AnnaPerenna

Hiiilfe!

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

For 3 år siden da Gun Britt lige havde fanget den hotte page trend i new york, gik hun amok på mig. Havde lige så langt hår som du har nu, og kom ud med den fedeste page/kort hårs frisure med masser af detaljer og forskellige længder + en total platinblond (fra min egen leverpostej).

Det var super fedt, og gør det igen, lige så snart brylluppet er overstået! :thumbsupsmileyanim: Jeg fortrød det ikke!

Christina

Her er lige et billede fra dengang:

post-29017-1209927959.jpg

Redigeret af Christina.kj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm tilbage i 2004 var jeg sidst ved frisør... jeg syntes det var fuldstændigt absurd at de skulle have 255 kroner for en klipning og så lignede jeg sådan en gang bundesliga-garn da jeg kom ud derfra... jeg var så øv over det!!!! Jeg gik direkte hjem og klippede og farvede mig selv og det har jeg gjort lige siden... Og bliver det grimt jamen så har jeg kun en at takke for det... det er dog heldigvis ikke sket endnu... pt har jeg mørk kort pjusket med lysere tonet pandehår... Overvejer at lade det gro og så måske gå til frisøren og få lavet noget fint hår til brylluppet næste år, men nu får vi se om jeg tør overlade det til andre...

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er I SØDE!

WOW fedt hår Gunbritt lavede, wow det er fedt!!

hehe det er lige det med at spare penge... Det koster en HERRE gård!

Jeg HAR taget billederne!! men tror I min søs har fået dem overført?!?! NEJ!

Jeg rykker efter dem i dag!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er I søøøøde!!! Jeg får lige min søs til at tage nogen! -HAHA-

Wow at gå fra langt hår til skaldet pga kemo. Tabte du også øjenvipper og bryn??

De siger også at håret groer ud kraftigere end før??

ja jeg havde langt krøllet hår til ned midt på ryggen lige før jeg startede kemo. Så begyndte det så småt at drysse og så ragede jeg hele møget af foran spejlet sammen med ungerne.. Det var hårdt. Men faktisk så var det ikke så slemt som frygtet når man lige havde vænnet sig til det og heldigvis beholdt jeg vipper og bryn. Blev kun pletskaldet men shavede det jo så for ser ret dumt ud med store bare pletter :biggrin:

Her er jeg lige da det så småt begyndte at vokse ud igen. Det gror stærkt men desværre mangler der farvepigment i mange af hårene så ligner jeg er ved at blive gråhåret. Men gider ikke farve før jeg ved om jeg skal have ny kemo kur nu her igen eller det bliver stråler..

NU vil vi have billeder af dit nye hår :badgirl:

post-32364-1210499618.jpg

Redigeret af sikka78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er I søøøøde!!! Jeg får lige min søs til at tage nogen! -HAHA-

Wow at gå fra langt hår til skaldet pga kemo. Tabte du også øjenvipper og bryn??

De siger også at håret groer ud kraftigere end før??

ja jeg havde langt krøllet hår til ned midt på ryggen lige før jeg startede kemo. Så begyndte det så småt at drysse og så ragede jeg hele møget af foran spejlet sammen med ungerne.. Det var hårdt. Men faktisk så var det ikke så slemt som frygtet når man lige havde vænnet sig til det og heldigvis beholdt jeg vipper og bryn. Blev kun pletskaldet men shavede det jo så for ser ret dumt ud med store bare pletter :biggrin:

Her er jeg lige da det så småt begyndte at vokse ud igen. Det gror stærkt men desværre mangler der farvepigment i mange af hårene så ligner jeg er ved at blive gråhåret. Men gider ikke farve før jeg ved om jeg skal have ny kemo kur nu her igen eller det bliver stråler..

NU vil vi have billeder af dit nye hår :badgirl:

Hey! sidder og er ved at overføre nu!

WOW hvor ser du smuk ud! Du kan sagtens bære det look! Kan godt se du gerne vil vente - ser det positivt ud i forhold til ny kur?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey! sidder og er ved at overføre nu!

WOW hvor ser du smuk ud! Du kan sagtens bære det look! Kan godt se du gerne vil vente - ser det positivt ud i forhold til ny kur?

Jeg er lidt i venteposition da den sidste scanning ikke var så positiv men måtte ikke starte ny kur med det samme da min krop slet ikke ville kunne holde til det. Håber næste scanning viser det bare reagere langsomt på behandlingen. Mine blodprøver var også super dårlige sidste uge plus jeg har tabt 5 kilo de sidste to uger og var ikke så stor i forvejen så nu det slet ikke sikkert de vil starte behandling før vægten er lidt oppe igen plus blodprøverne bedre. Men ja nu må vi se. Holder humøret højt trods alt -HAHA- Livet er jo skønt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey! sidder og er ved at overføre nu!

WOW hvor ser du smuk ud! Du kan sagtens bære det look! Kan godt se du gerne vil vente - ser det positivt ud i forhold til ny kur?

Jeg er lidt i venteposition da den sidste scanning ikke var så positiv men måtte ikke starte ny kur med det samme da min krop slet ikke ville kunne holde til det. Håber næste scanning viser det bare reagere langsomt på behandlingen. Mine blodprøver var også super dårlige sidste uge plus jeg har tabt 5 kilo de sidste to uger og var ikke så stor i forvejen så nu det slet ikke sikkert de vil starte behandling før vægten er lidt oppe igen plus blodprøverne bedre. Men ja nu må vi se. Holder humøret højt trods alt -HAHA- Livet er jo skønt :biggrin:

Hey! Du er da bare SÅÅÅ sej!! og så lige bryllupsplanlægning oveni! RESPEKT!

Endelig giv os en update, krydser fingre for dig!

og taaaak for rosen til I andre!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer