Sign in to follow this  
Followers 0
Guest bride2b2008

De mest fantastiske produkter-og de mindre fantastiske

56 posts in this topic

Hej alle I skønne tøser

Hvad om vi oprettede en tråd, hvor vi kan anbefale produkter som vi bare synes er helt fantastiske og kan dele med alle de andre kommende brude? Og måske også produkter som absolut ikke er værd at prøve?

Det er jo efterhånden en jungle derude med makeup, cremer og div "smukkeserings"-midler (det er vist ikke et ord, men I ved hvad jeg mener)

Jeg kan jo lige lægge ud med et produkt som jeg synes er fantastisk, men som jeg ikke ved om det er ved at udgå¨-synes nemlig ikke alle matasbutikker har den længere

Det er Source Therapie fra Biotherm.

Det er en fugt serum, som man kan bruge indenunder den alm dagcreme og er intet mindre end fantastisk. Den gør huden helt dejlig blød og glat. Jeg anbefalede den til en veninde som var blevet rigtig træt af sin hud, fordi hun fik de her små talgknopper af en eller anden art og hun ringede tilbage og sagde at det havde hjulpet rigtig godt.

Jeg kan ligeså godt sige det med det samme-den er dyr, men drøj i brug. Om ikke andet kan man altid investere i en et par mdr op til brylluppet så du har den mest fløjlsbløde hud på selve dagen

Knus herfra

0

Annonce ♥

Hej alle I skønne tøser

Hvad om vi oprettede en tråd, hvor vi kan anbefale produkter som vi bare synes er helt fantastiske og kan dele med alle de andre kommende brude? Og måske også produkter som absolut ikke er værd at prøve?

Det er jo efterhånden en jungle derude med makeup, cremer og div "smukkeserings"-midler (det er vist ikke et ord, men I ved hvad jeg mener)

Jeg kan jo lige lægge ud med et produkt som jeg synes er fantastisk, men som jeg ikke ved om det er ved at udgå¨-synes nemlig ikke alle matasbutikker har den længere

Det er Source Therapie fra Biotherm.

Det er en fugt serum, som man kan bruge indenunder den alm dagcreme og er intet mindre end fantastisk. Den gør huden helt dejlig blød og glat. Jeg anbefalede den til en veninde som var blevet rigtig træt af sin hud, fordi hun fik de her små talgknopper af en eller anden art og hun ringede tilbage og sagde at det havde hjulpet rigtig godt.

Jeg kan ligeså godt sige det med det samme-den er dyr, men drøj i brug. Om ikke andet kan man altid investere i en et par mdr op til brylluppet så du har den mest fløjlsbløde hud på selve dagen

Knus herfra

Hej

Rigtig god idé med sådan en tråd om gode og ikke mindst dårlige skønhedsprodukter :thumbsupsmileyanim:

Mht. vandfast mascara kan jeg i hvert fald IKKE anbefale den fra Estee Lauder. Den er dyr og man kan slet ikke se, at man har den på :thumbsupsmileyanim:

Bettina

0

jeg sværger til ysl mascara.. .den er fantastisk.... jeg vil ikke bruge vandfast mascara til mit bryllup, for den er meget vandet at komme på, og kan være besværgelig at få til at se ordentlig ud (jeg bruger fantastisk meget mascara) derimod vil jeg når jeg er færdig med at lægge makeup fiksere det med en fikseringspray så det hele ikke går væk (øjenskygge osv..) og det vil jeg anbefale til andre.... lancomes hudprodukter syntes jeg minder meget om stearin... ikke særlig gode

0

jeg sværger til ysl mascara.. .den er fantastisk.... jeg vil ikke bruge vandfast mascara til mit bryllup, for den er meget vandet at komme på, og kan være besværgelig at få til at se ordentlig ud (jeg bruger fantastisk meget mascara) derimod vil jeg når jeg er færdig med at lægge makeup fiksere det med en fikseringspray så det hele ikke går væk (øjenskygge osv..) og det vil jeg anbefale til andre.... lancomes hudprodukter syntes jeg minder meget om stearin... ikke særlig gode

Hvad er det for noget med en fikseringsspray? Det lyder rigtig smart!

0

Annonce ♥

Et absolut must når den helt store makeup, der skal vare en hel dag/aften, skal lægges er Elizabeth Ardens EyeFix og LipFix.

:biggrin: fra Marianne

0

:lol: CLINIQUE :)

Verdens bedste ansigtspleje-serie :biggrin: superlækker makeup - generelt er alle deres produkter lækre.. har også haft en shampoo :blush:

og Dior makeup + makeup fjerner er heller ikke at foragte :unsure:

Biotherm er også lækre produkter... og Vichy bruger min søster - det er hun meget tilfreds med :heart:

0

Jeg kan godt li' Jane Iredales produkter :biggrin:

0

:kiss: CLINIQUE :)

Verdens bedste ansigtspleje-serie :biggrin: superlækker makeup - generelt er alle deres produkter lækre.. har også haft en shampoo :cheerleader3:

og Dior makeup + makeup fjerner er heller ikke at foragte :bearhug:

Biotherm er også lækre produkter... og Vichy bruger min søster - det er hun meget tilfreds med :bearhug:

Jeg er ikke så vild med Clinique's 3-trins system. Synes "tonic'en" er skrap og det med at bruge et stk. sæbe. Det har jeg aldrig forstået. Men til gengæld-deres bodyscrub, den store bøtte med blå indhold! Den er bare rigtig rigtig god. OG sammen med deres body creme..et eller andet med butter. Så får man helt sikkert rigtig blød hud :D

0

Annonce ♥

Jeg er til gengæld glad for clinique´s 3 trins, min hud er meget sart, og jeg har fået det bedre i huden efter jeg begyndte at bruge det.

Jeg kan klart anbefale Nilens Jord Pensler, ved godt det lyder lidt makeup artist agtigt, men hvis man køber en pensel til at lægge foundation så bliver det jævnet rigtig godt ud, og ingen striber eller streger nogle steder.

Jeg bruger Loreal Mascara, kan ik lige huske hva den hedder, den er guldfarvet og med en plastikbørste. Det er den eneste mascara jeg har prøvet som rent faktisk har fået mine øjenvipper til at se ud som om jeg har nogle :biggrin:

Og så synes jeg at Gosh makeup det er bare det bedste, jeg kan nemlig ikke tåle parfume på huden, og det er der ikke i deres produkter, så jeg sværger til Gosh! Deres eyepowder er bare super fede, rigtig lækker at have på, og holder længe synes jeg, hvis man altså har en god underlægning på øjnene.

Mht. fikseringsspray, jeg har ikke set/hørt om noget decideret, men jeg ved at der er mange som bruger hårspray uden parfume, og det virker for makeuppen holder hele dagen! Og så koster det heller ikke det hvide ud af øjnene :cheerleader3:

0

Til uren hud vil jeg anbefale Manhatten clearface. Fås i Matas, sådan en blå serie. Den er altså virkelig virkelig god med den urenhedder. Jeg bruger, peeling, tonic og creme. og de virker super godt..

post-30580-1207720706.jpg

Deres make-up produkter er også fine, bare ikke til bryllup.

Jeg er hvertfald rigtig glad for disse produkter, og så er de til rimelige priser.. ca. 50kroner stykket

0

Hej alle brude.... Rigtig god idè :biggrin: Skal lige nævne at jeg selv har arbejdet i matas og været på kurser hos de fleste kendte mærker... og det er sku vanedannende .... så pas på piger :bearhug:

mht at anbefale produkter kan det godt være svært, da der ingen der har samme hud eller samme smag. Så mit gode råd er at skrive de anbefalede ned og ta´dem med i matas eller ligende. prøv produkterne IKKE PÅ HÅNDEN men der hvor de skal være. Der er testere til hvert produkt og er til det samme så be´om at få en prøve med hjem på et par stykker....

Og endnu et råd :cheerleader3: pris og kvalitet hører sammen :)

Mine produkt råd til bryllup

Selvbruner: Lancome flash Bronzer face and body. nem at smørre ud og holder ca. 4 dage ( på min lyse hud)

Foundation: billigere produkt max factor age renew dækker ALT men er stadig let at have på

ellers er shiseido´s fluid foundation rigtig flot og meget let( det er jo forhåbligt varmt når vi skal giftes) så er det godt at vælge noget let...

pudder: Verdens bedste...Youngblood. det er en loose mineral foundation men bliver den lagt på med en RIGTIG pensel i cirkel-bevægelser er det bare perfekt og så holder makeuppen også hele dagen

Biotherm har nogle såkaldte askepot-pipetter. LUXUS. mener der er til 3 gange til ca. 300 kr. nogle som kommes på under makeuppen!!!! vil vi være smukke eller ej?

øjenmake-up: køb godt og det holder...

Husk de kunstige vipper

Håber i kan bruge lidt af mine råd

men vi er jo alle forskellige så køb hvad DU bedst ka li og få en masse råd i butikken... de er der for det samme.

:kiss:

0

Origins Underwear for lashes. Den bruger man som en base under mascaraen og jeg synes personligt den giver lidt ekstra fylde. Men ikke mindst-den plejer dine vipper så de ikke bliver helt tørre og sprøde. Jeg har prøvet en del mascara baser-og det er helt klart min favorit. Synes ikke at LAncomes eller Estee Lauders har haft nogen WOW effekt for mig.

Helena Rubenstein Spider eyes er okay, den giver nok lidt mere på fylde/længde siden pga de små fibre, men synes bare vipperne bliver så stive. OG så er den også en del dyrere end Origins.

Billige mascara'er....

-....og ikke mindst gode til prisen.

Jeg er stor fan af L'oreal's mascara hvis det skal være dem der ligger i den mere billige ende, især LAsh Architect og Volumissime X4 (eller hvad det nu er den hedder). Især den vandfaste version. Jeg har ikke specielt fyldige vipper eller buede eller lange...faktisk ikk særlig meget af noget. Men den vandfaste version formår at holde buen i mine vipper efter at have brugt en vippebukker og så kan man rent faktisk se mine øjenvipper.

Tilgengæld ved jeg ikke om vandfast mascara er ligeså skånsomt for vipperne. De afstiver jo en del mere, så jeg skifter faktisk ml ikke vandfast og vandfast, og bruger især sidstnævnte når jeg skal ud eller bare hvis vejret er gråt og vådt udenfor :D

0

Annonce ♥

Jeg er også også kæmpe CLINIQUE fan. Jeg bruger kun deres hudpleje og make up, og jeg er meget tilfreds. Har prøvet meget andet, men det er altid CLINIQUE jeg vender tilbage til...

0

Hvad er det for noget med en fikseringsspray? Det lyder rigtig smart!

undskyld jeg havde ikke lige set du har spurgt;0) men det er lidt ligesom hårspray... så makeuppen holder... du kan græde op til en halv time uden at man kan se det på makeuppen.... tilgengæld blive man lidt stiv i hovedet når man lige har fået det på... tror du kan købe det ved en kosmetolog men er ikke sikker...

0

Hej

Super tråd.

Jeg har forsøgt mig med I.D mineral pudder stort hit

Samt loreal's mineral pudder stor nedtur

0

Hey tøser!

Super tråd!

JA, PRIMERE!.. Ardens lip og eye primer lægges under læbestiften/øjenskyggen og så holder det bedre.. Det er GENIALT! Til huden bruer jeg Smashbox Photofinish, det er SUPER, man får så fin en hud og så gør det make-uppen ligger pænere.. Dyrt men MEGET døjt i brug, min er efterhånden 2 år gammel...

Askepot ampuller er et MUST!!! til dagen!!

Ellers er jeg VILD med mineralpudder og anbefaler også youngblood, det er VIRKELIG genialt!!!

Derudover er jeg glad for YSL Touché Eclat hvis man har en lille bums etc.

Derudover kan jeg ikke leve uden en øjenvippe-bukker!

Anna

0

Annonce ♥

Hey tøser!

Super tråd!

JA, PRIMERE!.. Ardens lip og eye primer lægges under læbestiften/øjenskyggen og så holder det bedre.. Det er GENIALT! Til huden bruer jeg Smashbox Photofinish, det er SUPER, man får så fin en hud og så gør det make-uppen ligger pænere.. Dyrt men MEGET døjt i brug, min er efterhånden 2 år gammel...

Ellers er jeg VILD med mineralpudder og anbefaler også youngblood, det er VIRKELIG genialt!!!

Anna

Hvad er forskellen på virkningen af mineralpudder og almindelig?

YSL Touche Eclat synes jeg ikke er så vanvittig god, men jeg havde måske for høje forventninger til den.

0

Jeg sværger til Ole Henriksen produkter :thumbsupsmileyanim: Det er så drøjt i brug og en anelse vanedannende ;) har haft stor glæde af at købe produkterne på qxl, da flere sælger dem billigt.. Alt fra cremer til scrubs både ansigt og krop..

Masacare holder loreal stadig for mig, men ellers youngblood mineral powder er genialt

.

0

Hey tøser!

Super tråd!

Anna

Hvad er forskellen på virkningen af mineralpudder og almindelig?

YSL Touche Eclat synes jeg ikke er så vanvittig god, men jeg havde måske for høje forventninger til den.

Mineralpudder er oprindeligt lavet til brandsårsofre, det "smelter" ind i huden og kan faktisk bruges som foundation ( gør jeg) man får et meget flottere resultat end en creme foundation da man med en stor børste får det lagt jævnt på og ikke for tykt. Det er en anelse dyrt men VIRKEIG døjt i brug. Alm. pudder bruges oven på en creme foundation for at fjerne shine.

YSL - ja den er jo rost alle steder, men der findes jo efterhånden mange gode ala den :thumbsupsmileyanim:

Anna

0

Jeg sværger til

Helena Rubensteins Lash Queen, Youngblood løspudder foundation, rispudder og rouge, og så til Nouba og chanel øjenskygger,

Clinique total turn around creme, og så eller Ole Henriksens produkter...

Mht hårkur er jeg blevet vild med den nye instant fra fructis - Min hårbørste og jeg har ikke været uvenner siden jeg begyndte at bruge den

0

Annonce ♥

Jeg var overhovedet heller ikke imponeret over YSL Touche Eclat, engang en eller anden karla-smart forsøgte at fortælle mig at den da fiint dækkede den store røde bums alle andre end hende åbentbart kunne se :shooter:

Til gengæld er jeg blevet stor fan af MAC flydende concealer og foundation.

Til øjnene sværger jeg til Art Deco øjenskygger og ditto eyeshadow base. De fåes i en trillion (næsten) farver, og købes som samlesæt. Man køber en æske tom. Der er så sådan en magnet indsats i, hvor øjenskyggerne så klikker fast på. Det betyder at man har sine farver samlet i én æske, uden at man er nødt til at købe en æske med 4 skygger i fx, hvor man så aldrig bruger den ene, for man bestemmer selv alle farverne.

Af pensler, er jeg også glad for Nilens Jord.

Til håret er min top top top favorit Paul Mitchell (men hvorfor hulan skal det dog være så dyrt!?) og skal der lige lidt "bling" i uden at det bliver overdrevet, bruger jeg Soda sparkler playball fra L'oreal. Den er også god fx på brystbenet, hvis man lige skal fremhæve på en diskret måde :cheerleader3:

mvh Maria

0

Jeg sværger til Diorshow mascara- både den vandfaste og den almindelige. :cheerleader3:

Men det er et enten-elsker-man-det-eller-kan-ikke-lide-det produkt... Det tog mig lang tid at vænne mig til børsten, men nu synes jeg ikke om almindelige "små" børster...

0

Jeg sværger til Diorshow mascara- både den vandfaste og den almindelige. :thumbsupsmileyanim:

Men det er et enten-elsker-man-det-eller-kan-ikke-lide-det produkt... Det tog mig lang tid at vænne mig til børsten, men nu synes jeg ikke om almindelige "små" børster...

Hvor skægt - jeg synes simpelthen den er SÅ dårlig. Det er en af de værste mascara'er, jeg har prøvet. Jeg brugte den i 3 uger, og så blev den så tør og klumpet, at jeg smed den ud. Derimod kan jeg godt lide Helena Rubinstein i guldhylsteret.

Bettina

0

Årh ja vi mangler liiiige Elisabeth Ardens 8hour creme!

0

Hvad er 8th hour creme? Bare en hudcreme eller en slags skønhedseleksir? Mange omtaler den som et mirakelmiddel...og nu er jeg blevet nysgerrig!

0