marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Festen fortsatte dog ufortrødent

Her deler min københavnske "kusine" øretæver ud til jydefætteren

post-31425-1206826947.jpg

De blev dog gode venner igen

post-31425-1206826954.jpg

Ligeså gjorde vist forloveren og Jespers kusine :huh:

post-31425-1206826984.jpg

(hun skrev i hvert fald til Jesper her den anden dag, for at bede om hans nummer -Uh UUUhh :thumbsupsmileyanim: )

0

Lotte pap ligner også en, der godt ku trænge til at se dyner

post-31425-1206827202.jpg

Kl 4 lukkede min far brutalt festen, ved at hive stikket ud fra jukeboxen. Han kunne ikke li, at der skulle være åbent ind til alle gaverne, og for at låse, måtte han jo have folk ud.

Forlover, Poul, der var en af de få rå tilbage, ville dog ikke gøre sig uvenner med ham af den grund.

post-31425-1206827210.jpg

Derefter florerer der rygter om at festen fortsatte på et af værelserne...

Men hvor og hvem, ved vi desværre endnu ikke noget om - men rygterne lyder spændende og undersøgelsesværdige :huh:

0

Annonce ♥

Alt det her var vi dog ganske uvidende om.

Vi var nemlig listet ned på vores værelse, uden at nogen opdagede det.

Min mor havde passet meget godt på nøglen - faktisk måtte ikke engang jeg selv få den. :huh:

Det var så for at vi kunne blive positivt overraskede, da vi kom ned og blev mødt af dette syn...

post-31425-1206827516.jpg

post-31425-1206827521.jpg

post-31425-1206827527.jpg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::griner:-:biggrin::unsure:

0

Og i sådan et fint forberedt værelse, kunne man jo kun have en dejlig bryllupsnat!

:biggrin:

Men som forudset, findes der bare ikke en sexet måde at komme ud af brudekjolen på :cheerleader3:

Var ret afhængig af Jespers hjælp - også da det kom til korsagen.

Og da han nåede den sidste hægte, måtte jeg bede ham holde pause og lige nyde synet, mens jeg stadig havde talje :huh: For da den blev åbnet, sagde det bare FLUNK! da alting "faldt ud på plads" igen :thumbsupsmileyanim:

Men hold da op, hvor var det dejligt at komme af kjolen igen!

Også selvom jeg havde nydt hvert sekund af dagen med den på :griner:-

0

Annonce ♥

Hej Maria!

Tusind tak for den fantastiske beretning.

Det er det bedste bryllup, jeg aldrig har været til. :huh:

Hele beretningen har bare gjort det så smukt, personlig og perfekt. :cheerleader3:

Jeg er vildt imponeret, over alt det du har formået at formidle videre, :thumbsupsmileyanim: der er blevet grint og snøftet i rigelige mængder i de 2 timer det har taget at opleve dit bryllup - tak for det

0

Annonce ♥

Hej :unsure::hug:

En lille tilføjelse, som Maria af gode grunde ikke opdagede, da de nygifte var :rolleyes:

Jeg havde jo lovet at være forsigtig, så Jespers familie ikke opdagede hvor brudeparret skulle overnatte, og det var jeg, for jeg havde mange øjne hvilende på mig allerede da vi kom til Egense og skulle indlogeres.

Da brudeparret begyndte at røre på sig - Jespers mor havde set, at Jesper pludselig tog jakke på - holdt hun skarpt øje med dem. Hun så Jesper forlade lokalet og begyndte straks at opføre en siddende krigsdans :lol: Hun troede hun havde lugtet lunten, men Maria - den udspekulerede brud - stod nok så uskyldigt og snakkede med sin far, mens hun blev skarpt iagttaget af svigermekanikken.

½ sekunds uopmærksomhed var dog nok for Maria. Som et lyn løb hun gennem køkkenet og ned til sin ventende grudgom :carrot: :carrot: super spurt. Hun så derfor ikke svigermor springe op som skudt ud af en kanon (:biggrin:) snurre rundt om sig selv, mens hun snakkede ferbrilsk med de omkringsiddende.

Før hun fik sig flyttet, allierede jeg mig med Lotte (pappen). Vi skyndte os over til vinduet og pegede og vinkede :huh: efter det "flygtende" par. Bagefter sagde jeg ------ jamen det var da Maria og Jesper vi vinkede til, de er blevet indlogeret på bed & breakfast inde i Egense by :cheerleader3::unsure:

Hun troede på mig, og de nygifte kunne nyde hinanden i ro :cheerleader3::griner:-

Hvordan hun så ud i hovedet da hun opdagede min hvide løgn, :super::cheerleader3: ja det er så en helt anden historie.

:thumbsupsmileyanim:

0

Næste morgen var der så fælles morgenmad - eller dvs folk kom over og spiste efterhånden som de fik øjne :huh:

Brudeparret var jo friske og veludhvilede - vi gik jo tidligt i seng :thumbsupsmileyanim:

Og desuden havde vi vist været heldige at få et af de eneste værelser med varmt vand, så vi kunne søreme også få lidt vand i hovedet (og håret) inden vi gik ned til morgenmad.

Nogen af billederne er godtnok blevet lidt mørke :cheerleader3: men de kommer med alligevel.

post-31425-1206862247.jpg

post-31425-1206862218.jpg

post-31425-1206862235.jpg

0

Efter morgenmaden, havde vi lige et hængeparti med nogen gaver, der skulle pakkes ud.

Gisp, der var mange - det var jo heelt vildt! Vi fik også en del penge, der jo er noget mere praktiske at "pakke ned" når vi nu snart skal til at gemme alle vores ting væk i to år....

Her er gavebordet

post-31425-1206862505.jpg

Og gaven fra min mor - vores dejlige bryllupsrejse til Fuerteventura :huh:

post-31425-1206862515.jpg

Og der var kun en enkelt dobbeltgænger og så to andre ting som skulle byttes derudover. Så det må man sige var til at overse :thumbsupsmileyanim:

Edited by marmari
0

Annonce ♥

Så var vi ved at være køreklar

post-31425-1206863203.jpg

Grand Vitaraen havde overtaget brudebilspynten

post-31425-1206863212.jpg

Det er ret belastende ikke at vide om folk dytter og blinker pga bilen, der er udstyret med blomster, tyl og nygifte skilt eller fordi man har glemt at tænde lyset eller sådan noget :huh:

På vej hjem, var vi så lige forbi kirkegården, for at lægge brudebukketten på min bedstefars grav. (det har jeg altså ikke taget billeder af)

Han var med os i tankerne hele dagen og jeg er sikker på at han ville ha' glædet sig ligeså meget over det hele som vi selv gjorde.

post-31425-1206864061.jpg

Edited by marmari
0