sikka78

Så kom Ebay kjolen (nu med billede af mig i kjolen plus en kjole nr 2)

71 posts in this topic

Så er min Ebay kjole ankommet. Bare så træls for i vores lokale brugs der udlevere pakker kan jeg kun få den mellem 12 og 17 selv om den er betalt så måtte pænt glo på den stod på hylden og så køre hjem igen og komme senere. Så spændt. Kan slet ikke vente med at kl bliver 12 :thumbsupsmileyanim: Og så nervøs for den ikke lever op til forventningerne...Puha det er super spændende. Og helt vildt den lige er der en dag hvor jeg tilfældigvis har mulighed for at hente den for arbejder normalt i det tidsrum... Skal nok skrive så snart den er hjemme, set og prøvet :cheerleader3:

Edited by sikka78
0

Annonce ♥

Uhh hvor spændende!!!

:cheerleader3: :cheerleader3:

Skynd dig at få den på og så MASSER af billeder :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Krydser fingre for den bare er PERFEKT -men selvfølgelig er den det :griner:-

0

uha kan slet ikke vente til den bliver 12 og jeg kan hente den... Men sku da godt jeg er hjemme for ellers havde det da været uudholdeligt... Så unfair han ikke ville udlevere den i morges når jeg nu kunne stå og kigge på pakken... Den skal bare være fin :thumbsupsmileyanim: Sååå spændt...

0

Nu er klokken næsten tolv, held og lykke.. Glæder mig til at se billeder:)

0

Annonce ♥

uuhh HUSK billeder!

0

SÅ ER KLOKKEN 12 :cheerleader3:

Afsted afsted og hjem i en fart til "os" så vi kan få udløst spændingen :thumbsupsmileyanim:

0

vi venter spaendt paa at se resultatet...... Overvejede selv om man skulle koebe over ebay men blev alligevel for nervoes...

knus

Charlotte

0

Annonce ♥

Nu kan de ikke vare længe inden vi får kjolen af se :cheerleader3:

Håber at den lever op til alt hvad du forventet og lidt mere. :thumbsupsmileyanim:

0

hvor er i søde :thumbsupsmileyanim:

Så er den hentet og prøvet. Nøjagtigt lige så flot som jeg havde håbet og perfekt syet og ligner fuldstændigt den på billedet. Den er en smule for lang og jeg er en del svajrygget så den skal lige rettes i ryggen men det er let ordnet. Så brudekjole for 940 kr. plus en mindre tilretning som venindens svigermor klarer da hun er skrædder så maks en tudse oven i... Det er sku da næsten for godt til at være sandt. Kan klart anbefale det. Ja man er skide spændt og nervøs for hvad det er man får og om man får det men min er nøjagtigt som ventet og absolut lige så god kvali som en kjole købt i en dansk butik :cheerleader3:

Her er et billede af modellen og det må i lige nøjes med ind til den er rettet til..

post-32364-1206533021.jpg

0

Billeder billeder billder billeder billeder billeder billeder billeder billeder

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::griner:-:hug:-HAHA--HAHA-:bearhug::biggrin::tunge:

0

Annonce ♥

SUPER SMUK KJOLE!! Men hvor jeg glæder mig til at se dig i den :cheerleader3: :cheerleader3:

Er lidt mindre nervøs over at handle nu.. :thumbsupsmileyanim:

Skynd dig at få den rettet til :cheerleader3:

0

Uha ja glæder mig til den bliver rettet til og så får taget nogle billeder... Jeg er dog ca samme størrelse som modellen og er så bare mørkt hår (kort lige nu pga kemo men håber det når at vokse ordentligt ud inden august og der ikke står ny kemokur på programmet før efter og ellers må det jo blive paryk) :thumbsupsmileyanim:

0

Det er godt nok en fantastisk prinsessekjole! Og virkelig billig også! Super køb! vi glæder os til at se DIG i den! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ih hvor er din kjole smuk :thumbsupsmileyanim: Er den fra europa eller er du bare sluppet i tolden?

0

NØØØØØØØØØØØØRJ HVOR ER DEN FLOT :cheerleader3:

jeg glæder mig til at se dig i den :thumbsupsmileyanim:

0

Super flot kjole!! Håber snart vi får dig af se i den :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Og ikke mere kemo nej. Krydser finger.. :cheerleader3:

Sæt straks et billede ind når du har et af dig i den :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: waaau super smuk kjole -- er MEGET spændt på at se dig i kjolen :cheerleader3:
0

Fin (og lidt speciel) kjole :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig meget til at se dig i den :cheerleader3::cheerleader3:

0

PUHA AT DU TURDE, MEN MÅ SIGE WAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW DEN ER SMUK.

Helle

0

:thumbsupsmileyanim:

fantastisk smuk kjole den er jo bare en drøm

og SÅ til den pris.... godt gået :cheerleader3:

tillykke med den glæder mig til at se dig i den.

krydser fingre for at der ikke er en kemo tyr på vej inden brylluppet

knuser herfra

0

super smuk kjole. Glæder mig som de andre til at se billeder af dig i den :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0