Guest Tina Marie

Er det ufint...

52 indlæg i dette emne

Min brudekjole (læs: stor tyldrøm) bliver syet fra bunden hos Jesper Høvring og kommer til at koste 16.500 kr. Det er mange tusind kroner mere end budgetteret, men det var bare KJOLEN, og jeg kunne ikke sove i flere nætter pga tanken om den...

Jeg sælger den bagefter, da jeg synes det bliver for vildt at have en kjole hængende til så mange penge. Til gengæld er jeg mere nærrg med tilbehøret og har fx bestilt mine sko via eBay og syer selv sløret...

Jeg kender fornemmelse, kunne heller ikke få tankerne fra min - måtte gi 14.000 kr for den. Har aldrig brugt så mange penge på noget før! Men det er KJOLEN! Og ja man kan jo sælge bagefter - meeen det tror jeg ikke jeg kan få mig selv til lige med det samme ;)

Vil lige forsvare min pris! Det er dyrt, men det er incl. tilretning og så skal jeg ikke have noget dyrt skørt indenunder. Så synes egentlig det er okay...

Syntes absolut ikke der skal forsvares noget. Man vælger jo heldigvis helt selv. Jeg har valgt ebay kjole grundet den stramme økonomi men man er jo selv herre over hvad man vil bruge sine penge på. Der er da mange der syntes jeg er lidt underlig fordi jeg har valgt at betale min kemo osv selv og rejser til sverige for at få det men det er så et valg vi har taget. Du har valgt at bruge en masse penge på din kjole og hvad så? Det er der da ikke nogle der kan få ondt i røven over. Ville da ønske jeg kunne gøre det samme men er da ikke misundelig på dem der kan glæder mig da bare på jeres vegne :thumbsupsmileyanim: Så slap du bare af og nyd din fine kjole uanset pris :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer