marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 posts in this topic

Så er der faktisk kun bryllupsrejsen tilbage at berette om, men den må i lige vente et par dage med.

Har endnu ikke fået lagt alle billederne ind på computeren.

Det har været rigtigt hyggeligt og skønt at dele vores oplevelser fra den store dag med jer, og det er dejligt at høre at i nyder de over 300 billeder, der efterhånden er blevet lagt herind.

:huh:

0

Annonce ♥

Maria... Helt igennem fuldstændig fantastisk beretning... Tror lige jeg skal tilbage og have det hele i en køre fuldstændig uforstyrret engang i næste uge (når jeg IGEN skal overspringshandle en smule)...

Hvor har det bare været dejligt at være med (har jeg sagt det før??) og du fortæller bare så godt... Ja - SKØN MED SKØN PÅ ;)

Og Kirsten - du er simpelthen intet mindre end fantastisk!!! Top-point til dig for den præstation!!

Hej :unsure:

En lille tilføjelse, som Maria af gode grunde ikke opdagede, da de nygifte var :lol:

Jeg havde jo lovet at være forsigtig, så Jespers familie ikke opdagede hvor brudeparret skulle overnatte, og det var jeg, for jeg havde mange øjne hvilende på mig allerede da vi kom til Egense og skulle indlogeres.

Da brudeparret begyndte at røre på sig - Jespers mor havde set, at Jesper pludselig tog jakke på - holdt hun skarpt øje med dem. Hun så Jesper forlade lokalet og begyndte straks at opføre en siddende krigsdans :super: Hun troede hun havde lugtet lunten, men Maria - den udspekulerede brud - stod nok så uskyldigt og snakkede med sin far, mens hun blev skarpt iagttaget af svigermekanikken.

½ sekunds uopmærksomhed var dog nok for Maria. Som et lyn løb hun gennem køkkenet og ned til sin ventende grudgom :carrot: :carrot: super spurt. Hun så derfor ikke svigermor springe op som skudt ud af en kanon (:biggrin:) snurre rundt om sig selv, mens hun snakkede ferbrilsk med de omkringsiddende.

Før hun fik sig flyttet, allierede jeg mig med Lotte (pappen). Vi skyndte os over til vinduet og pegede og vinkede :huh: efter det "flygtende" par. Bagefter sagde jeg ------ jamen det var da Maria og Jesper vi vinkede til, de er blevet indlogeret på bed & breakfast inde i Egense by :hug::cheerleader3:

Hun troede på mig, og de nygifte kunne nyde hinanden i ro :cheerleader3::griner:-

Hvordan hun så ud i hovedet da hun opdagede min hvide løgn, :unsure::rolleyes: ja det er så en helt anden historie.

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

åååhr MARIA - jeg sidder seriøst med tårerne trillende ned ad kinderne :griner:- det har været en fantastisk beretning og man føler man har været en del af jeres dejlige fest også fordi man kender dig lidt :unsure:

Sikke et sødt værelse at komme ned til - det sengetøj er fantastisk!!!! :huh: og jeg har siddet og skreget af grin over denne sætning:

Var ret afhængig af Jespers hjælp - også da det kom til korsagen.

Og da han nåede den sidste hægte, måtte jeg bede ham holde pause og lige nyde synet, mens jeg stadig havde talje :biggrin: For da den blev åbnet, sagde det bare FLUNK! da alting "faldt ud på plads" igen -

HAHA-

og til Kirsten - tak for den lille insider viden om brudens og gommens flugt over plankeværket :cheerleader3:

Jeg har grædt og grint af den dejlige beretning og sidder er total trist til mode fordi den er forbi :cheerleader3: men kan dog glæde mig til bryllupsrejsebilleder :hug:

Er der virkelig lagt 300 billeder ind??? Det er for vildt!!

MILLIONER af kram fra mig til dig :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg må tilslutte mig koret... Tak søde Maria, for en DEEEEJLIG beretning!! Jeg må også indrømme at have både grint og grædt (surpriiiise... :thumbsupsmileyanim: )... Kom f.eks. til at lade tårerne trille lidt da jeg så jeres sengetøj! :cheerleader3: Sådan noget vil jeg også haaaa!! Måske jeg lige skulle vise min mor nogle billeder, bare sådan liiige til inspiration...

Glæder mig meget til rejsebillederne! :huh:

0

Hvor har det bare været en skøn og detaljeret beretning. Som en anden sagde, så er det det bedste bryllup, jeg ikke har været til. :cheerleader3::griner:-:biggrin:

Super flot opredning og hemmelighedskræmmeri omkring brudeparrets værelse. Det er sq ret godt gjort og yderst gennemført, Kirsten :huh::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Maria...

Jeg vil også melde mig til koret af bk´ere der takker for en fantastisk beretning.. med vildt mange billeder - TAK! :huh:

Jeg sad med tåre i øjnene, da jeg så, hvad din kære mor havde lavet i jeres rum..

Det var bare så sødt, at hun havde tænkt på at pynte lidt, til I skulle sove der.

Det må have været hårdt for sofaen, siden den sådan sprang på ryggen af Jesper - Jeg tror, den må have savnet jer.. :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Hvor var det en fantasktisk beretning og jeres bryllup ser jo ud til at være forløbet fantasktisk!!

Dejligt at føle at man næsten var med til brylluppet, bare ved at følge din beretning.

Og sikke et dejligt værelse at komme op til efter en god fest (tror lige jeg skal påvirke min mor lidt :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: )

Krammer

:huh:

0

Annonce ♥

Kære Maria

Hvor var det dog en helt fantastisk beretning - man sidder bare her og kan kun vente på det bliver ens egen tur.

1000 tak for det - det har bare været så skønt. Det er et af de skønneste bryllupper jeg nogen sinde har været til.

Kh

Winnie :huh:

0

Og i sådan et fint forberedt værelse, kunne man jo kun have en dejlig bryllupsnat!

:)

Men som forudset, findes der bare ikke en sexet måde at komme ud af brudekjolen på ()()

Var ret afhængig af Jespers hjælp - også da det kom til korsagen.

Og da han nåede den sidste hægte, måtte jeg bede ham holde pause og lige nyde synet, mens jeg stadig havde talje :cheerleader3: For da den blev åbnet, sagde det bare FLUNK! da alting "faldt ud på plads" igen :blink:

Men hold da op, hvor var det dejligt at komme af kjolen igen!

Også selvom jeg havde nydt hvert sekund af dagen med den på :denmarkflag:

-HAHA-:sm::toot:

Øv...!!!

Hvorfor er der ikke billeder af det??!! (altså da det sagde 'FLUNK'??!!)

Tihi - kan levende forestille mig hvordan det må have føltes :thumbsupsmileyanim:

0

Tusind tusind tak for en skøn beretning søde Maria

Guud, har du virkelig vist 300 billeder??!! :sm:

Tiden flyver afsted i godt selskab...

Det har været helt fantstisk at læse og se med - næsten som at være der selv :thumbsupsmileyanim:

Det gør det selvfølgelig også lidt mere specielt, at jeg har hilst på dig - så bliver sådan en beretning straks mere nærværende og vedkommende.

Jeg har i hvert fald nyt den i fulde drag -HAHA-:toot::blink:

Glæder mig til honeymoon beretningen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Kære Maria,

tak for en rigtig dejlig beretning, det har været så skønt at sidde her og følge med i jeres dag og se hvor glade og lykkelige I var (altså lige pånær når du fik en ny sang præsenteret ;) )

Og sikke et fint værelse der mødte jer, det er da bare for sødt at din mor :griner:-

Masser af kram til dig

0

Uh, jeg eeeeeeelsker beretninger :griner:-

Sad og fik skiftevis kuldegys, latterkramper og tårer i øjnene, mens jeg læste din beretning.

Endnu engang et stort tillykke med brylluppet til jer begge, og ja...jeg hepper også på bryllupsrejse billeder snart :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak igen igen igen igen for alle jeres søde beskeder og kommentarer.

Jeg er desværre lidt hængt op i disse dage, med alt muligt jeg skal nå, så jeg har ikke meget hjemme-computer tid. Men jeg håber jeg kan nå lidt i weekenden (uden at love for meget)

:griner:-

0