Guest louisepus

hvordan får i overskud

14 indlæg i dette emne

sider her inde og tænke hold da op hvor har hun overskud til at laver æsker bordkort, hvor der stå hvad de forskelige lave, personligt chokolade, lys vinedikketer, ja jeg kunne blive ved.

jeg er ikke selv kreativ, bare tænke på alt det i laver gør mig øre i hovdet, og grøn af jalousi, jeg føler ikke at jeg har overskud til alt de i laver, for ikke tale om råd til det, vores bryllup bliver stort og dyret, og der er slet ingen små detajler, der kommer jo selvfølige bordkort og en kæmpe kort om hvor man skal side, men det er også det enste. Har tænkt på at lave små gave æsker med noget personligt chokolade og sån lidt forskelligt i, men syns så at det blev for dyrt.

så mine spørgsmål er:

1) hvor får i overskud fra?

2)holder i jer til jeres budget ( behøves ikke at svres på)?

3) hvad sige jeres mænd til de små detajler?

4)får i hjælp til alt det i laver?

5) hvad laver i 14 dage op til bryllupet?

håber at i vil svare

Mange :thumbsupsmileyanim: louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver sådan lidt af hvert af forskellige ting, men jeg synes dog vi har begrænset os rimelig meget. Der er dog helt sikkert rigtig meget arbejde i det.

1) hvor får i overskud fra?

He he, ingen anelse :thumbsupsmileyanim: Jeg ved det faktisk ikke. Jeg synes helt sikkert det er hyggeligt at nusse med detaljerne og derudover er jeg vant til deadline fra mit arbejde (er på en avis), så mon ikke også det hjælper mig lidt på vej?

2)holder i jer til jeres budget ( behøves ikke at svres på)?

Ja, det tror jeg faktisk vi gør

3) hvad sige jeres mænd til de små detajler?

Jens er med inde over hver eneste detalje. Vi beslutter alt i fællesskab, og er derfor naturligvis også begge meget glade for de ting vi har valgt at lave

4)får i hjælp til alt det i laver?

Hvis du tænker på familie og så videre, så nej. Jens og jeg er dog rimelig meget fælles om det, så vi hjælpes ad

5) hvad laver i 14 dage op til bryllupet?

Jeg har taget fri den sidste uge inden brylluppet (bor i København, men holder brylluppet i nærheden af Aalborg, så vi tager nok afsted mod Nordjylland der ugen inden brylluppet for at få det sidste detaljer på plads) og den anden uge arbejder jeg højst sandsynligt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1) hvor får i overskud fra?

Synes det svinger rigtig meget.. Nogle dage kan jeg slet ikke overkomme at tænke på bryllup og planlægning, men andre dage, så er jeg bare super opsat på at lave ting og planlægge ting.. :thumbsupsmileyanim:

2)holder i jer til jeres budget ( behøves ikke at svres på)?

Nej, ikke det oprindelige budget, da vi har besluttet os at invitere 14 ekstra gæster, det kan altså mærkes på budgettet.. ;) Men vi kommer faktisk til at holde os under vores max. beløb.. :thumbsupsmileyanim:

3) hvad sige jeres mænd til de små detajler?

Han ryster på hovedet og smiler af mig :cheerleader3: Han siger nej hvis han synes jeg går lidt for meget i selvsving, men det sker nu ret sjældent.. Som han siger, det er mig der har drømt om den her dag i mange, mange år, så derfor vil han gøre hvad han kan, for at jeg får en perfekt dag.. :td:

4)får i hjælp til alt det i laver?

Nej, faktisk ikke... Jeg laver alle tingene selv, i hvert fald indtil videre, men jeg kunne godt forestille mig, at jeg de sidste par uger måske får lidt hjælp, hvis der er noget jeg mangler.. :td:

5) hvad laver i 14 dage op til bryllupet?

Jeg har sommerferie indtil en uge før brylluppet, så derfor går jeg i skole den sidste uge inden brylluppet... Men jeg ved ikke lige hvor mange af timerne jeg kommer til, det kommer an på, hvor stresset jeg er op til dagen.. :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
sider her inde og tænke hold da op hvor har hun overskud til at laver æsker bordkort, hvor der stå hvad de forskelige lave, personligt chokolade, lys vinedikketer, ja jeg kunne blive ved.

jeg er ikke selv kreativ, bare tænke på alt det i laver gør mig øre i hovdet, og grøn af jalousi, jeg føler ikke at jeg har overskud til alt de i laver, for ikke tale om råd til det, vores bryllup bliver stort og dyret, og der er slet ingen små detajler, der kommer jo selvfølige bordkort og en kæmpe kort om hvor man skal side, men det er også det enste. Har tænkt på at lave små gave æsker med noget personligt chokolade og sån lidt forskelligt i, men syns så at det blev for dyrt.

så mine spørgsmål er:

1) hvor får i overskud fra?

Det kommer i ryk ;) Men hvis man har et års tid til planlægningen, er det rig mulighed for at holde pauser fra planlægningen :cheerleader3:

2)holder i jer til jeres budget ( behøves ikke at svres på)?

Det tror jeg desværre ikke, men det er et spørgsmål om små beløb.

3) hvad sige jeres mænd til de små detajler?

Han er fløjtende ligeglad med farver og kreastuff, så han griner, ryster lidt på hovedet og stopper mig, hvis jeg får vilde idéer :thumbsupsmileyanim:

4)får i hjælp til alt det i laver?

Min mor laver nogle risposer, men det er også alt - resten laver vi selv :td:

5) hvad laver i 14 dage op til bryllupet?

Jeg har taget en uges ferie...

håber at i vil svare

Mange :thumbsupsmileyanim: louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sider her inde og tænke hold da op hvor har hun overskud til at laver æsker bordkort, hvor der stå hvad de forskelige lave, personligt chokolade, lys vinedikketer, ja jeg kunne blive ved.

jeg er ikke selv kreativ, bare tænke på alt det i laver gør mig øre i hovdet, og grøn af jalousi, jeg føler ikke at jeg har overskud til alt de i laver, for ikke tale om råd til det, vores bryllup bliver stort og dyret, og der er slet ingen små detajler, der kommer jo selvfølige bordkort og en kæmpe kort om hvor man skal side, men det er også det enste. Har tænkt på at lave små gave æsker med noget personligt chokolade og sån lidt forskelligt i, men syns så at det blev for dyrt.

så mine spørgsmål er:

1) hvor får i overskud fra?

Det kommer i ryk ;) Men hvis man har et års tid til planlægningen, er det rig mulighed for at holde pauser fra planlægningen :td:

2)holder i jer til jeres budget ( behøves ikke at svres på)?

Det tror jeg desværre ikke, men det er et spørgsmål om små beløb.

3) hvad sige jeres mænd til de små detajler?

Han er fløjtende ligeglad med farver og kreastuff, så han griner, ryster lidt på hovedet og stopper mig, hvis jeg får vilde idéer :cheerleader3:

4)får i hjælp til alt det i laver?

Min mor laver nogle risposer, men det er også alt - resten laver vi selv :td:

5) hvad laver i 14 dage op til bryllupet?

Jeg har taget en uges ferie...

håber at i vil svare

Mange :thumbsupsmileyanim: louise

vil bare trøste dig med jeg har det på samme måde :thumbsupsmileyanim:

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjah.... gode spørgsmål. Jeg tror, vi alle har stillet os de samme - og sikkert stadig vender tilbage til!

1. Hvor får I overskud fra?

Det ved jeg ikke - af interesse, formentlig. Jeg venter dog stadig på, at mit dukker op! :thumbsupsmileyanim:

Lige nu har jeg sindssygt mange løse ender, så jeg synes, jeg er gået HELT i stå. Den ene ting afhænger af den anden osv.

2. Holder I jeres budget?

Rødme, rødme - vi har ikke noget budget. Vi sparer overalt, hvor vi kan, så vi ikke hænger med :cheerleader3: i vandskorpen længe efter. Og jeg synes, vi indtil videre har været gode - så jeg tror, at vores idé om, hvad det vil koste os, kommer til at holde nogenlunde stik.

3. Hvad siger jeres mænd til de små detaljer?

I det store og hele skal jeg tage initiativet til tingene (fair nok, han færdes jo ikke her på BK, så hvordan skulle han få idéerne?), og så siger han go - eller siger fra. Det hænder dog også, at han ryster på hovedet og siger: "Jamen, det er ok, men så laver du det selv!" Ak-ja. Der er vist ikke mange zilla-gomme! ;)

4. Får I hjælp til alt det, I laver?

Nope. Jeg regner med hjælp til borddækning og div, dvs fra omkring dagen før, ikke andet. (Men det skal siges, at jeg snart er 45, så mine forældre er 70 og uden det største overskud - og min familie i øvrigt bor langt væk (venner ligeledes efter flytning)).

5.

Hvad laver I 14 dage op til brylluppet?

Får sikkert alt for lidt søvn, fordi jeg skal færdiggøre mine projekter med ti tommelfingre. Regner med at ærgre mig over, at jeg overhovedet begyndte - og være glad og stolt kl lort om natten, når det forhåbentlig alligevel bliver fint. Jeg tager fri i hvert fald 3 dage inden dagen, men jeg laver en buffer i min arbejdskalender, så jeg evt kan holde fri hele den sidste uge.

Og bortset fra det, så er jeg nok noget selektiv omkring, hvad og hvor meget jeg egentlig vil lave. Jeg VED, jeg ikke vil bruge 3-4 aftner om ugen på kreativiteter (for jeg synes i forvejen, det driller så snart jeg tager hætten af en limstift), så det er jo spændende, hvor meget jeg i virkeligheden kan realisere! :thumbsupsmileyanim:

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1. Overskud ?? Aner overhovedet ikke hvor jeg finder overskuddet - vi har 7 dage tilbage og det er ikke alt der er på plads endnu :td: men jeg er sikker på at vi når det :td:

2. Budget ?? Vi holder os nogenlunde inde for budgettet ...

3. Detaljer ?? Vi er fælles om det hele og så er vi ikke gået over gevind med for mange små detaljer. Vi har simpelthen ikke tiden til det, da vi begge har to krævende jobs !!

4. Hjælp ?? Vi har nogle venner, som hjælper med at dække op om fredagen - ellers har vi klaret alle tingene selv ...

5. Sidste 14 dage ?? Arbejde - arbejde - arbejde ... alt for meget !!! Har dog fri om onsdagen og så er der jo to helligdage, så der får jeg de sidste detaljer på plads :thumbsupsmileyanim:

Det værste er næsten, at veninder og familie har spurgt mig om jeg ikke lige kunne ordne hår på dem inden brylluppet (jeg er frisør) - jeg har jo to fridage (som skal bruges på de sidste detaljer og så skal jeg da lige hvile lidt ud) :cheerleader3: total mangel på respekt :thumbsupsmileyanim: så jeg har valgt at sige NEJ NEJ OG ATTER NEJ !!!!!

Redigeret af weasley
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

overskud... tja det er der vel bare fordi lysten og ideerne er til det... men det er jo ikke sådan et jeg bruger 24 timer i døgnet på bryllup... det er så'en lidt ind i mellem... da indbydelserne skulle være færdige var det dog meget intensivt :cheerleader3: men nu er der lidt en død periode....

Bugedt... ehm øhh vi har faktisk ikek rigtig lagt et reelt bugedt.. vi regner lidt løst på det - tæller sammen om vi vil give XXX kroner for den givne ting... men alt i alt bliver det nok omkring 60000 - kunne godt være vi snart skulle sætte os ned og være lidt økonomiske seriøse.... vi køber/bestiller de ting og det vil vil have - self er vi kritiske og gennemundersøger markedet for at finde det bedst muluge til den bedste pris ;)

Detaljer... jeg står primært for det hele - viser R det han siger ja og nej - men det er mig der står for alt det kreative og laver det....

hjælp.. jeg har ikke haft familie eller veninder til at hjælpe... dog regner jeg med at få min mor her ned fredagen op til brylluppet så hun kan hjælpe mig med blomster til kirken mv - Ronnie siger han ikke tør blande sig/lave noget - han mener han er for fumlet - og at jeg er alt for meget bridezilla :thumbsupsmileyanim:

Men det kan godt være jeg uddeligere lidt opgaver hist og her... men jeg ER en zilla - det skal være perfekt og jeg vil helst gøre det hele selv :td:

14 dage op til brylluppet: jeg skal på job... har dog bedt om ferie ugen op til - og ugen efter... men har fået de 2 uger EFTER brylluppet :thumbsupsmileyanim: er i gang med at bytte mig til at få det som jeg ønskede.... vi skal bla til brudevals-time, jeg skal have lagt negle, vi skal pynte op på feststedet... ha lagt bordplan og meget mere :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme hjælper vi hinanden, med iderne og fremstillingen. Og det er det jeg tror der giver os enagien til det. At være fælles om det og hygge om tingene.

Indrømmet vi er ikke altid lige begejresteret, men heldig vis er det som regl på forskellige så vi skiftes til at holde hinanden ovenvande.

Bugeterne er sprunget, men det havde vi også forvendet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1. Overskuddet: Jeg elsker at lave kreative ting, og nyder at have mulighed for at lave en masse. Det er dog lidt forskelligt hvor meget der kommer fra hånden. Men især weekenderne bliver brugt på det!

2. Budget: Vi prøver at overholde budgettet.... har sat lidt ekstra af til diverse ting vi har glemt i farten....!!

3. Detaljerne og mænd.... : Min kæreste syntes det er super flot det kreative jeg laver, og følger interesseret med. Han er med til at bestemme farver og designs osv. men har 10 tommelfingre, og har absolut ikke lyst til at klippe klistre! Men han går meget op i, at det hele bliver som vi gerne vil ha det, med tøj, mad, kirke osv. Han går heldigvis ligeså meget op i detaljer som mig. Selv om jeg kan være en super bridezilla der er umulig at samarbejde med ind i mellem :cheerleader3:

4. Hjælp: Jeg ved ikke om du tænker på det kreative eller bare generelt? Vi har en god veninde der er toastmaster, og en anden der er gavekoordinator, og en kolleger der ligger bil til kørsel til og fra kirke, og en bror der er fotograf som klare alle billeder, og en veninde der er frisør, som lægger makeup og ordner hår på mig på bryllupsdagen. Min svigermor og hendes veninde pynter kirken. Så på de områder får vi super god hjælp. Det kreative og arrangementerne med hotel osv. det ordner vi selv!

5. 14. dage op til brylluppet: Der holder vi ferie, og stresser derhjemme for at blive færdige til dagen, mens vi nyder sommeren på costa del terasse og forhåbentlig bliver brune og smækre til dagen :thumbsupsmileyanim: Og ugen efter holder vi også ferie. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1) hvor får i overskud fra?

Jeg har planlagt bryllup på under 5 mdr, og lige efter jul, havde jeg en periode med NADA overskud, da jeg var nede med stress. Jeg har været så heldig at min familie har været fantastisk hjælpsomme, og har lavet fx risposer og kirkehæfter. Men det er så faktisk også de eneste ekstra "detaljer" vi har haft med til vores bryllup. Vi ville med vilje ikke have alle de små detaljer med som gaveæsker, sæbebobler etc...(men for hulan, hvor har jeg haft LYST til at have det mange gange, når jeg har læst herinde! :sm: ) Synes dog at vores bryllup blev meget vellykket alligevel, uden alle "detaljerne" (arh, okay, købte godtnok hjerteformede sukkerknalder hos Something Blue, som var totalt unødvendige - "need to have", men der trykkede jeg jo bare "bestil" :td: )

2)holder i jer til jeres budget ( behøves ikke at svares på)?

Vi har først lagt vores budget færdigt her i weekenden, og vi kan se at vi har overskredet kuvertprisen med 60 kr/person - desuden røg min kjole næsten 6000 over budget, men til gengæld fik vi så ringene gratis (vandt dem :thumbsupsmileyanim: ) så det holder faktisk sådan nogenlunde.

3) hvad sige jeres mænd til de små detajler?

Selv det lidt vi havde, fik Jesper til at sukke højlydt :cheerleader3: Men her bagefter, syntes han selv det blev rigtig godt.

4)får i hjælp til alt det i laver?

Som skrevet før, havde vi ikke klaret det uden hjælp fra min dejlige familie :thumbsupsmileyanim:

5) hvad laver i 14 dage op til bryllupet?

Ringede rundt til de forskellige (fotograf, jukeboxudlejning osv) og fik de sidste detaljer på plads. Slappede af og skrev på BK :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sider her inde og tænke hold da op hvor har hun overskud til at laver æsker bordkort, hvor der stå hvad de forskelige lave, personligt chokolade, lys vinedikketer, ja jeg kunne blive ved.

jeg er ikke selv kreativ, bare tænke på alt det i laver gør mig øre i hovdet, og grøn af jalousi, jeg føler ikke at jeg har overskud til alt de i laver, for ikke tale om råd til det, vores bryllup bliver stort og dyret, og der er slet ingen små detajler, der kommer jo selvfølige bordkort og en kæmpe kort om hvor man skal side, men det er også det enste. Har tænkt på at lave små gave æsker med noget personligt chokolade og sån lidt forskelligt i, men syns så at det blev for dyrt.

så mine spørgsmål er:

1) hvor får i overskud fra? Vi har med vilje valgt at der ikke skal så meget planlægning til. Vi har købt et arrangement ude og skal så kun forberede receptionen efter vielsen.

2)holder i jer til jeres budget ( behøves ikke at svres på)? Ja jeg tror vores budget holder. Vi har sat 60.000 kr af tilarrangementet og har i det beregnet penge til uforudsete udgifter

3) hvad sige jeres mænd til de små detajler? Vi har ikke mange små detaljer. Jeg gider simpelthen ikke at have en masse diller-daller. Vi bor rimelig enkelt og er sådan generelt. Vi har ikke gæstegaver, sæbebobler, særligt tema eller lignende. Synes det ser rigtig hyggligt ud, dem som gider den slags og bliver vældig imponeret over det arbejde mange af pigerne her på BK har lavet. Det er bare ikke noget for mig og jeg bliver ikke engang misundelig. Det vildeste vi har er nogle detaljer omkring pynt til bordene.

4)får i hjælp til alt det i laver? Minveninde har lavet risposerne ellers har jeg selv lavet indbydelserne. bordkortene og laver selv kirkehæfterne. Tror ikke der skal laves så meget andet.

5) hvad laver i 14 dage op til bryllupet?

Vi arbejder de fleste af dagene. Hvis jeg ikke er i konflikt arbejdsmæssigt, har jeg fri fra onsdagen før brylluppet til og med mandag efter brylluppet.

Tror såmænd ikke vores bryllup bliver et dårligere bryllup uden de her mange kreative ting som andre herinde har lavet.

Jeg synes ikke at man skal lave mere end man har tid til og lyst til. Det skulle jo gerne være sjovt at planlægge bryllup og helst ikke være sådan at man har mest lyst til at skulle i seng kl 20 på selve dagen.

De bedste ønsker for dig i din planlægning

Betina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sider her inde og tænke hold da op hvor har hun overskud til at laver æsker bordkort, hvor der stå hvad de forskelige lave, personligt chokolade, lys vinedikketer, ja jeg kunne blive ved.

jeg er ikke selv kreativ, bare tænke på alt det i laver gør mig øre i hovdet, og grøn af jalousi, jeg føler ikke at jeg har overskud til alt de i laver, for ikke tale om råd til det, vores bryllup bliver stort og dyret, og der er slet ingen små detajler, der kommer jo selvfølige bordkort og en kæmpe kort om hvor man skal side, men det er også det enste. Har tænkt på at lave små gave æsker med noget personligt chokolade og sån lidt forskelligt i, men syns så at det blev for dyrt.

så mine spørgsmål er:

1) hvor får i overskud fra?

2)holder i jer til jeres budget ( behøves ikke at svres på)?

3) hvad sige jeres mænd til de små detajler?

4)får i hjælp til alt det i laver?

5) hvad laver i 14 dage op til bryllupet?

håber at i vil svare

Mange :cheerleader3: louise

Hej Louise

Selvfølgelig vil vi da svare.....

1) Overskud: Hmm, jeg er i så god tid, og elsker at være lidt kreativ - og så har jeg det sådan, at når jeg laver noget med hænderne, så spiser jeg ikke !!!! Dog vil jeg lige sige, at jeg startede med at lave gaveæsker selv, men da jeg syntes kvaliteten blev for dårlig, købte jeg dem i stedet.... Overskud må være lig med TID !!!

Har du ikke overskuddet, og du ikke føler du mangler noget - så PYT !!! - Det er jeres bryllup, og i bestemmer jo selv, hvilke indslag der skal være....

2) Budget: Nu er der jo ½ år til vores dag, men indtil videre holder vi budgettet - endda rigtig godt. Selvom jeg har købt noget der egentligt ikke var med i budgettet, har vi sparet andre steder... - Hvad der er sparet er tjent - og brugt til noget andet :)

3) Manden: I starten syntes Michael, at det var noget åndsvagt noget, med gæstegaver, speciel topfigur m.m. Men efterhånden som han ser det hele, eller kan forestille sig det færdigt, syntes han faktisk at det er fede ting jeg (vi) finder på. I går fortalte jeg ham, at jeg ville lave de der chokolader (det har jeg ville hele tiden, har bare ikke fortalt ham det), og først syntes han, at det var skørt, men da han så hvor fine andre har lavet dem, syntes han det var ok....

4) Hjælp: Indtil videre er det mig alene der har lavet det hele. Men Michael har været med til at godkende. Lige nu er vi i gang med teksten til invitationerne, og her er det ham der har valgt den vi bruger (han fik 2 at vælge imellem :smilie_oster03: )

5) 14 dage før: Uh, det ved jeg ikke endnu. Man har vel altid et par hængepartier... - den tid den sorg/glæde.....

Husk nu, at du ikke skal lave mere, end du selv føler du kan klare.

Personligt syntes jeg ikke, at mange af de ting vi laver er dyre, da det jo er hjemmelavet..... - men det kommer jo helt klart an på hvad det er, og hvor mange man bliver. Jo, gaveæskerne kan blive rigtig dyre, men det kommer jo an på, hvad man kommer i.

Se f.eks her:

Forslag 1: (pris ca. 5,- + æske)

Tandstikker holder munden sund

Lidt tyggegummi, til en dejlig frisk mund.

En frisk pastil, er altid rart

Især ved kindkys - man er vel sart...

Panodiler hvis klokken bliver fem

Så søndagen ikke bliver for slem

Et blomsterfrø I kan sætte i jord

Så minder fra i dag altid hos jer bor

Forslag 2: (pris ca. 5-7,- + duftprøve + æske)

Et plaster til de nye sko

Og Haribo er altid go’

Efter dansen duften smøres

Anton Berg til munden føres (Marcipanbrød - mini)

Tandstikken gør munden sund

Pastillen gir den friske mund

2 små piller – godt de virker

hvis pinen til humøret pirker

Og det kan måske gøres endnu billigere... - jo mindre æsken er, jo mindre kan der være i :cheerleader3:

Maya

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Svar fra en uden overskud og med manglende kreative evner...

Jeg har ikke ret meget overskud til at lave kreative ting. For at tage det sidste spørgsmål først, så afleverer jeg (forhåbentlig) mit speciale på universitetet 3 (ja 3!) dage før vores bryllup - så det siger nok sig selv, at jeg ikke kommer til at have masser af tid til at nusse med det hele.

Dertil kommer, at jeg aldrig i mit liv har lavet nogen form for blomsterdekoration eller bare buket, af gode grunde er jeg aldrig den der står for borddækning og -pyntning, når der bliver holdt nogen former for fester, og jeg er håbløs med en saks.

Jeg er kommet frem til, at alt det med de fine romantiske detaljer er super godt - det er bare slet ikke mig, for så kunne jeg jo nok finde ud af at have en idé om, hvordan sådan noget skulle være. Det er heller ikke rigtig min kæreste, så det skal vi da ikke have. Vi skal have noget, som er os.

Til gengæld er min mor fantastisk til blomster, så det har vi trygt overladt til hende. Resten satser jeg på at kunne shanghaje nogle af mine mere kreative veninder til at hjælpe mig med.

Håber det kan trøste dig lidt at vide, at du ikke er alene :)

Mvh

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer