lii

Hvor er vi lækre!!!!!

67 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa helt ærligt så har jeg det som Anja Tillykke janteloven, men jeg kan virkelig ikke se noget pænt hos mig Ærligt, da jeg var ung så tror jeg jeg det var min, øjne, men nu nej SORRY.

og tak for dine altid dejlige indlæg marianne.

Helle

Helle!!!!

Du HAR smukke øjne!!!

Og så har du et herligt humør, selvom omstændigheder godt kan være hårde ved dig. Din fighterånd er enorm! :)

Men prøv da lige at citere for os, hvad din kæreste siger - også selvom du ikke så gerne vil tro på ham! :)

Knuuus,

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm en rose sig selv tråd!!!! spændende.... Nu er jeg jo nordjyde, rent faktisk vendelbo (uuuuh de er bare de værste :D ) bosat i østjylland. Janteloven har et godt fodfæste i muldjorden heroppe, men jeg har da sider af mig selv jeg er ganske godt tilfreds med.

Jeg synes selv jeg har nogle pæne ben og nogle pæne boobs og ja jeg er også vældig godt tilfreds med mine blå øjne. Og så er jeg specielt glad for min til tider alt for sorte humor og min kreativitet....

Joow jow - vi nordjyder kan skam også rose os selv ( og nej der kommer ingen billeder af hverken ben eller boobs.... hehe)

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa helt ærligt så har jeg det som Anja Tillykke janteloven, men jeg kan virkelig ikke se noget pænt hos mig Ærligt, da jeg var ung så tror jeg jeg det var min, øjne, men nu nej SORRY.

og tak for dine altid dejlige indlæg marianne.

Helle

Ha HA jeg føler et komplot haha. men tak for de flotte ord. det varmer tusind tak

Helle!!!!

Du HAR smukke øjne!!!

Og så har du et herligt humør, selvom omstændigheder godt kan være hårde ved dig. Din fighterånd er enorm! :)

Men prøv da lige at citere for os, hvad din kæreste siger - også selvom du ikke så gerne vil tro på ham! :)

Ha HA jeg føler et komplot haha. men tak for de flotte ord. det varmer tusind tak

Helle

PS: Nu når du har så travlt med mig så kom lige med noget om dig selv :)

Knuuus,

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm en rose sig selv tråd!!!! spændende.... Nu er jeg jo nordjyde, rent faktisk vendelbo (uuuuh de er bare de værste :D ) bosat i østjylland. Janteloven har et godt fodfæste i muldjorden heroppe, men jeg har da sider af mig selv jeg er ganske godt tilfreds med.

Jeg synes selv jeg har nogle pæne ben og nogle pæne boobs og ja jeg er også vældig godt tilfreds med mine blå øjne. Og så er jeg specielt glad for min til tider alt for sorte humor og min kreativitet....

Joow jow - vi nordjyder kan skam også rose os selv ( og nej der kommer ingen billeder af hverken ben eller boobs.... hehe)

/Chalotte

HAHA du er flyttet til østjylland derfor og jo vi vil have beviser haha.

Hilsen en Københavner der nu er bosat i østjylland

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa helt ærligt så har jeg det som Anja Tillykke janteloven, men jeg kan virkelig ikke se noget pænt hos mig Ærligt, da jeg var ung så tror jeg jeg det var min øjne, men nu nej SORRY.

og tak for dine altid dejlige indlæg marianne.

Helle

Hmmmmm...... du kan bare vente til du kommer til Taastrup, kan du!

Så skal jeg tage dig grundigt i øjesyn og finde ALLE de lækre og dejlige sider af dig, skal jeg!!! :):)

For de er der, det er jeg helt 172,8952 % sikker på!

Og husk så lige, at vi piger over 40 er lige som den allerfineste rødvin.... vi bliver bedre og bedre som årene går!

Kæmpe :) fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da lidt grænseoverskridene der her men her it gows:

Jeg er glad for mit skulder parti, min udståling (på de gode dage)samt mine øjne. :)

Jeg er tilgængel ikke vild med mine tænder, hænder samt mine hofter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit hår og min figur er nr 1 på min liste.. er ikk så glade for mine øjne... (er blind på højre øje)

Ronnie tog dette billede i går - vi skulle forsøge at få Jasmin til at posere :)

;) det viser jeg da gerne frem...

Enig med håret og figuren :) .......... og når jeg kigger på billedet synes jeg da helt bestemt at dit dejlige smil og dine fantastisk flotte tænder skal med på listen :)

:) fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
mit hår og min figur er nr 1 på min liste.. er ikk så glade for mine øjne... (er blind på højre øje)

Ronnie tog dette billede i går - vi skulle forsøge at få Jasmin til at posere :)

;) det viser jeg da gerne frem...

Fantastisk figur. du har også en fed ustråling.

hvis jeg så sådan ud ville jeg spare brudekjolen og komme uden :)

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa helt ærligt så har jeg det som Anja Tillykke janteloven, men jeg kan virkelig ikke se noget pænt hos mig Ærligt, da jeg var ung så tror jeg jeg det var min øjne, men nu nej SORRY.

og tak for dine altid dejlige indlæg marianne.

Helle

HAHA nå ja, men du skal ikke være høflig haha.

:carrot: ja det varer ikke så længe så kommer jeg sidst i april tror jeg det blev til.

men husk nu stadig du er velkommen når du skal herover ikke''Helle

Helle

Hmmmmm...... du kan bare vente til du kommer til Taastrup, kan du!

Så skal jeg tage dig grundigt i øjesyn og finde ALLE de lækre og dejlige sider af dig, skal jeg!!! :):)

For de er der, det er jeg helt 172,8952 % sikker på!

Og husk så lige, at vi piger over 40 er lige som den allerfineste rødvin.... vi bliver bedre og bedre som årene går!

Kæmpe :) fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når nu i andre også gør det, s må jeg vel også kunne :)

Jeg er super glad for mine:

Øjne, manden siger at jeg har sindssygt flotte blå øjne, og har fået det af vide af mange.

Øjenbryn, har aldrig i mit liv plukket mine øjenbryn, og jeg lyver ikke.

Efterånden solbrune hud til bryllyppet :)

Hud, jeg er meget glad for den, ved at jeg virkelig er velsignet. Har meget sjældent bumser.

Bryster, de er måske lidt for store, men de er flotte og de er mine (mandens :) ) og de er ægte!

Mit ansigt generelt.

Min ryg, den er meget feminin.

Og så selvfølgelig mine tattoos, den på lænden fordi det er den første, og ik bare ligesom alle de andre amagarnummerplader man kan få, men meget speciel. Og så min helt nye tattoo på håndleddet, som er mine nye initialer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm en rose sig selv tråd!!!! spændende.... Nu er jeg jo nordjyde, rent faktisk vendelbo (uuuuh de er bare de værste :D ) bosat i østjylland. Janteloven har et godt fodfæste i muldjorden heroppe, men jeg har da sider af mig selv jeg er ganske godt tilfreds med.

Jeg synes selv jeg har nogle pæne ben og nogle pæne boobs og ja jeg er også vældig godt tilfreds med mine blå øjne. Og så er jeg specielt glad for min til tider alt for sorte humor og min kreativitet....

Joow jow - vi nordjyder kan skam også rose os selv ( og nej der kommer ingen billeder af hverken ben eller boobs.... hehe)

/Chalotte

HAHA du er flyttet til østjylland derfor og jo vi vil have beviser haha.

Hilsen en Københavner der nu er bosat i østjylland

Hmmm kan da smide et af øjnene ;)

post-33613-1207848456.jpg

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm en rose sig selv tråd!!!! spændende.... Nu er jeg jo nordjyde, rent faktisk vendelbo (uuuuh de er bare de værste :D ) bosat i østjylland. Janteloven har et godt fodfæste i muldjorden heroppe, men jeg har da sider af mig selv jeg er ganske godt tilfreds med.

Jeg synes selv jeg har nogle pæne ben og nogle pæne boobs og ja jeg er også vældig godt tilfreds med mine blå øjne. Og så er jeg specielt glad for min til tider alt for sorte humor og min kreativitet....

Joow jow - vi nordjyder kan skam også rose os selv ( og nej der kommer ingen billeder af hverken ben eller boobs.... hehe)

/Chalotte

HAHA du er flyttet til østjylland derfor og jo vi vil have beviser haha.

Hilsen en Københavner der nu er bosat i østjylland

ok du vinder. haha

Hmmm kan da smide et af øjnene ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm en rose sig selv tråd!!!! spændende.... Nu er jeg jo nordjyde, rent faktisk vendelbo (uuuuh de er bare de værste :D ) bosat i østjylland. Janteloven har et godt fodfæste i muldjorden heroppe, men jeg har da sider af mig selv jeg er ganske godt tilfreds med.

Jeg synes selv jeg har nogle pæne ben og nogle pæne boobs og ja jeg er også vældig godt tilfreds med mine blå øjne. Og så er jeg specielt glad for min til tider alt for sorte humor og min kreativitet....

Joow jow - vi nordjyder kan skam også rose os selv ( og nej der kommer ingen billeder af hverken ben eller boobs.... hehe)

/Chalotte

HAHA du er flyttet til østjylland derfor og jo vi vil have beviser haha.

Hilsen en Københavner der nu er bosat i østjylland

ok du vinder. haha

Hmmm kan da smide et af øjnene ;)

Tak Mutti :) Jeg ææææælsker bare at vinde.... Havde først fået smækket et billede i ja uha næsten A4 størrelse på skærmen - så lækker synes jeg altså ikke jeg var så jeg skyndte mig at gøre det mindre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kanon tråd det her!!!

Jamen jeg kan nu godt lide mig selv ret meget, jeg har blød hud, og katte grønne øjne.

Men den/de ting jeg hader mest på min krop er nok min højre fod. Den ligner serøs en klumpfod fordi den er sååååååååååå bred...

Det er så svært at finde gode sko, hvis man brede fødder.. :cheerleader3:

Men det jeg elsker mest på min krop er mine tatoos. Den øverste kinisiske tegn fik jeg lavet da jeg var 17år, min mor var med, og det var ligesom en hyldest til hende.

Den anden ja det er så bare min elskede mands navn, min hyldest til ham. Jeg fik den lavet lige efter han havde friet til mig. :) :yeah:

post-31298-1207926300.jpg

post-31298-1207926319.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fanden en fed tråd.... :cheerleader3::):cheerleader3:

Men hold da op jeg har grublet siden jeg startede med at læse første indlæg.....

Nåh skal vi starte med det negative: :toot:

Mine lår!!! Dvs faktisk mine ben, helt fra lysken til anklen.

Mine mormor arme.

Og min tedens til bubser på arme og ryggen.

Så til alt det positive: :thumbsupsmileyanim:

Mine øjne og mit smil, er jeg meget glad for, har charmet mig meget med disse kort på hånden.

Min numse, er måske lidt stor, men det er tilgengæld fast og sidder helt perfect, og Michael elsker den.

Min talje og mine bryster, faktisk min overkrop er jeg okay glad for - hvis man stadig ser bort fra overarmende. Jeg har dog lidt topmave, men da jeg jo er gravid, bliver den heldigvis skjult ved at den bliver pæn rund....

Også mine fødder er bare så pænne, når man ikke tager anklen med, bære bare en smal sko helt perfect. Undskyld til jer der ikke kan lide jeres fødder.

Puha hvor er det egentlig vigtigt at vi selv er glade for den måde vi ser ud på, og især at vores mænd er, jeg tror ikke der er nogen mænd der vil gifte dig med sin pige, hvis han ikke er tilfreds med hendes udseende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næææææ.... Mutti glimrer ved ikke at rose sig selv endnu - meeen, så prikker vi bare lidt mere til hende... ikk? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har ting, jeg er glad for ved mig selv:

Mine øjne (det er der rigtig mange af os, der er!) - mine tæer! - mine slanke ben... og flere ting i småtingsafdelingen.

Det har nok noget med alder at gøre - jeg er snart 45 - men det fysiske, der generer mig, er egentlig også i småtingsafdelingen, så udover min ballon-mave (som måske kan tilskrives min medicin), er det peanuts.

Der er to ting, jeg langt hellere vil fremhæve!

Jeg er glad for mit sind og min rummelighed! :) Jeg har hvile i mig selv, og det er guld værd.

Og så er jeg faktisk ret glad for min sexualitet! :cheerleader3: (har måske også noget med alder at gøre?)

Dejligt at høre, hvad I allesammen tænker.

Rigtig dejligt emne, lii!

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Men jeg kan ikke længere holde styr på, om hende MUTTI dér har været på bane endnu? ;)
Næææææ.... Mutti glimrer ved ikke at rose sig selv endnu - meeen, så prikker vi bare lidt mere til hende... ikk? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Nej, hun er ikke kommet ud af posen endnu...... skal vi godt nok til at komme efter hende???? :)

HELLEEEEE...... kan du så komme ud af buske og fortælle os om alle dine dejlige sider!!!!!!! :cheerleader3:

Vi andre sagtens se dit skønne humør og dine altid forfriskende bemærkninger..... nu skal du komme med resten..... :)

Kæmpe :toot: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEJSA TØSER I ER BARE SÅ SØDE, (tænker stadig).

Men jeg vil dog tillade mig at ligge lidt mere til MISS C hun er utrolig rummelig, hun er hjælpsom og dejligrolig og hviler i sig selv, skønne kvaliter, som jeg ville ønske enhver menneske havde.

og Marianne jeg skal til tåstrup den 28/4 men sorry, min mor og lillebror skal med så det må blive en anden gang du finder ud af hvor forfærdelig jeg er :thumbsupsmileyanim:

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
og Marianne jeg skal til tåstrup den 28/4 men sorry, min mor og lillebror skal med så det må blive en anden gang du finder ud af hvor forfærdelig jeg er :cheerleader3:

Helle

Jamen, vi finder da bare en anden dag ved lejlighed...... ingen problemer i det! :cheerleader3:

Hvis du køber kjole herovre skal du vel også have hentet den på et tidspunkt og så kan du tro at jeg skal kigge dig grundigt efter i sømmene og sladre til alle de andre om hvor dejlig du er.... :)

Kæmpe :thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fedt med en elsk-dig-selv-tråd :thumbsupsmileyanim:

Jeg er glad for mine øjne..

Min smalle talje, der giver mig en super time-glasfigur.

Mine bryster sidder rigtig pænt (selvom en skål eller to mindre ikke ville gøre noget ;) )

Mine ben er lange og slanke..

Jeg er ikke så glad for mine hænder og fødder, har tendens til uren hud, og håret er heller ikke fantastisk...

Men overordnet set, så er jeg jo egentlig skabt med en wonder-woman-krop! :cheerleader3: - Dejligt lige at blive mindet om at fokusere på det gode!

Redigeret af pipboll
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
og Marianne jeg skal til tåstrup den 28/4 men sorry, min mor og lillebror skal med så det må blive en anden gang du finder ud af hvor forfærdelig jeg er :shooter:

Helle

Jamen, vi finder da bare en anden dag ved lejlighed...... ingen problemer i det! :cheerleader3:

Hvis du køber kjole herovre skal du vel også have hentet den på et tidspunkt og så kan du tro at jeg skal kigge dig grundigt efter i sømmene og sladre til alle de andre om hvor dejlig du er.... :pokey:

Kæmpe :cheerleader3: fra Marianne

JA haha det er vel det du gør . men rigtigt jeg kommer igen haha.

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer