Rany

Vores foreløbige invitation.

11 indlæg i dette emne

Så vil jeg prøve at få vist jer vores foreløbige invitation, men da jeg aldrig har prøvet at vedhæfte et billede, så kan jeg kun krydse fingre for at det lykkedes ;)

Ideen er hentet herinde, men blev så videreudviklet. Vi mangler stadig teksten og layout på det grønne ark, men det kommer forhåbentlig inden så længe. I sløjfen hænger vores ønskeseddel. Lige nu er det bare et almindeligt stykke papir, men det skal være en anden form for papir.

Det er kæresten der har valgt den grønne farve, som vil være en gennemgående farve til brylluppet, men her på billedet ser den dog lidt lysere ud end den er i virkeligheden :thumbsupsmileyanim:

Nu skal vi bare have det sidste klar, for det kommer til at tage tid at lave den, men det bliver nu også hyggeligt. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg prøve at få vist jer vores foreløbige invitation, men da jeg aldrig har prøvet at vedhæfte et billede, så kan jeg kun krydse fingre for at det lykkedes ;)

Ideen er hentet herinde, men blev så videreudviklet. Vi mangler stadig teksten og layout på det grønne ark, men det kommer forhåbentlig inden så længe. I sløjfen hænger vores ønskeseddel. Lige nu er det bare et almindeligt stykke papir, men det skal være en anden form for papir.

Det er kæresten der har valgt den grønne farve, som vil være en gennemgående farve til brylluppet, men her på billedet ser den dog lidt lysere ud end den er i virkeligheden :thumbsupsmileyanim:

Nu skal vi bare have det sidste klar, for det kommer til at tage tid at lave den, men det bliver nu også hyggeligt. :cheerleader3:

Det ser skide flot ud! Jeg er vild med designet og at man laver dem selv (hvis man er lidt kreativ altså..)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flot invitation...og sikke en lækker farve!!

Kunne det måske være en ide, på en aller anden måde gøre opmærksom på at det er ønskesedlen er hænger i båndet....nu er der jo, tro det eller lad være, nogen som ikke ville forstå det (det er dem der ikke selv har planlagt bryllup endnu...de forståe sig ikke på fine detaljer ;) ) Bare så onkel Ole ikke kommer med noget I bare IKKE vil ha´stående!! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle søde og forårsfriske invitationer, - og god idé med ønskesedlen :thumbsupsmileyanim:

Som tidligere skrevet kan det godt være at I skal gøre opmærksom på at det er en ønskeseddel, måske skrive "ønske" på med kalligrafiskrift?

:smilie_oster02:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god ide at skrive udenpå rullen at det er en ønskeseddel - det havde vi da ikke tænkt på - for os er det jo bare logisk nu hvor vi har arbejdet så læne med den - men hvis jeg tænker gæstelisten igennem kunne jeg nok forestille mig nogle enkelte folk, som ikke ville opfatte at den lille papirrulle måske skulle åbnes ----- tusik tak for rådet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg prøve at få vist jer vores foreløbige invitation, men da jeg aldrig har prøvet at vedhæfte et billede, så kan jeg kun krydse fingre for at det lykkedes ;)

Ideen er hentet herinde, men blev så videreudviklet. Vi mangler stadig teksten og layout på det grønne ark, men det kommer forhåbentlig inden så længe. I sløjfen hænger vores ønskeseddel. Lige nu er det bare et almindeligt stykke papir, men det skal være en anden form for papir.

Det er kæresten der har valgt den grønne farve, som vil være en gennemgående farve til brylluppet, men her på billedet ser den dog lidt lysere ud end den er i virkeligheden :cheerleader3:

Nu skal vi bare have det sidste klar, for det kommer til at tage tid at lave den, men det bliver nu også hyggeligt. :bearhug:

Hej

Hvor er den flot. Der er virkeligt lagt arbejde i det kan man se. Hvor lang tid tager det egentlig at lave en?????

Kunne godt forestille mig det tager pænt lang tid.

God arbjedslyst med projektet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer