Sign in to follow this  
Followers 0
wombat3010

Jeg har fået en ide

8 posts in this topic

Idag var vi ude og kigge på vielsesringe, og nøj for en service vi fik- det var i bruuns galleri i Århus- de var bare så søde

Nå men jeg har set man kunne få sit stjernetegn sat i med diamanter, og lige nu har jeg fået den ide at købe en ring uden sten til brylluppet og når vores første barn(og nok også eneste) så bliver født, vil jeg få sat dens stjernetegn i- hvad synes i om den ide???

Jeg tænker selv at hvis nu at vi i et øjebliks sindsyge bliver gravide anden gang, om det er at forskelsbehandle?? men det er jo kun mig ogf så min mand der ved hvad de sten betyder?!

Heidi

0

Annonce ♥

Synes det lyder som en SUPER ide! :thumbsupsmileyanim:

Kan godt se det med forskelsbehandlingen, men kunne du så ikke få 1 ny sten i, til det næste barn?

Jeg overvejer, om ikke jeg skal have sat en sten i min ring, for hvert af de børn vi får.. :thumbsupsmileyanim: -Der er nemlig heller ikke noget bling-bling i min vielsesring..

0

Jo jeg har også overvejet det med at få en i pr barn, men da jeg nok kun skal være gravid en gang (satser meget på han kan levere tvillinger) pga sygdom, synes jeg det kunne være fedt med at få stjernetegnet i. Men dte kan jo være at jeg synes det er overdrevet fedt at være gravid og min krop ændrer sig efter første gang (det har man hørt om)

Men jeg har 7000 ideer om hvordan min ring skal se ud- kender i det???

Heidi

0

Annonce ♥

Tanken er sød.Vi har også talt om at sætte en ekstra sten i min ring, når vi får baby, men et eller andet sted vil jeg nok helst have én vielsesring og så kan jeg jo få en babyring også :)

Nej, jeg vil måske bare gerne, at min vielsesring består, som den var, da vi blev gift :cheerleader3:

0

Tanken er sød.Vi har også talt om at sætte en ekstra sten i min ring, når vi får baby, men et eller andet sted vil jeg nok helst have én vielsesring og så kan jeg jo få en babyring også :)

Nej, jeg vil måske bare gerne, at min vielsesring består, som den var, da vi blev gift :cheerleader3:

Hej Louise

Jeg kan sagtens se det du siger, og tror også lidt det er den tanke jeg har samt at hvis nu at vi skulle ahve flere børn, så er det svært at have flere stjernetegn på ringen

Og det var da en fed ide at man kunne få en ny ring når baby kom

Heidi

0

He he hvis ikke chancen for barn nr. to er ret stor kunne du jo enten, satse på at får nr. 2 barn i samme stjernetegn eller også er der vel plads på mandens ring :)

Jeg vælger at få tre sten i min ring, som et hjerte. En for hvert barn og en for Kent.

Har overvejet om de skal være blå, men jeg tror vi holder os til almindelige.

Hvis du finder et fint lille og nemt tegn kunne der jo være plads på den anden side af ringe, hvis der skulle komme flere.

0

Annonce ♥