Sign in to follow this  
Followers 0
Brud2008?

Hjælp !

11 posts in this topic

Hej søde Piger.

Ja havede jo "købt" min kjole.. en super fin lilly model. Bliver med det hele 10.122kr. Kjole + slør + skørt (x2).

Så havde jo fuldstændig styr på det... Men så sad jeg lige i går aftes og kiggede på "brugte" brudekjoler på

trendsales, og faldt over en også super smuk kjole.. Så nu har jeg kontaktet sælger, og skal se den i morgen

aften og kan få den for 3300kr + hårpynt. Jeg skal så dog ha lagt den lidt ind foroven da jeg er en 34 og kjolen

en str 36. Men sidder på kontor sammen med en gammel syerske, og hun vil gerne rette den ind.

Så kan måske får det hele + slør for 5000kr.

Nu er jeg helt rundt på gulvet.. Men kan jo også være at kjolen i morgen slet ikke er mig "live".

Men også super smuk nyrenset kjole og så til 1/2 pris eller mere måske af hvad jeg først havde af planer..

Vil dog sige at det IKKE er prisen der er alt afgørende. Da budgettet hedder 10.000kr.

Men det kunne da være lidt fedt at få en ligeså smuk kjole som kun er blevet brugt 1 gang, men til en billigere penge..

Nu får jeg også mega dårlig samvittighed over for lilly hvis jeg vælger kjolen fra. Har fået den hængt tilside, men dog intet betalt endnu..

Hm.. er sku lidt forvirret.. Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide min lilly kjole ... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej søde Piger.

Ja havede jo "købt" min kjole.. en super fin lilly model. Bliver med det hele 10.122kr. Kjole + slør + skørt (x2).

Så havde jo fuldstændig styr på det... Men så sad jeg lige i går aftes og kiggede på "brugte" brudekjoler på

trendsales, og faldt over en også super smuk kjole.. Så nu har jeg kontaktet sælger, og skal se den i morgen

aften og kan få den for 3300kr + hårpynt. Jeg skal så dog ha lagt den lidt ind foroven da jeg er en 34 og kjolen

en str 36. Men sidder på kontor sammen med en gammel syerske, og hun vil gerne rette den ind.

Så kan måske får det hele + slør for 5000kr.

Nu er jeg helt rundt på gulvet.. Men kan jo også være at kjolen i morgen slet ikke er mig "live".

Men også super smuk nyrenset kjole og så til 1/2 pris eller mere måske af hvad jeg først havde af planer..

Vil dog sige at det IKKE er prisen der er alt afgørende. Da budgettet hedder 10.000kr.

Men det kunne da være lidt fedt at få en ligeså smuk kjole som kun er blevet brugt 1 gang, men til en billigere penge..

Nu får jeg også mega dårlig samvittighed over for lilly hvis jeg vælger kjolen fra. Har fået den hængt tilside, men dog intet betalt endnu..

Hm.. er sku lidt forvirret.. Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide min lilly kjole ... :cheerleader3:

Først vil jeg sige at det er helt normalt at komme i tvivl, det punkt tror jeg man vil komme til uanset hvad. Er der også selv i øjeblikket fordi jeg ikke har set den siden december, men alle siger at de har haft det lige sådan og er også sikker på det ændre sig når jeg kommer ned og prøver den igen.

Jeg synes du skulle tage ud og prøve den brugte og så evt samme dag prøve den i lilly og så mærk efter i dig selv for du er slet ikke i tvivl når du får den rigtige på.

Og du skal ikke have dårlig samvittghed over ikke at købe den i lilly hvis det kommer dertil, for det er trods alt vigtigs at du har det godt i kjolen og føler dig tilpads og som en prinsesse ;)

0

Hej :bunny_4:

Jeg er helt enig med milla_k!

Prøv lige dem begge to, og hav ikke dårlig samvittighed overfor nogen. Du har jo ikke betalt, kun fået den lagt til side = ingen problem :toot:

Men vælger du den brugte, skal du selvfølgelig give "Lilly" besked hurtigst muligt, så de kan hænge "din" kjole frem igen :bearhug:

Husk: Dårlig samvittighed kan man ikke bruge til noget - og ja, det kommer rent faktisk fra kvinden, der har haft booket 1 syerske, 1 karét og 2 fotografer og dumpet dem alle igen :cheerleader3: Man leder jo indtil man finder det rigtige :cheerleader3:

Edited by lii
0

Hvor er i søde... Dejligt med alle de positive ting..

Har lige vedhæftet et billede..

Den kjole jeg skal prøve er den uden slør på hovedet.

Den jeg har lagt til side hos Lilly er til højre med slør.

Hm.. håber den sidder super skønt på mig i morgen så jeg bare ikke vil tænke på andet end den. :cheerleader3:

post-32690-1204838826.jpg

0

Annonce ♥

Hehehe, jeg kan GODT forstå, at du er vild med den brugte!!!!! Den er HELT VILD fantastisk!!!

He, hvis den sidder godt på dig, ville jeg vælge den, hvis jeg var dig ;) Ikke at den anden er grim eller noget - ABSOLUT ikke, men jeg er godt nok vild med den brugte!

Jeg har faktisk lige snuppet billedet af den, så jeg kan bruge den som inspiration til min syerske :cheerleader3:

Edited by lii
0

Ja den er rigtig smuk den brugte og så er det jo ikke en man ser så meget for tiden som man f.eks. gør med lillys fordi det er en ny model og det synes jeg jo er fedt og så er det jo også værd at tage med at den kun koster det halve...

Håber du ligger billeder ind af dig selv i den når du får den prøvet

0

Jeg kan sandelig godt forstå du er faldet for den brugte kjole... Er du vanvittig hvor er den flot. Der er absolut ingen grund til at have dårlig samvittighed. Du er hverken den første eller den sidste der ser på en af deres kjoler som de alligvel ikke får solgt. Den ender med garanti hos en anden, hvis du beslutter dig for en anden kjole. Held og lykke med valget. Iøvrigt klæder den dig godt kjolen fra Lilly, så det skal kun være fordi du bare må eje den anden hvis du ender med den.

0

Annonce ♥