marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 indlæg i dette emne

Jeg vælger at starte min beretning, efter jeg lukkede computeren i onsdags, og gik i gang med de ALLERSIDSTE forberedelser til vores bryllup. :blush:

Jeg vil gerne holde lidt på kronologien, så jeg skriver lidt ad gangen, og redigerer så videre på billederne ind imellem, der er virkeligt MONSTER mange! Det kommer til at tage en evighed at blive færdig, men jeg glæder mig til at gennemgå det hele en gang til :cheerleader3:

Pakkede vores ting og tog afsted til Ålborg. Men først lige omkring bazar Vest i Århus og købe frugt til receptionen, og hente min lillebror med nordpå.

Vi hentede pizza og kørte ud til min mor, hvor hun og Jesper ventede. Vi hyggede om aftenen, og Jesper og jeg, tilbragte den sidste nat sammen som kærester, på min mors sovesofa.

Torsdag:

Kl 10 var det hente-kjole-tid :cheerleader3:

Vi kørte til Dybvad, og jeg skulle prøve kjolen sidste gang, inden den skulle med mig hjem.

Der justeres på skørterne

post-31425-1205086897.jpg

Jojo, den passer stadig perfekt! :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1205086903.jpg

Der bliver snakket bryllup...

æælsker mit slæb :)

post-31425-1205086909.jpg

Redigeret af marmari
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da kjolen var købt og betalt og pakket og klar, kørte vi til Ålborg igen, og indlogerede os i Villa Rosa B&B, hvor vi skulle overnatte de sidste to nætter.

Vores værelse hed "Den engelske stue" og lignede lidt et hobbitbo. Det var indrettet i gammel engelsk stil med mange sjove små detaljer, som fx Sherlock Holmes hat+pibe.

Stuen

post-31425-1205087391.jpg

Soveværelset

post-31425-1205087396.jpg

Vores kunstige pejs

post-31425-1205087624.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor skulle hvile sig lidt, og imens havde jeg lige et "andet ærinde", som jeg jo ikke så godt kunne skrive om herinde, da det skulle være en overraskelse.

Jeg skulle op i kirken og øve lidt sammen med Michael og min veninde Lene.

post-31425-1205087876.jpg

Michael med sin uundværlige guitar

post-31425-1205087888.jpg

Og så var der lige en anden lille sang, vi lige skulle have tjeck på...

post-31425-1205087895.jpg

Bonusinfo:

Jeg ville gerne have en utraditionel traditionel vielse, derfor havde jeg spurgt Michael og Lene om de ville spille mens jeg gik ind i kirken.

Fredag aften ville jeg så lige ringe til organisten og bekræfte en snak vi havde haft tidligere, hvor jeg havde nævnt ideen for ham.

Samtalen forløb noget lignende det her:

Maria : "dav, jeg vil bare lige minde dig om, at det bliver min bror og veninde, der spiller, mens jeg går ind i kirken i morgen"

Organisten: "hvad så med ham den anden?"

M:" den anden...???"

O:"Ja, vi har jo haft prøver oppe i kirken i dag"

M:"Øøøøhhh...???"

O:"der er jo betalt for ham"

M:"det tror jeg ikke heelt er meningen jeg skal vide noget om...??? Hvad er det for noget?"

O:"Der bliver spillet ved ind og udgang og så efter vielsen - det er arrangeret og betalt"

M:"Øøøøøhhhh...???"

O:"Det er en Liselotte Marino, der har arrangeret det"

M:"Ahaa, nå okay, så meget for den overraskelse, når jeg så selv prøver at lave en oveni - det var da heldigt at jeg ringede, så de ikke bare gik i gang med at spille oveni hinanden"

Vi blev så enige om, at Michael og Lene kunne spille "groovy kind of love" INDEN vielsen. Og jeg ringede så til Lene og forklarede for hende at de jo var nødt til liige at flytte deres "act" en smule...

Og det endte jo med at fungere SMUKT! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bagefter hentede jeg min mor, for så var det tid til vores "håndbehandlinger"

Min mor har sådan en bindevævssygdom, der gør at hun har tykke sprukne fingre, derfor valgte hun at få en paraffinbehandling, der kunne gøre dem blødere.

post-31425-1205088944.jpg

MMMM...varm paraffin med lavendelduft, morens fingre kunne godt li at blive varmet godt igennem :thumbsupsmileyanim:

Paraffinen lægger sig om hånden næsten som et lag stearin

post-31425-1205088951.jpg

Dyp hver hånd 5 gange, derefter pose på..

post-31425-1205088957.jpg

...og til sidst nogen frotteposer, og så kan du ellers sidde med dem så længe du gider.

Mor syntes det var scjowwwt

post-31425-1205088965.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt at se dig i den kjole... Jeg har også købt min kjole i Dybvad, og har prøvet den samme. Din kjole var faktisk den, som han allerhelst ville have solgt mig. Men jeg valgt en anden kjole... Men den er bare super flot. Glæder mig til at se flere bryllupsbilleder :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men bagefter blev det så min tur, til at få en fransk manicure.

post-31425-1205089465.jpg

Har desværre ikke et billede af det færdige resultat, men måske der kommer et "håndbillede" fra fotografen.

Det var i øvrigt den samme skønhedsklinik, hvor jeg var på min polterabend.

Så kom jeg i tanker om, at det nok var en god ide at lave bordnumre, når nu vi havde buffet, så jagten gik ind på bordkortholdere og kort. (Dem kommer der billeder af senere)

post-31425-1205089473.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Senere sluttede min mors svigerinde sig til os, og vi gik på café og fik aftensmad, sammen med min bror og fætter.

Maria og tante Gitte

post-31425-1205090040.jpg

Igen senere til kaffe oppe i hobbithullet - Maria er kravlet i nattøjet :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1205090047.jpg

Det er så sjovt med toffifee, så sjovt med toffefee...

post-31425-1205090062.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roserne var godt spændt fast på bagsædet.

post-31425-1205091110.jpg

frugt til receptionen. Der var også nogen vandmeloner og vindruer et sted, men de må have været for generte til at blive fotograferet :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1205091120.jpg

Her må jeg i øvrigt anbefale bazar vest på det groveste! Ud over det viste her, købte jeg to 5+ kilos vandmeloner og 2x3kg vindruer, og jeg kom i alt af med 453 kr!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer