Guest odin

Hvornår?

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tror ikke der er faste regler for tidsfristen. Men vi blev poltet i lørdags, altså 4 uger før vores bryllup. Det er vi rigtig glade for, da der jo bliver flere og flere ting at se til lige op til brylluppet og det derfor kan virke overvældende hvis man pludselig skal rive en-to dage ud af kalenderen på det tidspunkt.

0

Del dette indlæg

Alt imellem 3 måneder og en uge tror jeg.

Generelt set tror jeg at kvinder bliver poltet tidligere. Netop fordi andre kvinder godt kan li at planlægge og være ude i god tid. Hvor jeg tror mænd godt kan blive lidt "sidste øjeblik"-agtige.

Men vent og se, det er jo spændende!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev poltet i lørdags dvs. lidt over 3 uger før brylluppet, min kæreste bliver poltet weekenden før brylluppet, så det er nok meget forskelligt - men glæd dig, og overraskelsen når dagen pludselig er der er fantastisk, så glæd dig men lad være med at tænke på hvornår det er.. dagen kommer når den kommer, tror ikke det er lige så sjovt hvis man ved hvornår det er :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Betina82
0

Del dette indlæg

Jeg blev poltet i lørdags dvs. lidt over 3 uger før brylluppet, min kæreste bliver poltet weekenden før brylluppet, så det er nok meget forskelligt - men glæd dig, og overraskelsen når dagen pludselig er der er fantastisk, så glæd dig men lad være med at tænke på hvornår det er.. dagen kommer når den kommer, tror ikke det er lige så sjovt hvis man ved hvornår det er :thumbsupsmileyanim:

Jeg vidst det nu godt ;) havde opdaget det på skrift et sted og efterhånden som dagen nærmede sig, kom folk til at give os besked om hvad de skulle af forskellige aktiviteter den weekend og vi plejer altså ikke at vide besked om alle aktiviterne for familien og vennerne i weekenderne :thumbsupsmileyanim: Men det hele var jo alligvel overraskende. Jeg vidste jo ikke hvem der deltog og hvad vi skulle lave, så det var faktisk rigtig sjovt alligevel.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer