trine123

Hjælp til musik i nordjylland(Dronninglund)

16 indlæg i dette emne

Hej

Hvem kender et godt band + dinnerpianist i nordjylland ?

Må meget gerne være de samme, hvis muligt.

Prisen betyder jo også noget.........fandt ellers et fedt band som kom fra fyn, deres pris var 13000,

men skulle havde kørsel på 3000 kr...........så det bliver altså for dyrt.........

Vil gerne give op til 13000 kr. for musik fra kl ca 17.30 til 02.30.

Mange hilsner

Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej vil skal have Jan Helledie til at spille under middagen. Han er super super dygtig og spiller stort ser alt.

Bagefter kommer et band der hedder bittermoon og spiller. Dem har jeg aldrig hørt, men fået anbefalet af bla. Jan og et par andre uafhængige af hinanden.

musikmusik

Kh

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle som kender til et band der hedder Kazoo ?

Jeg ved at Musling76 brugte Kazoo til deres bryllup og var yderst tilfreds med dem.

Du kan jo evt skrive til hende og hører nærmere

En søster til en af dem der spiller skal med til vores bryllup. Vi hørte også på dem, men e spiller kun 2x45 minutter og så synes vi de var for dyre.

Kh

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vi skal have Bonde Brothers til at spille! Vi har kontaktet dem og hørt noget af deres repetoire og de virker rigtigt gode! Vi har valgt kun at have dem til at spille til dans i 3 timer og det giver vi 6000 for. For yderligere timer tager de 1200 i timen! Det var vigtigt for os, at det ikke blev en gang suppe-steg og is musik der blev bestilt, da hverken min tilkomne eller jeg er til den slags! Derfor har vi valg at der udelukkende skal være stille baggrundsmusik fra en cd under middagen og bandet så først tager over til bryllupsvalsen! Du kan læse mere om dem på: www.bondebrothers.dk

God fornøjelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer