Betina82

HJÆLP 10 dage til... Glem det jeg er tosset :)

14 indlæg i dette emne

Hej,

Vi skal i dag ud og tale med præsten, har haft styr på alt.. Og sidder nu og kigger på vores prøvelsesattest, den fik vi i Januar, da jeg talte med bryllupskontoret i KBH i Januar sagde de at jeg hellere måtte sende i god tid, da de var ret presset og det sagtens kunne tage måneder før jeg fik den..

Vi skal vies den 12 april, og jeg ser nu at udstedelsesdatoen for vores attest er den 11 januar, og SÅDAN EN EN KUN GYLDIG I 4 MÅNEDER???? DVS vi er en dag fra!!!

Hvad pokker gør man så?

Jeg har kimet bryllupskontoret ned hele dagen men kan ikke komme igennem... Det er altså bare ikke noget som man gider og sidde og skulle rode med nu.. Og hvem siger at vi kan nå at få en ny inden næste lørdag... ???

Er så arrig lige nu.. Er det straffen for at være i god tid.. Er ret sikker på at man på anmodningen skrev datoen for vielsen.. Og så udsteder de en der er gyldig til dagen før???

Redigeret af Betina82
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

I har ret piger, det er min bryllupsfeber som har ramt mig - måske man skal gå til lægen med dette bryllupssyndrom :thumbsupsmileyanim:

Tror desvaerre ikke der findes nogen kur mod det - det er kronisk :cheerleader3:

Nej, nej, der findes skam en kur: Skynd jer at blive gift! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ingen ko på isen - den er fint gyldig :bearhug:

Bliver simpelthen lige nødt til at spørge - det der bryllupskontor du har ringet til, hvad er det. Er der virkelig noget der hedder det??? :thumbsupsmileyanim:

Ja!!!

Det hedder det faktisk i Københavns Kommune, hvor vi også fik vores attest fra, da vi skulle giftes i august sidste år.

Den blev så formidlet videre til Borgmesterkontoret i Hedensted Kommune, som skulle forestå vielsen.

Så sådan er det så forskelligt fra sted til sted i landet...... :blush:

:biggrin: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer