Marc&Anja

brudebuket!

42 indlæg i dette emne

Jeg er da blevet total nysgerrig nu, for at vide hvor mange herinde, der overlader det med ens brudebuket til sin mand.

Jeg har fuldstændig lagt alt i hans hænder mht min buket, så meget stoler jeg på ham. Og jeg ved at den buket jeg får, har min mand valgt kun til mig. :cheerleader3:

Jeg bliver jo nysgerrig når man læser at mange af jer herinde, faktisk har valgt den selv, eller har meget styr på hvilke blomster/farver mm. der skal være i buketten.. :cheerleader3:

Hvad siger i tøser---- hvem bestemmer buketten og hvorfor??? :bunny_4:

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil - om han skal kjøpe den - gi han 10 000 bilder og fortelle alt om farger etc.

.. men jeg tror jeg kommer til å måske lage den selv ;) .. vi får se ;)

- Anett -

Jamen hvorfor er det så vigtigt at den passer til vores ønsker og idealer, er det ikke nok at vide at ens mand har brugt lang tid på at finde de rette blomster og farver som han synes ville være pæne til os????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stoler trygt på at Morten får valgt en rigtig fin buket.

For det første har vi samme smag - for det andet er det faktisk ham der har vist mig en masse billeder af hvad han synes er flot for at tjekke op på om jeg ville være ok med det.

Kan ikke se hvorfor jeg skal bryde mit hovede med det, når han stolt vil påtage sig opgaven.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoler trygt på at Morten får valgt en rigtig fin buket.

For det første har vi samme smag - for det andet er det faktisk ham der har vist mig en masse billeder af hvad han synes er flot for at tjekke op på om jeg ville være ok med det.

Kan ikke se hvorfor jeg skal bryde mit hovede med det, når han stolt vil påtage sig opgaven.

Jeg har det på nøjagtig samme måde som du har det. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil - om han skal kjøpe den - gi han 10 000 bilder og fortelle alt om farger etc.

.. men jeg tror jeg kommer til å måske lage den selv ;) .. vi får se ;)

- Anett -

Jeg vil - om han skal kjøpe den - gi han 10 000 bilder og fortelle alt om farger etc.

.. men jeg tror jeg kommer til å måske lage den selv ;) .. vi får se ;)

- Anett -

Jamen hvorfor er det så vigtigt at den passer til vores ønsker og idealer, er det ikke nok at vide at ens mand har brugt lang tid på at finde de rette blomster og farver som han synes ville være pæne til os????

Nei, jeg stoler ikke på det - og jeg tror ikke han selv stoler på det heller ;) Vi kjenner hverandre såpass godt der :cheerleader3:

- Anett -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg bestemmer selv min... min bedre halvdel er total farveldespasser og har ikke en kæft forstand på smag og hvad jeg kan lide... vi kender hinandens styrker og dårlige sider... så hvorfor ikke gøre det man er bedst til? jeg står for alt det krestive og med blomster og tøj osv. og han står for maden;0) så får vi begge vores drømmebryllup, uden at gå på kompromis... jeg er total forkælet og perfektionistisk så ville græde snot hvis jeg stod med en brudebuket der bare slet ikke passede til min kjole.... det ville bare blive en øjebæ for livet :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, det med brudebuket det skal han selv finde ud af. :cheerleader3: vi er enige om hvilke farver vi skal bruge til brylluppet, så han må selv på jagt efter den efter hans mening perfekte brudebuket. Og jeg ved at han nok skal løse opgaven fuldt ud .... det er lige ved at han ville bruge mere tid på at læse op om betydninger om blomster osv. end jeg ville. Så jeg glæder mig bare til at se hvad han finder på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kan ikke med min bedste vilje få ham overbevist om at han sagtens selv kan finde ud af bestille en brudebuket til mig. Jeg har hele tiden sagt at den skal han sørge for og han har hele tiden sagt at de ville han også uden min indblanding. Men nu hvor det så er ved at nærme sig, så vil han bare ikke. Jeg har ikke engang sagt noget, ej heller været hysterisk med forslag eller kommentarer, men nu er han pludselig overbevist om at jeg SKAL være med ti lat bestemme.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er kommet med lidt gode råd. Altså, at jeg gerne vil have de to farver og så noget i den og den stil. Jeg viste ham billeder af 4 forskellige (men alligevel meget ens) buketter og sagde, at jeg håbede at han ville finde noget i den retning. Han pegede så på den, jeg allerbedst kan lide, og sagde 'Den der er flottest'... Så lidt smag har han da! :cheerleader3:

Jeg kan da lige smide et pix her:

post-28894-1204903274.jpg

(fundet herinde!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand ville gerne have, at jeg gav ham lidt inspiration, for han følte ikke, at han havde nogen ideer.

Jeg ville bare gerne have noget rød i, og så var det det.

Jeg var glad for resultatet :thumbsupsmileyanim:

Udenfor_kirken6.jpg

Udenfor_kirken7.jpg

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overlader det til dels til ham. Jeg har fundet et enkelt billede af en buket som jeg synes er flot, og forklaret ham at jeg meget gerne vil have en buket der "hænger ned foran", en dråbeformet om I vil. Men jeg har også sagt til ham at det 100 % er hans beslutning, jeg har fundet billedet for at hjælpe ham, og for at han ikke skal synes at han står helt alene med det, men når han kommer med blomster til mig så synes jeg altid at det er verdens smukkeste buketter, og smatidig kan jeg godt se at det sjældent er en sådan sammensætning af blomster som jeg selv ville have valgt, derfor stoler jeg fuldstændig på at han kan finde ud af det med buketten til vores bryllup også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Peter sørger også for min brudebuket. Han har spurgt om jeg ville printe nogle forskelligt billeder til ham, så han har en ide. Jeg har fundet nogle ret forskellige billeder til ham, så er jeg spændt på hvad han finder på. Jeg er helt rolig, for han har en god smag, og blomsterhandleren vil jo nok reagere, hvis han kommer på noget helt tosset. Vi har et farvetema, og det er jeg da helt sikker på, at han også vil følge til brudebuketten.

Jeg håber da, at det lykkedes ham at overraske mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har lavet et ark med inspiration, så han ved hvilken typer buketter jeg kan lide samt hvilke farver. Men den endelige buket bestemmer Peer selv.

Det er på opførdring af Peer selv, han er så opmærksom på at alt skal være som jeg gerne vil have det :cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min gemal og jeg gik ind og bestilte blomsterne sammen.

Han ville gerne med til blomsterhandleren og give sit besyv med, men han insisterede på at jeg skulle med fordi han ved at jeg elsker blomster og ikke er til at drive forbi de blomsterforretninger vi kommer forbi.

Det betød mere for ham at nyde synet af mig der lignede en snurretop inde i forretningen og snakke facon, farver og valg af blomster med blomsterdekoratøren end at han selv gik ind alene og ikke rigtigt vide hvad der var op eller ned......

Noget utraditionelt, men hva' pokker.... han var jo også med til at pakke kassen med min brudekjole op og hjælpe mig i den da posten havde afleveret den :cheerleader3:

:cheerleader3: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand stod også for det selv. Han har dog svært ved at holde på hemligheder, så jeg havde en god ide om formen på buketten. Men havde ingen ide om hvilke blomster der kom i, men vi har nogenlunde samme smag så jeg stolede på at det nok skulle blive godt.

Jeg var ihverfald fuldt ud tilfreds.

Knus fra

ViTo

post-23868-1205249243.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gemt nogle billeder af mine "yndlingsbrudebuketter" og sagt til ham, at jeg gerne vil have en buket i den stil - men at jeg vil lade ham vælge buketten. Farvemæssigt skal det passe lidt til min kjole og de farver vi har valgt til borddekorationerne.

Så må vi se hvad han får lavet ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu vil jeg gerne have en buket med hvide fjer og er ikke sikker på han kan videregive blomsterdekoraøren de rigtige vejledninger så det står jeg for!

Der er så mange andre små hemmelige ting han kan stå for.. Glæder mig mest til talen ( JA JA skal ikke giftes endnu)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er det mig,, jeg vil gerne have at min mor skal binde den, og da min far døde for 5 år siden kan han ikke følge mig op skal jeg gå alen , men jeg skal have et billede af ham i

buketen så på en måde følger han mig op så derfor står jeg for det..

Cecilie

For HULAN da - fik lige en KÆMPE klump i halsen.

Er ked af din far ikke er her mere, men syntes det er den flotteste og sødeste tanke, at få ham MED i buketten. :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer