sikka78

Så kom Ebay kjolen (nu med billede af mig i kjolen plus en kjole nr 2)

71 posts in this topic

Fantastisk smuk kjole. Glæder mig til at se flere billeder

0

Annonce ♥

Hvor er i søde :cheerleader3:

Jeg glæder mig også for vildt til at den er blevet rettet til og sidder perfekt :thumbsupsmileyanim: Kan slet ikke vente...

0

Åååååååååååååååååårrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhh en SMÅK SMÅK SMÅK kjole... TILLYKKE med den...

Er det ikk muligt at se DIG i kjolen, selvom den mangler lidt tilretning ;) (PLEEEEEEEEEAAAAAAAAASEE)

0

hvor er den smuk. glæder mig til at se dig i den.

0

Annonce ♥

Hej,

Jeg har lige et teknisk spørgsmål om at handle gennem ebay. Hvordan fungerer PayPal - har du brugt dem til betalingen? Hvor finder jeg min PayPal kode så jeg kan bekræfte mit kreditkort?

Håber ikke mit kedelige indlæg har taget glansen af denne tråd....super smuk kjole :-)

Maja

Edited by matho
0

Åååååååååååååååååårrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhh en SMÅK SMÅK SMÅK kjole... TILLYKKE med den...

Er det ikk muligt at se DIG i kjolen, selvom den mangler lidt tilretning ;) (PLEEEEEEEEEAAAAAAAAASEE)

Det må desværre lige vente lidt :griner:-

Hej,

Jeg har lige et teknisk spørgsmål om at handle gennem ebay. Hvordan fungerer PayPal - har du brugt dem til betalingen? Hvor finder jeg min PayPal kode så jeg kan bekræfte mit kreditkort?

Håber ikke mit kedelige indlæg har taget glansen af denne tråd....super smuk kjole :-)

Maja

Jeg betalte via paypal og det gik super nemt. Fik mail med aktivering mener jeg. Ville aldrig købe uden paypal da det er den eneste måde du er bare en smule sikret på...Du opretter din paypal hvor du indtaster alle dine oplysninger og så sender de en mail(så vidt jeg husker ) men ja her gik det super smertefrit.. Kommunikation med sælger kan være lidt svær da de ikke er skide gode til engelsk men jeg fik tilsendt en mail med oplysninger om måltagning sendte så en tilbage med mine mål og fik så en mail to uger senere om at nu var kjolen sendt og to uger yderligere så kunne jeg hente den på posthuset..Som sagt ligner den fuldstændigt den på billedet. Den er syet efter mål men jeg er meget svajrygget og derfor sidder den og folder på ryggen men det jo umuligt at tage højde for. Plus jeg målte benlængde med sko for at være sikker på den ikke var for kort men den er så lidt for lang så skal lægges op men det er små tilretninger der ikke koster en bondegård så det er fint når kjolen nu er så billig :toot:

0

Wauw, hvor er den flot! En rigtig prinsessekjole. Tillykke med den :griner:-

Ps: Er også velsigne med en brugs der kun uddeler pakker mellem 12-17 SÅ belastende - specielt når man (læs: mig, bymennesket) altid glemmer det og lige tror man kan nå det før arbejde!

0

Hold da helt ferie det er en fantastisk kjole ud har købt dig - og til en helt fantastisk pris. Glæder mig til at se et billede af dig i kjolen, når du har fået den rettet til.

0

Annonce ♥

Nu får i et lettere dårligt billede da den jo ikke er rettet til plus jeg selv har taget det i vores mini værelse hvor jeg kan gemme meig for manden og heller ikke har det rette undertøj på eller noget tilbehør. Den poser lidt i livet da den jo ikke er syet efter mit svajryg og kan derfor ikke sidde helt som den skal i livet og over barmen Men det må i se bort fra :huh:

post-32364-1206812717.jpg

0

wauw, super smuk kjole!

0

Tak :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg er jo vild med den og til 950 kr :huh: det ike ringe :cheerleader3:

0

Annonce ♥

waaau fantastisk ser den bestemt ud til at være :huh:

0

Super, super flot kjole :huh:

Og så er prisen og jo også helt fjong :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hold da op, hvor ser den fantastisk ud :huh: og det er jo et rent kup du har gjort :thumbsupsmileyanim:

0

Den er altså super super skøn.. tillykke med den..

og sikke et fund til de penge..

Knuss

0

Hold da op det er en flot kjole - og du kan bære den! Wauw!!

Og sørme om du ikke fik den til en god pris - det var da vist det man skulle have gjort i stedet for at bruge mange tusinde kroner her i dk. ;)

0

:huh::thumbsupsmileyanim::griner:-:biggrin::cheerleader3:
0

Annonce ♥

Nu får i et lettere dårligt billede da den jo ikke er rettet til plus jeg selv har taget det i vores mini værelse hvor jeg kan gemme meig for manden og heller ikke har det rette undertøj på eller noget tilbehør. Den poser lidt i livet da den jo ikke er syet efter mit svajryg og kan derfor ikke sidde helt som den skal i livet og over barmen Men det må i se bort fra :huh:

Hej

Den er rigtig flot og prisen er til at kommer over hva ??? Glæder mig til at se den når den er blevet tilrettet

0

Super smuk kjole. Hvor har du fået den syet og hvordan gjorde du?? Sendt du bare et bilede af den sammen med dine mål eller hvad? og hvor lang tid i forvejen skal den bestilles??

0

Super smuk kjole. Hvor har du fået den syet og hvordan gjorde du?? Sendt du bare et bilede af den sammen med dine mål eller hvad? og hvor lang tid i forvejen skal den bestilles??

Jeg gik på Ebay rent tilfældigt og faldt over denne kjole. Tænkte på den nogle dage gik ind igen og oprettede mig og købte den. Fik en mail med oversigt over hvor jeg skulle tage mål sendte mål tilbage og to uger senere fik jeg en mail med at den var afsendt. Yderligere to uger senere kunne jeg hente den på posthuset (i den lokale brugs) Så nemt og smertefrit :0) Og hamrende billigt og lige min kjole -HAHA-

0

Normalt kommentere jeg ikke folks brudekjoler, og hvad de ellers lægger billeder ind af, for jeg er som reglen enige med hvad de andre skriver, men her er jeg nødt til at sige en ting som endnu ikke er blevet nævnt:

Hold da op en kavalergang!!!!!

Du ser fantastisk ud selvom den hverken er rettet til eller du har det rigtige tilbehør på. Du slår da benene væk under alle på din bryllupsdag. -HAHA-

0

Normalt kommentere jeg ikke folks brudekjoler, og hvad de ellers lægger billeder ind af, for jeg er som reglen enige med hvad de andre skriver, men her er jeg nødt til at sige en ting som endnu ikke er blevet nævnt:

Hold da op en kavalergang!!!!!

Du ser fantastisk ud selvom den hverken er rettet til eller du har det rigtige tilbehør på. Du slår da benene væk under alle på din bryllupsdag. -HAHA-

:boohoo: Det lige netop den der gør jeg ikke kan finde en alm stang kjole uden den skal syes ekstremt meget om. Er ca en str 34 i livet og 44 over brystet og de ganske naturlige men gør det ret svært at finde en kjole der sidder. Her blev den syet efter mine mål men de kan selvfølgeligt ikke tage højde for jeg svajer meget i lænden så den skal lige rettes lidt så den ikke folder i livet og sidder ordentligt på babserne :) Kan slet ikke vente...

0