Thilde86

Drengen i Aalborg

10 posts in this topic

Hej!

Da jeg mødte på arbejde i morges, var der en del (minus mig selv) som havde set et program i går i tv om en 3-årig dreng fra Aalborg som fik fjernet sine mandler og døde pga. manglende aktivitet fra sygehuset af.. nogen af jer der så det??

Jeg synes det er skræmmende, at sådan noget sker i Danmark!

0

Annonce ♥

Jeg har kun set reklamerne for at programmet skulle komme, men ikke set selve programmet. Men det lyder godt nok skrækkeligt

0

Jeg fik desværre ikke set det, men læste historien her Der kan programmet også ses.

Edited by xenobia
0

Uhh hvor lyder det bare forfærtligt. :cheerleader3: Men nej jeg har desværre heller ikke set programmet.

0

Annonce ♥

Jeg så det og nøøøj hvor var det forfærdeligt..

Hvis der er nogen som har let til tårer, så skal i nok ikke se det..

Men det er frygteligt, at sådan noget kan ske..

:thumbsupsmileyanim:

0

Jeg så det og nøøøj hvor var det forfærdeligt..

Hvis der er nogen som har let til tårer, så skal i nok ikke se det..

Men det er frygteligt, at sådan noget kan ske..

:thumbsupsmileyanim:

Det er også frygtelig at tænke på at en 16 årig dreng fra Vejle kan død af menigitis, når vagtlægen kender alle symptomer, og at drengen havde alle disse symptomer, og alligevel får han bare besked på at tage 2 panodiler og ligge et koldt omslag på nakken. Gud hvor må lægen skamme sig, de er sku nødt til at være lidt mere opmærksomme. Det er desværre bare endnu en eksempel på dårlig omtale af vagtlægerne. Håber virkelig ikke at jeg nogen sinde selv kommer ud for at skulle stole på en vagtlæges ord, og så går det galt. Puha, jeg føler med familien... - og føler også med den 3-årige knægts familie. Bliver helt skidt, når så en banal operation, kan gå så galt.

Joan

0

Det er utroligt de læger ikke snart lære at tænke sig om...

Jeg var selv ved at miste min svoger sidste år også fordi han skulle have fjernet mandlerne, det var der jo ingen ben i -sagde de, så han blev da bare sendt hjem samme dag.

Gudskelov var hans mor, som tilfældigvis er sygeplejeske, hos ham dagene efter for om natten var han ved at blive kvalt i hans blod, de havde simpelthen ikke fået lukket ordentligt af og lungerne var stille og roligt blevet fyldte.

Dette resulterede i 3½ lange døgn i koma og respirator.

Fy for den det var en led tur at skulle igennem, vi var jo chokket for det var jo "bare" mandlerne :cheerleader3:

0

Jeg var selv ved at miste min svoger sidste år også fordi han skulle have fjernet mandlerne, det var der jo ingen ben i -sagde de, så han blev da bare sendt hjem samme dag.

Gudskelov var hans mor, som tilfældigvis er sygeplejeske, hos ham dagene efter for om natten var han ved at blive kvalt i hans blod, de havde simpelthen ikke fået lukket ordentligt af og lungerne var stille og roligt blevet fyldte.

Fy for den det var en led tur at skulle igennem, vi var jo chokket for det var jo "bare" mandlerne :cheerleader3:

Puhh det lyder forfærdeligt! Arj jeg håber virkelig ikke at jeg nogensinde skal have fjernet mandlerne, hvilket jeg nok desværre skal. Fatter ikke at de ik tænker sig ordentlig om!

0

Annonce ♥

Puhh det lyder forfærdeligt! Arj jeg håber virkelig ikke at jeg nogensinde skal have fjernet mandlerne, hvilket jeg nok desværre skal. Fatter ikke at de ik tænker sig ordentlig om!

Det er jo heldigvis langt fra alle det bliver nødvendig for - mig får de sgi heller ikke sådan lige lov at skære i. Den episode sagde mig godt nok en skræk i livet...

0

Da jeg et par gange har været til fest med forældrene, sad jeg også klisteret til skærmen...

0