marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Maria....

Det lyder til, I har haft en fantastisk honeymoon....

Der er måske ikke så meget ved Fuerteventura men hotellet er da lækkert og så I kan nyde hinanden.

og det er vel det, man skal på en honeymoon.... :thumbsupsmileyanim:

Cool at du smed Jespers billed ind - lettere censureret....

knus

0

Men vi er jo slet ikke færdige endnu ;)

På vej ned til byen en aften, fandt vi ud af, at man gik lige forbi sådan en stor park, hvor der også var en mini zoo (lukket pga ombygning) og en masse fritgående fugle.

Der sidder vist en slags and i det her bassin

post-31425-1207501330.jpg

Og sådan et par fyre her, gik også rundt og hyggede sig.

post-31425-1207501353.jpg

0

Annonce ♥

På de hersens par-ferier, har billederne en tendens til at se ud som om at man er afsted alene, fordi der næsten kun er en person på alle sammen.

Så jeg besluttede at vi hellere måtte få taget et sammen - nu fandt jeg jo selvudløserfunktionen på kameraet her op til brylluppet ;)

Desværre blev det ikke så godt, vi er lidt udviskede i ansigterne.

post-31425-1207501747.jpg

0

Noget der er helt vildt, når man er sydpå, er at de planter vi andre normalt har som stueplanter, har de som kæmpe træer og hække :thumbsupsmileyanim:

Faldt fx lige over den her hibiscus hæk, og tænkte at jeg da lige ville ha en blomst i håret.

post-31425-1207502006.jpg

Det viste sig så at den var fyldt med myrer, så jeg droppede det igen :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1207502017.jpg

0

Vi havde besluttet os for at vi trængte til et ordenligt stykke ko (det var nok det, der manglede mest på hotellets buffet)

Og til en ordenlig ko, hører et ordenligt glas rødvin!

post-31425-1207502233.jpg

Det smagte aldeles fortræffeligt, tror mit underlige ansigtsudtryk snarere skyldes vinens virkning :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1207502243.jpg

0

Annonce ♥

Efter maden tog vi hjem og gik i baren (det var jo gratis, men vi havde ikke været specielt gode til at udnytte aftenerne til at drikke :thumbsupsmileyanim: )

Kl 23.30 åbnede hotellets disko - det gjorde det faktisk hver aften, det var så bare første aften vi var oppe til at se det :thumbsupsmileyanim: men vi fik da lige en god svingom eller 5 :cheerleader3:

Noget tyder på, at jeg havde fået liidt for meget at drikke :cheerleader3:

post-31425-1207502506.jpg

Jeg var også lige en tur i børne poolen - har altså måttet lysne ret kraftigt på billedet for at man overhovedet ku se, hvad det forestiller, så beklager kvaliteten.

post-31425-1207502519.jpg

0

Næste mogen var der dømt tømmermandsmorgenmad

post-31425-1207503353.jpg

*fnis* som om der ikke var det hver morgen...

...min morgenmad bestod de fleste morgener af en toast med æg og bacon og en grillet tomat.

to pandekager med jordbærsirup

og noget frugt.

...og jeg undrer mig over at jeg tog på dernede... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Velkommen hjem fra Bryllupsrejsen. :cheerleader3::cheerleader3:

Håber I har vænnet jeg til det danske klima igen.

Og TAK for I også ville dele dette kapitel af jeres liv med OS

Edited by jeannette
0

Annonce ♥

Her havde vi så bedt fotografen stille lys og baggrund op, så vi kunne få taget nogen billeder af os selv og gæsterne, men oh skræk! Den baggrund han havde med, var nærmest batikfarvet i sådan en rigtig 70'er brun farve, så vi fik hurtigt omarrangeret nogen møbler, så vi kunne få et stykke med væg som baggrund i stedet.

Her har han leget lidt med lys og farve - Selvom det egentlig bare var et "kiks", synes jeg det er et af de fedeste billeder, vi har fået fra ham, sådan lidt skævt og uopstillet.

post-31425-1206551782.jpg

Dette billede er da bare fantastisk.

Lyder som en dejlig bryllupsrejse på trods af vind.

Du er simpelthen god til at kommentere billederne. Der er nogle sjove kommentarer imellem :biggrin:

0

Faldt lige over et par ekstra billeder, som jeg lige syntes skulle med.

Det her synes jeg egentlig er lidt fint - men det var i den mappe som fotografen havde "sorteret fra", så jeg så det ikke lige i første omgeng.

post-31425-1207997551.jpg

Der lå det her så også - wonder why? :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1207997559.jpg

0

De sidste billeder fra festen, var jo slet ike af os, vi var jo rendt vores vej :cheerleader3:

Vi var jo kommet ned på vores fine værelse, og billederne derfra, var så nogen min mor havde taget tidligere, men det vidste jeg jo ikke, så jeg tog også nogen med mobilen.

Og da den alligevel var fremme, skulle jeg da også lige have med, hvordan kjolen endte dagen ;)

(undskylder kvaliteten, men min mobil tar elendige billeder!)

post-31425-1207997762.jpg

Og ja, jeg kan godt se, at hele dresset ligger på stolen, så lad os bare kalde de her for nøgenbilleder :cheerleader3::)

post-31425-1207997772.jpg

(jeg har i øvrigt fået de bageste stropper til corsagen - min mor fik dem med hjem med mange undskyldninger, da hun afleverede skørtet. Fik at vide at vi da bare skulle have ringet, så var de fluks kørt ned med dem, men det er jo ikke lige dét man tænker først, sådan en lille time inden man skal ud af døren :thumbsupsmileyanim: )

Jeg håber stadig på at vi modtager nogen billeder fra de andre gæster, men so far har der ikke været noget held.

0

Det her synes jeg egentlig er lidt fint - men det var i den mappe som fotografen havde "sorteret fra", så jeg så det ikke lige i første omgeng.

post-31425-1207997551.jpg

Der lå det her så også - wonder why? :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1207997559.jpg

:cheerleader3::toot: til det sidste og smukt til det første

Og da den alligevel var fremme, skulle jeg da også lige have med, hvordan kjolen endte dagen ;)

(undskylder kvaliteten, men min mobil tar elendige billeder!)

post-31425-1207997762.jpg

Og ja, jeg kan godt se, at hele dresset ligger på stolen, så lad os bare kalde de her for nøgenbilleder :):cheerleader3:

post-31425-1207997772.jpg

Jeg håber stadig på at vi modtager nogen billeder fra de andre gæster, men so far har der ikke været noget held.

synes faktisk de billeder er total fede!!

0

Annonce ♥

310.JPG

Der lå det her så også - wonder why? :rolleyes:

311.JPG

:):):cheerleader3: til det sidste billed....

Det kan jeg da ikke forstå, at I ikke skulle bruge. :loveboard:

Lidt synd at brudebuketten ikke er sænket en lille smule, så man kan se dit ansigt Maria..

Så havde det været helt perfekt.

knus

0

Jeg vælger at starte min beretning, efter jeg lukkede computeren i onsdags, og gik i gang med de ALLERSIDSTE forberedelser til vores bryllup. :bunny_4:

Jeg vil gerne holde lidt på kronologien, så jeg skriver lidt ad gangen, og redigerer så videre på billederne ind imellem, der er virkeligt MONSTER mange! Det kommer til at tage en evighed at blive færdig, men jeg glæder mig til at gennemgå det hele en gang til :cheerleader3:

Pakkede vores ting og tog afsted til Ålborg. Men først lige omkring bazar Vest i Århus og købe frugt til receptionen, og hente min lillebror med nordpå.

Vi hentede pizza og kørte ud til min mor, hvor hun og Jesper ventede. Vi hyggede om aftenen, og Jesper og jeg, tilbragte den sidste nat sammen som kærester, på min mors sovesofa.

Torsdag:

Kl 10 var det hente-kjole-tid :rolleyes:

Vi kørte til Dybvad, og jeg skulle prøve kjolen sidste gang, inden den skulle med mig hjem.

Der justeres på skørterne

001.JPG

Jojo, den passer stadig perfekt! :thumbsupsmileyanim:

002.JPG

Der bliver snakket bryllup...

æælsker mit slæb :7himmel:

003.JPG

Den er kjole er altså bare FANTASTISK til din krop:cheerleader3:

0

Et noget forsinket tillykke - men wauw hvor er du bare skøn. Ja nu er hverdagen kommet for jer igen.. håber I har det gdt og har funde ud af I nu er mand og kone og ikke kærester.. det er som du selv har sagt - ikke netm lige pludselig at sige noget andet..

0

Så fik jeg da også lige tygget mig igennem din ferie-beretning (bedre sent end aldrig ik?!) :cheerleader3:

Tihi, der er godtnok mange rigtig sjove billeder - bla der hvor Jesper er ved at grave sig ned i sandet :thumbsupsmileyanim:

Og de sidste bryllupsbilleder er da også kanon - er især helt vild med det billede af din 'efterladte' kjole... :cheerleader3:

0