Sign in to follow this  
Followers 0
Guest AnnWP

Guldsmedegården

9 posts in this topic

Hejsa

Er der nogen der kender til Guldsmedegården??

Man skal kunne lave sine egne ringe der (selvfølgelig med hjælp fra guldsmeden). Ikke kun være med til at designe, men lave dem selv. Det gør jo ringene super personlige!!! Så skal min forlovede lave min og jeg skal lave hans.

Men kender ikke noget til stedet....

Nogen der har prøvet det??

Deres hjemmeside er Her

0

Annonce ♥

Jeg har set nogen stykker herinde der har lavet deres ringe der, super flot. Selv har vi ikke været der, men har mødt dem på bryllupsmesse, rigtig søde mennesker der giver en god betjening.

Knus fra

ViTo

0

Jeg har set nogen stykker herinde der har lavet deres ringe der, super flot. Selv har vi ikke været der, men har mødt dem på bryllupsmesse, rigtig søde mennesker der giver en god betjening.

Knus fra

ViTo

Lyder godt at de er rigtig søde. vi overvejer meget om vi skal lave dem selv hos dem (Selvom det bryder bugettet en del :thumbsupsmileyanim: )

Men kunne godt tænke mig at se noget noget har lavet hos dem..... Og høre hvad det har kostet, så vi ved lidt mere om vi har råd.....

0

AnjaSL og hendes mand lavede dem selv hos Guldsmedegården

Prøv og søg på hende.. Vi købte vores ringe derude, men lavede dem ike selv.. De er sådan nogle skønne mennesker, vi bruger dem stadig til vores smykker (rep, pudsning og den slags)

0

Annonce ♥

Prøv og søg på hende.. Vi købte vores ringe derude, men lavede dem ike selv.. De er sådan nogle skønne mennesker, vi bruger dem stadig til vores smykker (rep, pudsning og den slags)

Det var også lige, hvad jeg ville til at skrive. Smid hende en PM, så er jeg sikker på hun svarer. Hun er bare ikke herinde så meget mere- og hun er pt på påskeferie og kommer først tilbage på mandag. Men derefter er jeg sikker på, hun vil svare :thumbsupsmileyanim:

Deres ringe er i hvert fald vildt smukke, og det var en meget stor oplevelse for dem at lave dem selv:)

Jeg tror måske også, at Heto fik lavet deres ringe derude, men jeg er ikke sikker på, om hun stadig har profil herinde...

0

Det var også lige, hvad jeg ville til at skrive. Smid hende en PM, så er jeg sikker på hun svarer. Hun er bare ikke herinde så meget mere- og hun er pt på påskeferie og kommer først tilbage på mandag. Men derefter er jeg sikker på, hun vil svare :cheerleader3:

Deres ringe er i hvert fald vildt smukke, og det var en meget stor oplevelse for dem at lave dem selv:)

Jeg tror måske også, at Heto fik lavet deres ringe derude, men jeg er ikke sikker på, om hun stadig har profil herinde...

Her er link til AnjaSLs og tudetøsens tur på Guldsmedegården:

AnjaSL

tudetøsen

Har fluks sendt dem en PM :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa.

Da min gode kammerat blev gift for et par år siden lavede de selv deres ringe ved Guldsmedegården. Jeg ved ikke hvad de kom af med for dem, men resultatet er SÅ flot! Det er virkelig nogle fede ringe, og de er super glade for dem. Og ikke mindst oplevelsen der ligger bag dem.

Jeg har kun hørt rigtig godt om dem. Der skulle være utruffen service og de er meget hjælpsomme med design osv. mht ringene.

:smilie_oster05:

0

Annonce ♥

Hej hops - her er jeg på visit ;) Har fået hele 3 PM'ere på baggrund af denne trd :bearhug:

Mener jeg har skrevet det i min egen tråd hvad vi gav for ringene.... eller i en tråd hvor jeg smed alle billederne ind fra dagen ;)

Vi gav 15.000 for to ringe på hver 7 mm. Min i rødguld - min mands i hvidguld. Begge 14 kt. Min ring har endvidere 3 brillianter i bedste slibning og kvalitet. En på 0.15 kt en på 0.10 kt. og en på 0.08 kt.

Oplevelsen og ringene var alle pengene værd!

Man er selvfølgelig selv ti len vis grad herre over hvor meget ringene skal koste, da prisen afhænger af materialevalg og ringtykkelse. Vi undersøgte markedet, og skulle vi have lavet de samme ringe hos fx Scheelke havde vi skulle slippe 19.000 kr - og så havde brillianterne kun været 0.10, 0.08 og 0.06 kt.

Så Finn og Tina får min stemme... ville til hver en tid lave vores ringe der igen.....

0