Guest Perle!

Hvilken bryllupskørsel?

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi kører i egen bil til festen - tager en taxa hjem og henter så vores bil ..og gaver, gæster og andet..dagen efter. Jeg har ikke nogt ønske om en speciel måde at komme fra /til kirke på - jeg vil bare gerne sidde ned og helst ikke ligne en trold pga blæst når vi kommer frem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både min kommende mand og jeg arbejder ved forsvaret, så vores transport fra kirken bliver i en Eagel (det er lidt det samme som en Hummer). Den er venligst udlånt af forsvaret, så det er ganske gratis. Og en af kærestens kollegaere kommer nok til at køre den tilbage til kasernen efter at vi er blevet fotograferet, mens vi kører ud til festen sammen med min svoger - som skal være vores fotograf.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører i vores egen bil, en sort volvo. Vi skal kun køre et par hundrede meter mellem kirke og feststed, og syntes ikke det var pengene værd at leje noget for så kort et stykke.

Til gengæld bliver bilen smukt pyntet, jeg overrasker min kæreste med at pynte bilen med disse her (wuppies, fandtes også i DK tilbage i 80erne mener jeg, for et par år siden var de dog meget populære i Holland:

post-28629-1205937516.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal selv køre fra kirken.. dette bliver i vores egen ford Mustang vi lige er blevet færdige med.. Håber den bliver så flot...

Hvis det er, er vi medlemmer i en klub med en del blandede amerikaner biler, så hvis i syntes at amerikanske biler er interessante eller vores så send mig en pm, så kan vi ringes ved, jeg bor i Gilleleje.

Mvh H

post-31993-1205938976.jpg

Redigeret af Henrietterhnv
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min nevø har lige fået en splinter ny VW der er stor og sort (er smadder dårlig til at huske andre biler end Audi A4,6 eller 8) nå ja og så vroes egen peugeot 307 stationcar :thumbsupsmileyanim: Nå men han kører os i sin super flotte bil. Vi synes det var for syrt med en limo, da vi bor lige i mellem kirken og feststedet med 1 km til kirken og 3 til festen. Har ikke tid til at køre lidt rundt bare for at udnytte tiden i limoen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mutti46

En af vores venner har en gammel Volvo amazone den skal vi køre i

Åh, Mutti, har netop sendt dig en pm. Det er lige sådan en, jeg gerne vil køres i!!!!! Indtil videre har vi booket en amerikaner til kr. 1.600,- men hvis jeg kan få fingre i en Volvo Amazone, glemmer jeg ALT andet!!! Åh, bare du svarer!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi kørte en sølvgrå citroën fra 1968. Det gav vi 1850 kr for, det var incl chauffør, pyntning af bil og champagne.

Hej

Det er noget lign vi søger. Hvor har du fundet det henne om man må spørge??? Har kigget på nettet jeg kan ikke rigtig finde noget

:smilie_oster05:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi bliver hentet fra kirken i en veteran bil. det er min svigerfar der har arrangeret det, så har ingen ide om hvad det er for en sag. det bliver lidt spændende, havde han ikke gjort det, var vi nok kørt i vores egen da vi ikke har så langt til feststedet.

kh nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg/Vi blev kørt af en god bekendt, som fragtede den fine gamle bil hele vejen fra nordjylland til sønderjylland på en biltrailer bare for os :thumbsupsmileyanim: Vi ville ikke give ekstra for at blive kørt i en speciel bil, så havde han ikke sagt ja var det bare blevet en helt alm. en - men det gjorde han heldigvis og som bonus var han og hans kone med til festen, og det ville vi ikke have været foruden i dag :thumbsupsmileyanim:

Sådan så det ud...

DSCN0030.JPG

IMG_7006_vindue.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal kører i en RØD VW bobble cabriolet. (Jeg eeelsker rød :thumbsupsmileyanim: )

Min kolleger og hendes mand har en fiks lille sag de kalder mariehønen. Den har de lovet vi må kører i, og de har også skaffet en chauffør til os.

Hvis vejret er helt elendig, har de en stor skrummel Mercedes de vil pynte op istedet.

Det kommer nok til at koste os den nette sum af et par flasker rødvin, og lidt benzinpenge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke "plads" til kørsel i vores budget, så det bliver min fars bil vi skal køre i. Den er super fin, så det er egentlig helt ok.. Men hvor kunne det have været fedt at hyre en fed bil og overraske manden... hmmm...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

Hvordan skal i transporteres fra kirken? Hvad skal I give for det? Og hvad kører I i?

Vi er selv ved at lede efter bryllupskørsel... Er der nogen der kender et sted de kan anbefale i stor københavn eller tæt på taastrup?

God påske :smilie_oster02:

Hej

Ja indtil videre bliver det nok mine forældres bil. Men kan mærke på kæresten at en veteran bil eller en amerikaner vil han rigtig gerne køre i fra kirke til feststed . Så har gransket nettet for udlejning af sådan nogle til bryllupskørsel men jeg kan IKKE finde nogetsomhelst i Jylland (midtjylland) :thumbsupsmileyanim:

Så hvis nogle kender nogle så smid en besked.

Perle:

Jeg har fundet et par stykker i hllerød da jeg søgte måske var det noget for dig http://www.veteranbiludlejning.dk/

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev transporteret i en Rolls Royce silver cloud. Jeg blev hentet hjemme sammen med min far og blev kørt til kirken og efter kirken blev vi kørt til vores foto location og derefter til receptionen og efter et par timer til receptionen blev vi kørt til feststedet.

Vi gav 3900 og brugte bilen i ca 3½ time

post-17065-1206037979.jpg

post-17065-1206038055.jpg

Redigeret af shirley81
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Vi har booket en hvid limo Excalibur til 6 personer som vi har hele dagen. Den skal vi give 5800kr. for.

De henter bruden ved hjemmet og kører til kirken. fra kirken til fotograften og der fra til rep. og derfra til festen hvis det er sådan en dag ser ud.

Vi skal kører fra Vallensbæk til kildebrønde kirke i greve og der fra til det sted vi skal have taget billeder og derefter til festen i vordingborg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal selv køre fra kirken.. dette bliver i vores egen ford Mustang vi lige er blevet færdige med.. Håber den bliver så flot...

Hvis det er, er vi medlemmer i en klub med en del blandede amerikaner biler, så hvis i syntes at amerikanske biler er interessante eller vores så send mig en pm, så kan vi ringes ved, jeg bor i Gilleleje.

Mvh H

Det er da bare den fedeste øse og hvor må det være en fantastisk følelse at kunne vise den frem på sådan en dag og være stolt af at det er ens egen lækre sag! ;) Hehe... sidder næsten og blir' grøn af misundelse! :thumbsupsmileyanim: Heldigt at man er i stand til at holde det nede og istedet glæde sig på jeres vegne! :cheerleader3: God fornøjelse på dagen!

Knus!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer