xenobia

3 dage tilbage!

14 indlæg i dette emne

Om bare 3 dage er vi husejere, noget vi har ventet på siden vi i starten af oktober sidste år skrev under på vores hus. Så vi har ventet i næsten et halv år på at huset skulle blive vores.

Vi glæder os helt vildt meget til på tirsdag klokken 12.00 hvor vi skal have overdraget nøglerne, aflæst målere mm og så skal der ellers arbejdes hård på at lave en hurtig istandsættelse af soveværelset - tapet ned, fræse elektrikerrør ind i væggen til kabler og ledninger, sandspartle, sætte væv op, vævsfylder og male. Håber det kan nås til lørdag, hvor vi flytter!

Ville bare lige dele min ufattelig glæde og spænding med alle jer dejlig piger :griner:-

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

SUK... Hvor MÅ det altså være dejligt og vidunderligt at have fundet husET... Ville ønske at det var os der havde fået nøglerne til vores nye hus.

STORT TILLYKKE til jer! Håber at der snart dukker det rigtige hus op til os også :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det lækkert at se på. Kan selv huske fornemmelsen, og specielt smilede jeg over billedet af en postkasse med jeres navne på!!! Det kan jeg godt huske..

Mange gange til lykke!!!

PS på billedet fra stuen, ser der ud til at være en underligt mønster på væggene.. Er det sådan i virkeligheden, eller er det billedet der snyder? -Meget avanceret og moderne :cheerleader3: -og ikke lige min stil :griner:-:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE MED HUSET DORTHE. :cheerleader3::cheerleader3:

Det ser bare rigtig lækkert ud.

Er det ikke bare dejligt. :griner:-

Vi overtog jo vores hus i december, og jeg kan stadig gå og glædes over, at det er VORES og tænker på at her skal vi bo i maaange år (gider ikke flytte mere)

God fornøjelse med at flytte og indrette.

Hilsen Lene

Redigeret af Lenemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer