Guest bride2b2008

De mest fantastiske produkter-og de mindre fantastiske

56 indlæg i dette emne

Hvad er 8th hour creme? Bare en hudcreme eller en slags skønhedseleksir? Mange omtaler den som et mirakelmiddel...og nu er jeg blevet nysgerrig!

Hey!

JEG er MEGET glad for den! Den findes i MANGE afskygninger, til læber, hænderne etc. Den er lidt fed i den og den dufter ikke fantastisk men den er suuupper lækker! Jeg har haft nogle stride tørre pletter som den tager med det samme! Den bliver siddende i et godt stykk tid, jeg bruger den mest til hænder, tørre pletter og så til tynde hud under øjnene.. Den er LIDT dyrt men meget drøj i brug. Føtex har ofte de små tuber på tilbud så der kan du ´prøve at se. Nogle anbefaler at dryppe et par dråber rosen-olie ved så den er lettere at smøre ud og så dufter lidt bedre, det er en smagssag! Jeg syntes den er smadder lækker!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale Dr Brandts produkter, især microdermabrasion og crease release.

Youndbloods faste pudder er også super god.

Til gengæld kan jeg ikke anbefale Talika lash extender - den er forfærdelig besværlig at bruge.

Redigeret af miemaja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey tøser!

Super tråd!

JA, PRIMERE!.. Ardens lip og eye primer lægges under læbestiften/øjenskyggen og så holder det bedre.. Det er GENIALT! Til huden bruer jeg Smashbox Photofinish, det er SUPER, man får så fin en hud og så gør det make-uppen ligger pænere.. Dyrt men MEGET døjt i brug, min er efterhånden 2 år gammel...

Askepot ampuller er et MUST!!! til dagen!!

Ellers er jeg VILD med mineralpudder og anbefaler også youngblood, det er VIRKELIG genialt!!!

Derudover er jeg glad for YSL Touché Eclat hvis man har en lille bums etc.

Derudover kan jeg ikke leve uden en øjenvippe-bukker!

Anna

Hvad er forskellen på virkningen af mineralpudder og almindelig?

YSL Touche Eclat synes jeg ikke er så vanvittig god, men jeg havde måske for høje forventninger til den.

Mineralpudder er oprindeligt lavet til brandsårsofre, det "smelter" ind i huden og kan faktisk bruges som foundation ( gør jeg) man får et meget flottere resultat end en creme foundation da man med en stor børste får det lagt jævnt på og ikke for tykt. Det er en anelse dyrt men VIRKEIG døjt i brug. Alm. pudder bruges oven på en creme foundation for at fjerne shine.

YSL - ja den er jo rost alle steder, men der findes jo efterhånden mange gode ala den :cheerleader3:

Anna

Tak for det gode og oplysende svar. Sådan noget pudder må jeg prøve! Bruger man så alm. pudder ovenpå eller klarer den det hele? Og bruger man en base under?

Redigeret af rasmissen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale Dr Brandts produkter, især microdermabrasion og crease release.

Youndbloods faste pudder er også super god.

Til gengæld kan jeg ikke anbefale Talika lash extender - den er forfærdelig besværlig at bruge.

Har aldrig hørt om produkter fra Dr Brandts før, hvor køber man det henne? Det er altid spændende at høre om nye produkter.

Jeg er ret glad for Lancome Hypnose Mascara og Helena Rubinstein Lash Queen mascara. Shiseido The Makeup Eyebrow abd Eyeliner compact er også godt både til øjenebrynen men også som streg over eller under øjet, da det ikke bliver så malet som en kohl. tender Care fra oriflame er også ret godt, både til læberne, tørre albuer, neglebånd osv. Det minder om Eight Hour fra Elisabeth Arden men dufter bedre :-) og fedtet ikke så meget.

Hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey tøser!

Super tråd!

JA, PRIMERE!.. Ardens lip og eye primer lægges under læbestiften/øjenskyggen og så holder det bedre.. Det er GENIALT! Til huden bruer jeg Smashbox Photofinish, det er SUPER, man får så fin en hud og så gør det make-uppen ligger pænere.. Dyrt men MEGET døjt i brug, min er efterhånden 2 år gammel...

Askepot ampuller er et MUST!!! til dagen!!

Ellers er jeg VILD med mineralpudder og anbefaler også youngblood, det er VIRKELIG genialt!!!

Derudover er jeg glad for YSL Touché Eclat hvis man har en lille bums etc.

Derudover kan jeg ikke leve uden en øjenvippe-bukker!

Anna

Hvad er forskellen på virkningen af mineralpudder og almindelig?

YSL Touche Eclat synes jeg ikke er så vanvittig god, men jeg havde måske for høje forventninger til den.

Mineralpudder er oprindeligt lavet til brandsårsofre, det "smelter" ind i huden og kan faktisk bruges som foundation ( gør jeg) man får et meget flottere resultat end en creme foundation da man med en stor børste får det lagt jævnt på og ikke for tykt. Det er en anelse dyrt men VIRKEIG døjt i brug. Alm. pudder bruges oven på en creme foundation for at fjerne shine.

YSL - ja den er jo rost alle steder, men der findes jo efterhånden mange gode ala den :rolleyes:

Anna

Tak for det gode og oplysende svar. Sådan noget pudder må jeg prøve! Bruger man så alm. pudder ovenpå eller klarer den det hele? Og bruger man en base under?

Jeg bruger en primer (f.eks. photofinish fra SMASHbox) hvis jeg har en bums eller lignede, så en stor børste og så mineralpudderen og så bruger jeg concealer til under øjet, på øjenbryns "benet", næstefløjene og hvis jeg er lidt rød ;) Det er nok! Ens hud ånder meget nemmere!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey tøser!

Super tråd!

JA, PRIMERE!.. Ardens lip og eye primer lægges under læbestiften/øjenskyggen og så holder det bedre.. Det er GENIALT! Til huden bruer jeg Smashbox Photofinish, det er SUPER, man får så fin en hud og så gør det make-uppen ligger pænere.. Dyrt men MEGET døjt i brug, min er efterhånden 2 år gammel...

Askepot ampuller er et MUST!!! til dagen!!

Ellers er jeg VILD med mineralpudder og anbefaler også youngblood, det er VIRKELIG genialt!!!

Derudover er jeg glad for YSL Touché Eclat hvis man har en lille bums etc.

Derudover kan jeg ikke leve uden en øjenvippe-bukker!

Anna

Hvad er forskellen på virkningen af mineralpudder og almindelig?

YSL Touche Eclat synes jeg ikke er så vanvittig god, men jeg havde måske for høje forventninger til den.

Mineralpudder er oprindeligt lavet til brandsårsofre, det "smelter" ind i huden og kan faktisk bruges som foundation ( gør jeg) man får et meget flottere resultat end en creme foundation da man med en stor børste får det lagt jævnt på og ikke for tykt. Det er en anelse dyrt men VIRKEIG døjt i brug. Alm. pudder bruges oven på en creme foundation for at fjerne shine.

YSL - ja den er jo rost alle steder, men der findes jo efterhånden mange gode ala den :respekt:

Anna

Tak for det gode og oplysende svar. Sådan noget pudder må jeg prøve! Bruger man så alm. pudder ovenpå eller klarer den det hele? Og bruger man en base under?

Jeg bruger en primer (f.eks. photofinish fra SMASHbox) hvis jeg har en bums eller lignede, så en stor børste og så mineralpudderen og så bruger jeg concealer til under øjet, på øjenbryns "benet", næstefløjene og hvis jeg er lidt rød ;) Det er nok! Ens hud ånder meget nemmere!

Anna

Jeg har lige investeret i Youngblood mineralpudder i går! Indtil videre er den en succes. Den føles måske lidt tør på min i forvejen tørre hud, så jeg kommer måske ikke til at bruge den hver dag, men den dækker rigtig godt. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne anbefale MAC. Var nede og få råd og vejledning hos dem, og købte efterfølgende noget af det - og jeg har været meget tilfreds med produkterne. Deres flydende concealer + pudder - så er min hud lige i øjet, og der er en perfekt base for at arbejde videre ;) er også rigtig glad for deres blush, det kan gøres super naturligt og fint med den. Og deres børster. Og SÅ har jeg vist også fået rost alle yndlings-tingene fra MAC :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan godt li' Jane Iredales produkter :respekt:

Jeg bruger den faste mineralpudder - den er bare god! (og bestiller man den fra engelske sider på nettet, kan man spare 100 kr. på den :rolleyes: )

Jeg har kun brugt pudderen - er de andre produkter også gode?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey tøser!

Super tråd!

JA, PRIMERE!.. Ardens lip og eye primer lægges under læbestiften/øjenskyggen og så holder det bedre.. Det er GENIALT! Til huden bruer jeg Smashbox Photofinish, det er SUPER, man får så fin en hud og så gør det make-uppen ligger pænere.. Dyrt men MEGET døjt i brug, min er efterhånden 2 år gammel...

Askepot ampuller er et MUST!!! til dagen!!

Ellers er jeg VILD med mineralpudder og anbefaler også youngblood, det er VIRKELIG genialt!!!

Derudover er jeg glad for YSL Touché Eclat hvis man har en lille bums etc.

Derudover kan jeg ikke leve uden en øjenvippe-bukker!

Anna

Hvad er forskellen på virkningen af mineralpudder og almindelig?

YSL Touche Eclat synes jeg ikke er så vanvittig god, men jeg havde måske for høje forventninger til den.

Mineralpudder er oprindeligt lavet til brandsårsofre, det "smelter" ind i huden og kan faktisk bruges som foundation ( gør jeg) man får et meget flottere resultat end en creme foundation da man med en stor børste får det lagt jævnt på og ikke for tykt. Det er en anelse dyrt men VIRKEIG døjt i brug. Alm. pudder bruges oven på en creme foundation for at fjerne shine.

YSL - ja den er jo rost alle steder, men der findes jo efterhånden mange gode ala den :respekt:

Anna

Tak for det gode og oplysende svar. Sådan noget pudder må jeg prøve! Bruger man så alm. pudder ovenpå eller klarer den det hele? Og bruger man en base under?

Jeg bruger en primer (f.eks. photofinish fra SMASHbox) hvis jeg har en bums eller lignede, så en stor børste og så mineralpudderen og så bruger jeg concealer til under øjet, på øjenbryns "benet", næstefløjene og hvis jeg er lidt rød ;) Det er nok! Ens hud ånder meget nemmere!

Anna

Jeg har lige investeret i Youngblood mineralpudder i går! Indtil videre er den en succes. Den føles måske lidt tør på min i forvejen tørre hud, så jeg kommer måske ikke til at bruge den hver dag, men den dækker rigtig godt. :rolleyes:

Fedt at høre ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:respekt: CLINIQUE :cheerleader3:

Verdens bedste ansigtspleje-serie :rolleyes: superlækker makeup - generelt er alle deres produkter lækre.. har også haft en shampoo :respekt:

og Dior makeup + makeup fjerner er heller ikke at foragte :cheerleader3:

Biotherm er også lækre produkter... og Vichy bruger min søster - det er hun meget tilfreds med :cheerleader3:

jeg synes at CLINIQUEs produkter kan være lidt hårde på min sarte og lidt tørre hud, men deres rensende lermake er simpelthen den bedste. forfiner porrerne og renser virkelig!

Beauté pasifiques(tror jeg det staves) reperationscreme er super til den lidt overbelastede hud- men bruges som natcreme, da den er umulig at lægge makeup over

matas`dybderensende shampoo er den bedste og samtidig billigste -til at rense håret for stylingrester mv. for et løft

Strivectin produkterne er dyre men de er fantastiske til fine linier og rynker

Tan in a Can fra Sunspa er bare så lækkert et produkt!

Og til alle jer der gerne vil styrkeog give håret fylde- giv det en gang Henna uden farve og lad det sidde i min. 2 timer- I tror det er løgn!!!! Og så er det billigt hos helsekosten!

og til sidst lige et slag for eight hourcremen!!!!!!!

mange hilsner

Mette

Mette

Redigeret af Mettegj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser!

Super tråd!

JA, PRIMERE!.. Ardens lip og eye primer lægges under læbestiften/øjenskyggen og så holder det bedre.. Det er GENIALT! Til huden bruer jeg Smashbox Photofinish, det er SUPER, man får så fin en hud og så gør det make-uppen ligger pænere.. Dyrt men MEGET døjt i brug, min er efterhånden 2 år gammel...

Askepot ampuller er et MUST!!! til dagen!!

Ellers er jeg VILD med mineralpudder og anbefaler også youngblood, det er VIRKELIG genialt!!!

Derudover er jeg glad for YSL Touché Eclat hvis man har en lille bums etc.

Derudover kan jeg ikke leve uden en øjenvippe-bukker!

Anna

Hvad er forskellen på virkningen af mineralpudder og almindelig?

YSL Touche Eclat synes jeg ikke er så vanvittig god, men jeg havde måske for høje forventninger til den.

Mineralpudder er oprindeligt lavet til brandsårsofre, det "smelter" ind i huden og kan faktisk bruges som foundation ( gør jeg) man får et meget flottere resultat end en creme foundation da man med en stor børste får det lagt jævnt på og ikke for tykt. Det er en anelse dyrt men VIRKEIG døjt i brug. Alm. pudder bruges oven på en creme foundation for at fjerne shine.

YSL - ja den er jo rost alle steder, men der findes jo efterhånden mange gode ala den :respekt:

Anna

Tak for det gode og oplysende svar. Sådan noget pudder må jeg prøve! Bruger man så alm. pudder ovenpå eller klarer den det hele? Og bruger man en base under?

Jeg bruger en primer (f.eks. photofinish fra SMASHbox) hvis jeg har en bums eller lignede, så en stor børste og så mineralpudderen og så bruger jeg concealer til under øjet, på øjenbryns "benet", næstefløjene og hvis jeg er lidt rød ;) Det er nok! Ens hud ånder meget nemmere!

Anna

Jeg har lige investeret i Youngblood mineralpudder i går! Indtil videre er den en succes. Den føles måske lidt tør på min i forvejen tørre hud, så jeg kommer måske ikke til at bruge den hver dag, men den dækker rigtig godt. :rolleyes:

Jeg bruger Youngblood Mineral Rice powder inderst også Mineral Powder uden på, det er rigtig godt... Måske hjælper det til ikke at tørre for meget ud?? :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan varmt anbefale Dr Brandts produkter, især microdermabrasion og crease release.

Youndbloods faste pudder er også super god.

Til gengæld kan jeg ikke anbefale Talika lash extender - den er forfærdelig besværlig at bruge.

Har aldrig hørt om produkter fra Dr Brandts før, hvor køber man det henne? Det er altid spændende at høre om nye produkter.

Jeg er ret glad for Lancome Hypnose Mascara og Helena Rubinstein Lash Queen mascara. Shiseido The Makeup Eyebrow abd Eyeliner compact er også godt både til øjenebrynen men også som streg over eller under øjet, da det ikke bliver så malet som en kohl. tender Care fra oriflame er også ret godt, både til læberne, tørre albuer, neglebånd osv. Det minder om Eight Hour fra Elisabeth Arden men dufter bedre :-) og fedtet ikke så meget.

Hilsen

Himmel

Man kan købe Dr Brandt i lyngby storcenter i Esthetique og Hér. Jeg plejer at bestille det fra ebay i uk, for det er meget billigere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at der er så mange som er vilde med eight hour cremen for jeg synes at den lugter fælt og klistrer :cheerleader3:

Ja den lugter ikke godt men er SÅ god til tørre hænder etc.

nej den lugter absolut ikke af roser, men jeg synes man vænner sig til lugten. Jeg bruger den som læbepomade og tænker faktiske ikke over lugten når jeg putter den på læberne eller hænderne.

Et absolut vidunder middel :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget glad for Dermologica's hudprodukter.....har været et utal af produkter igennem uden den store succes, men med dermologica har jeg virkelig fået balance i min hud og ikke mindst fugt som den skreg efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var inde i Matas i går for at prøve Youngbloods Mineral pudder. Jeg synes bare slet ikke man kunne se nogen forskel på min hud. Jeg havde forventet, at den ville se mere perfekt ud i stil med når man har foundation på. Jeg er nu blevet i tvivl om, om det jeg prøvede var Mineral Rice Setting Powder eller Natural Mineral Foundation. jeg tror jeg må ind i en anden Matas og spørge en som ved mere end hende der vejledte mig i går. Hvad har I andre, er det Natural Mineral Foundation eller Mineral Rice Setting Powder??

Venlig hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er meget glad for Dermologica's hudprodukter.....har været et utal af produkter igennem uden den store succes, men med dermologica har jeg virkelig fået balance i min hud og ikke mindst fugt som den skreg efter.

Den hopper jeg med på! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var inde i Matas i går for at prøve Youngbloods Mineral pudder. Jeg synes bare slet ikke man kunne se nogen forskel på min hud. Jeg havde forventet, at den ville se mere perfekt ud i stil med når man har foundation på. Jeg er nu blevet i tvivl om, om det jeg prøvede var Mineral Rice Setting Powder eller Natural Mineral Foundation. jeg tror jeg må ind i en anden Matas og spørge en som ved mere end hende der vejledte mig i går. Hvad har I andre, er det Natural Mineral Foundation eller Mineral Rice Setting Powder??

Venlig hilsen

Himmel

Du skal brue Natural Mineral Foundation og ikke rice - rice er evt. ovenpå den anden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg var inde i Matas i går for at prøve Youngbloods Mineral pudder. Jeg synes bare slet ikke man kunne se nogen forskel på min hud. Jeg havde forventet, at den ville se mere perfekt ud i stil med når man har foundation på. Jeg er nu blevet i tvivl om, om det jeg prøvede var Mineral Rice Setting Powder eller Natural Mineral Foundation. jeg tror jeg må ind i en anden Matas og spørge en som ved mere end hende der vejledte mig i går. Hvad har I andre, er det Natural Mineral Foundation eller Mineral Rice Setting Powder??

Venlig hilsen

Himmel

Du skal brue Natural Mineral Foundation og ikke rice - rice er evt. ovenpå den anden

Først nu ser jeg du har svaret, super tak for det. Jamen så må jeg på udkig efter den Natural Mineral Foundation for den jeg prøvede gjorde intet. Er det stadig sådan pudder agtigt?

Hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg anbefaler:

Dior Show Mascara (vidundermiddel i min verden)

Biotherm deo eller Dove (den med det cremefarvede låg)

Økologisk aloe vera gel fra Netto (den er fabelgtig mod solskoldning, insektstik osv. - virkelig god!)

Sol-pudder fra H&M (Meget billig, men rigtig god)

Dr. Hauschka læbepomade, body lotion og sol-stift!

Men som flere har nævnt, så er det jo forskelligt, hvad man "er til".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil man have øjenskyggen til at holde hele dagen, så vil jeg anbefale øjenskyggen "som læbestift" fra Gosh!

Den kan bruges alene, men er bare supergod til at smøre på øjenlåget og så lægge en anden alm. øjenskygge ovenpå. Jeg bruger altid farven ivory, fordi den kan bruges under alle farver øjenskygge, men den fås i en del andre farver. Den koster omkring 70 kr.

Den gør, at selv den billigste øjenskygge bliver flot og holder hele dagen!

Den er desuden god under effektpowder fra Gosh! :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også meget glad for mineral makeup, jeg køber mit fra USA og synes at det er rugtig godt og meget billigt, for mig er en klar fordel også at det ikke er tilsat alt muligt skidt. Jeg køber det løse pudder i to farver og blander det i en tredie alt afhængigt af min hudfarve (sol), det er perfekt) jeg giver vist $17 for en dåse med 30 g.

http://www.mybeautyaddiction.com/

Hun har i øvrigt også nogle virkeligt lækre shampooer og conditioner.

Øko solsikkeolie blandet m fint salt istedet for sæbe i badet og til ansigtet, Laveras aloe rensecreme (generelt har Lavera nogle virkelig lækre produkter uden paraberner og andre hormonforstyrrende stoffer) Lavera kan købes i helsekostforretninger og er rimelige i pris.

Traumeel salve til ansigtet og til sidst koldpresset jomfrukokosolie det giver en lækker blød hud.

Tørbørstning af kroppen inden bad til at sætte gang i blodomløbet samt et koldt skyld til sidst. ;)

Rigelige mængder (6-10 spks. dagligt) koldpresset rapsolie, eks den bornholmske fra Lehnsgaard, indvortes giver også en blød og lækker hud, og masser af frugt og grønt.

Ja det er så min skønhedsrutine.

Redigeret af Dyssekaer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer