Sign in to follow this  
Followers 0
Guest bride2b2008

De mest fantastiske produkter-og de mindre fantastiske

56 posts in this topic

Denne tråd er efterhånden blevet lang, den burde deles op i de forskellige katagorier ;)

Nå men foundation kan jeg anbefale "Lancome Color Ideal", den er halv dyr, men til min hud der er normal fedtet men med urenheder, dækker den helt fantastisk! Synes alle burde unde sig selv at prøve den i Matas! Den fugter huden, og bedst af alt, den har faktor 15 så den kan erstatte solcremen i hovedet.

Makeup er meget individuelt hvad der klæder en, der ville jeg nok vælge at få nogle gode råd fra en proff.

Biotherms selvbruner synes jeg er HELT FANTASTISK, giver et naturligt look, men en let glinsen i :rolleyes:

Af plejeprodukter bruger jeg Melissa, da det er naturlige produkter, og den er så mild mod min uhyggeligt sarte hud :balloons:

0

Annonce ♥

Nåh ja, det glemte jeg helt: Laveras selvbruner fås f.eks. her http://www.helsemin.dk/ Helsemin er meget rimelige mht priser sammenlignet med andre helsekostforretninger, og hurtige samt fragtfrie.

0

heej

Rimmels vandfaste mascara er rigtig go og billig. Så er der de der sun shimmer osse fra Rimmel. Det er en slags sol-make-up. Den farver meget naturligt og kan vaskes af igen med vand, svamp og sæbe. Jeg putter den på med plastikhandsker og en køkkensvamp, da jeg havde svært ved at få den af håndfladen efter jeg havde brugt den 1. gang. mineralmakeup ligger så flot oven den..

Derudover sværger jeg til økologisk mandelolie fra Urtegården. Har tør hud, så en olie er helt fantastisk. Bruger den både i ansigtet og på kroppen.

knus Sanne :bearhug:

0

må jeg lige tilføje origins organic... det er fantastisk... kemi fri og økologisk.. jeg bruger origins deo.. no offense hedder den... den holder alt svedlugt væk... det eneste problem er bare at jeg nu ikke kan holde ud at have parfume på for det lugter alt for meget!!! nå men mon ikke jeg finder ud af noget til brylluppet :thumbsupsmileyanim: ellers bruger jeg deres bodycreme og deres hud serie... dejligt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg ville ikke undvære Organic Pharmacys produkter. Jeg har meget besværlig hud og de har virkelig gjort en forskel. Jeg synes de er meget dyre, men der er intet andet der har virket for mig og så vil jeg kun bruge økologiske produkter uden parabener og andet skidt.

Jeg bruger også mineralpudder, Youngblood eller Jane Iredale. Det kan jeg slet ikke undvære, da jeg har rosacea og derfor tit er lidt rød i hovedet, men med disse pudre ser man det næsten ikke.

Organic Pharmacy har en rigtig god solcreme faktor 25 til ansigtet, igen ret dyr, men jeg kan ikke tåle sol i ansigtet og den kan bruges istedet for dagcreme. Den er rigtig god og man ser den ikke hvis man fordeler den pænt og den er meget drøj i brug. Jeg smed den i køleskabet vinteren over så den holder fint til en sæson til.

John Masters Organics defrizzer til håret. Hjælper suverænt mod hår der frisser.

Nu skal jeg bare ud og finde en rigtig god mascara. Hvorfor er det så svært? :-)

mvh

Pernille

0

Halløj :cheerleader3:

Er der nogen der kender en billig løsning på de der askepot-ampuler?

Og mht. kunstige negle, er der nogen der kender nogle billige men gode nogle?

0