sarahjl

Ringe af rustfrit stål?

7 posts in this topic

Hejsa

Jeg har været inde på all4love, og har set en ring i rustfrit stål. Her er billedet :loveboard: Vil bare lige høre om der er nogen der har gode eller dårlige erfaringer? Jeg har nemlig aldrig hørt om det ;)

Hilsen Sarah

post-30976-1205394917.jpg

Edited by sarahjl
0

Annonce ♥

Hej

Min kæreste har selv lavet vores forlovesringe i rustfrit stål. De er så fine. Vi har om 5 dage gået med dem et år, og de er lige så fine som nye.

Jeg har en diamant i min og den der der heller ikke noget problemer med.

Så jo det er lige så fint som et vilken som helst andet metriale...

0

Annonce ♥

Hejsa.

Vores ringe er købt hos all4love, men er af titanium. De er vores forlovelsesringe og skal blot graveres i og flyttes på den anden hånd. Til maj er de 1 år gammel.

Jeg vil sige at de er SÅ flotte og de lever helt op til det vi havde håbet. Men vil dog også sige at... bestil dem i GOD TID!!! For leveringen er ikke så hurtig som jeg havde troet...

Men de er værd at vente på.. vores var til ½ pris af hvad de kostede i div. butikker.. nøjagtig de samme ringe!

0

Her kan jeg da endelig være med! :)

Vi købte vores vielsesringe i rustfrit stål indefra all4love. Men de var slet ikke, som de så ud på billedet. De var meget tunge, meget kluntede, og det var SLET ikke os.

Vi blev straks enige om, at vi måtte købe nogle andre, så vi blev 5000 kr fattigere - ud over de penge, vi havde brugt på de første ringe. Så det var bare rigtig ærgeligt for os.

Men jeg synes, at det er super god og hurtig service inde hos dem. Så det er da ikke fordi jeg ikke ville handle der en anden gang, hvis det var det.

Ringene passede bare ikke lige ind i vores smag... Især da vi havde regnet med noget andet... :cheerleader3:

Sådan så ringene ud:

post-31196-1205683512.jpgpost-31196-1205683525.jpg

Knus herfra

0