JaneDuedal

KJOLEN blev købt samt slør

25 indlæg i dette emne

Hej med jer tøser,

Så fik jeg købt kjole. Det er selvfølgelig den dyreste model jeg kunne finde i Lilly :bearhug: . Den skal så heldigvis ikke tilrettes andet end den skal lægges op foran. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har gået og grublet over om det skulle være denne siden januar. Men da jeg kom til at tænke over det måtte det være den. Når jeg kiggede efter andre kjoler sammenlignede dem altid med den, så det er altså KJOLEN.

post-33014-1207381798.jpg

Redigeret af JaneDuedal
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej med jer tøser,

Så fik jeg købt kjole. Det er selvfølgelig den dyreste model jeg kunne finde i Lilly :blush: . Den skal så heldigvis ikke tilrettes andet end den skal lægges op foran. :biggrin:

Jeg har gået og grublet over om det skulle være denne siden januar. Men da jeg kom til at tænke over det måtte det være den. Når jeg kiggede efter andre kjoler sammenlignede dem altid med den, så det er altså KJOLEN.

post-33014-1207381798.jpg

Virkelig flot kjole, og den sidder jo perfekt på dig. Kan godt forstå at du har gået og drømt om den :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: tillykke med købet.

Stort knus herfra...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Zillas

Så har jeg købt slør. Den er råhvid med cremefarvet satinkant. Jeg har givet 245 kr for det på Dette sted kan godt anbefales. Jeg fandt et lign i Lilly til knap 500 så der er penge at spare :carrot: post-33014-1207846880.jpg

Hva siger i til sløret

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Zillas

Så har jeg købt slør. Den er råhvid med cremefarvet satinkant. Jeg har givet 245 kr for det på Dette sted kan godt anbefales. Jeg fandt et lign i Lilly til knap 500 så der er penge at spare :carrot: post-33014-1207846880.jpg

Hva siger i til sløret

¨

Det er bare rigtig fint - og kommer til at se rigtig godt ud med kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer