program der hedder Macromedia dreamweaver8, her laver man bare siderne som man vil have dem, og så skal man uploade dem til sidst. :bunny_4: Det er rigtig enkelt. :toot:

Vi købte selv et domæne og lejer serverplads ved en udbyder, det er rigtig billigt, ca. 30 kr om året. :bearhug:

0

Annonce ♥