Guest guinan

stripper

15 indlæg i dette emne

Hej jeg er interesseret i at høre jer andre piger, hvad i syntes om stripper til polterabend, jeg er ikke den jaloux eller snerpet type, men endeligt syntes jeg der må da være andre og mere intelligente ting at bruge tid og penge på, jeg forstår ikke hvorfor sådan en faktisk lidt respektløs ting er blevet sådan et hit til mændenes polterabend. Syntes faktisk det sender forkerte signaler til mig som den kommende hustru.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt ville jeg ikke synes en mandestripper var særlig tiltrækkende, men når det kommer til min kommende mands udskejelser, så synes jeg egentlig ikke det er så slemt. Der er jo altså bare noget med mænd og nøgne damer, og hvis det virkelig er nødvendigt, så vil jeg ikke stå i vejen for det. De skal have lov til at have det sjovt. Min grænse går bare der hvor vi begynder at tale om sex, og de ting der nu kan tilregnes derunder. Har hørt at vennerne synes det kunne være sjovt men en Flink dame - men det er både klamt og umoralsk. Det er direkte uacceptabelt, og ville nok få nogle følger jeg ikke kan overskue. Ved dog at min kommende mand ikke synes det er særlig lækkert, og nok ville løbende skrigende væk hvis der stod en Flink dame foran ham. Har snakket med min kommende mand om det, og vi er enige. Egentlig vil jeg bare gøre ALT for at vi ikke skal slæbes op af strøget og sælge kys - for det er bare så ydmygende! Så hellere en stripper!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej jeg er interesseret i at høre jer andre piger, hvad i syntes om stripper til polterabend, jeg er ikke den jaloux eller snerpet type, men endeligt syntes jeg der må da være andre og mere intelligente ting at bruge tid og penge på, jeg forstår ikke hvorfor sådan en faktisk lidt respektløs ting er blevet sådan et hit til mændenes polterabend. Syntes faktisk det sender forkerte signaler til mig som den kommende hustru.

Jeg har altid syntes at strip er ok MEN så var det min mands tur til at få sin polterabend (tidligt fordi vi flyttede til usa) og ja han fik en stripper selvom han havde frabedt sig det. OG kære zillaer jeg blev helt dårlig fordi det viste sig at stripperen havde smidt ALT og stod der med sin f..... lige oppe i min mands ansigt og der stod jeg bare totalt af. Jeg føler fuldstændig at han har været mig utro - min mand skal sku ikke sidde så tæt på en anden kvindes f.....

Min mand var ked af det var sket og har faktisk givet gutterne en lille skideballe og har frabedt sig alle billeder af seancen.

Jeg er så småt ved at komme mig over det og prøver at glemme det.

Men så fik jeg den igen hva? Der troede jeg lige jeg var okay med det, det havde jeg også været hvis hun havde beholdt sine trusser på eller bare stået oppe på en scene men at hun stod der lige foran min mand og fik ham til at rører ved hende. FØJ jeg bliver virkelig ked af det bare ved at skrive om det. PIV

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der ingen af os der gider det med en stripper og finder det begge åndsvagt og dybt respektløst. Min mand har sagt at hvis de så meget som overvejer at hyre en så er han den der forlader festen så kammeraterne ved lige nøjagtigt hvor de har ham. Og ved at han seriøst ville gøre det da han syntes strip er klamt og står helt af ved tanken om at en kvinde står og smider tøjet for penge... Så her er den helt afklaret..

Til snartbrud: Kan godt følge dig. Ville også overskride mine grænser. Og havde han rørt hende var det hans valg og han røg lige så hurtigt ud som han kom ind... Og ved det samme ville gælde den anden vej rundt hvis jeg sad og ragede på en nøgen mand... Folk har hver deres grænser og det bør respekteres... Håber du finder en måde at acceptere det på og ikke dunke dig selv i hovedet med det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Personligt ville jeg ikke synes en mandestripper var særlig tiltrækkende, men når det kommer til min kommende mands udskejelser, så synes jeg egentlig ikke det er så slemt. Der er jo altså bare noget med mænd og nøgne damer, og hvis det virkelig er nødvendigt, så vil jeg ikke stå i vejen for det. De skal have lov til at have det sjovt. Min grænse går bare der hvor vi begynder at tale om sex, og de ting der nu kan tilregnes derunder. Har hørt at vennerne synes det kunne være sjovt men en Flink dame - men det er både klamt og umoralsk. Det er direkte uacceptabelt, og ville nok få nogle følger jeg ikke kan overskue. Ved dog at min kommende mand ikke synes det er særlig lækkert, og nok ville løbende skrigende væk hvis der stod en Flink dame foran ham. Har snakket med min kommende mand om det, og vi er enige. Egentlig vil jeg bare gøre ALT for at vi ikke skal slæbes op af strøget og sælge kys - for det er bare så ydmygende! Så hellere en stripper!

En 'flink dame' - er det en prostitueret?

Hvis det er det man vil, hvorfor så gifte sig?

Hvordan mon din tilkommende ville have det med at dine fnisende veninder præsenterede dig for en 'flink mand'??

Hvis jeg var dig ville jeg altså have rigtig svært ved at omgås hans venner.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm jeg er ikke hverken snerpet sippet eller uden humor, men at der skulle være en nøgen kvinde tilstede for min kommende mands skyld - det vil jeg nok ikke synes var i orden! Et eller andet sted mener jeg egentlig heller ikke det er særligt respektfuldt fra vennernes side at arrangere strip. Ved godt at der er noget med mænd og nøgne kvinder, men han gifter sig vel med den kvinde han har lyst til at se nøgen eller er det mig der tager fejl der???

Jeg ville bestemt ikke bryde mig om at der blev arrangeret mandestrip til min polterabend. Både fordi tanken om militærstøvler og rød g-streng på en mand der står og vrikker måske ikke er specielt ophidsende, men også fordi jeg ikke synes at det er ok i al almindelighed at "venner" går over grænsen.

Det er min spæde mening!

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stripper vil være over min grænse, da de som oftest laver lap dance eller det, som snartbrud har oplevet sin mand få. Og det er en stripper ved PA for både mig og min kommende.

Et strippershow uden berøring eller uden tæt kontakt vil være inden for mine grænser. Det kan godt være, at jeg ikke ville stå med hænderne i vejret af bar jubel, men jeg ville ikke reagere så hårdt, som hvis det var over mine grænser. Giver det mening?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For mit vedkommende, ville jeg sige at min kærestes venner må gøre FULDSTÆNDIG som de har lyst til. Jeg kender min kæreste, og jeg ved hvad han vil gøre og ikke vil gøre, så jeg kan på ingen måde hidse mig op over det. Nej, de skal ikke bestille en prostitueret, men nu stoler jeg så også nok på min kærestes venners dømmekraft til at det ikke sker, og til at min kæreste ikke ville gøre noget som helst. Jeg håber ikke nogen føler sig trådt på, men hvor er tilliden til jeres kommende mænd henne?

Jeg synes ikke man kan tillade sig at blande sig i sin partners polterabend, for jeg synes at det sender et signal om at man tror at manden og hans kammerater er hjernetomme teenagers, der "går amok" lige så snart man vender ryggen til.

Redigeret af stinnebabe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er der ingen af os der gider det med en stripper og finder det begge åndsvagt og dybt respektløst. Min mand har sagt at hvis de så meget som overvejer at hyre en så er han den der forlader festen så kammeraterne ved lige nøjagtigt hvor de har ham. Og ved at han seriøst ville gøre det da han syntes strip er klamt og står helt af ved tanken om at en kvinde står og smider tøjet for penge... Så her er den helt afklaret..

Fuldstændig samme situation hos os - vi har også begge meldt ud til vennerne, at hvis der er optræk til nøgne mænd eller damer, går vi. Ingen af os er jaloux anlagte, eller sippede for den sags skyld..men strip er sgu for billigt efter vores smag.

Har aldrig forstået konceptet i at fejre begyndelsen på sit ægteskab med at glo på andre nøgne mænd og damer...meget-meget mærkeligt koncept :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg er interesseret i at høre jer andre piger, hvad i syntes om stripper til polterabend, jeg er ikke den jaloux eller snerpet type, men endeligt syntes jeg der må da være andre og mere intelligente ting at bruge tid og penge på, jeg forstår ikke hvorfor sådan en faktisk lidt respektløs ting er blevet sådan et hit til mændenes polterabend. Syntes faktisk det sender forkerte signaler til mig som den kommende hustru.

Jeg syntes det er helt ok, hvis det er det han syntes er sjovt. Jeg har intet imod det, gad bare ikke selv at der var mandlig stripper til min polterabend. Det siger mig absolut ingenting

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville personligt ikke bryde mig om at få en mandelig stripper til min polterabend, mest af alt fordi jeg synes de fleste mandelig strippere er enormt fimsede og gennerelt klamme at se på. Men jeg tror nu heller ikke at min polterabend (hvis jeg da får en) vil blive af den salgs.

Min mands polterabend med vennerne tror jeg heller ikke vil lægge op til den store omgang strip, men han er sergent på Vordingborg kaserne, og hvis hans kollegaere der beslutter sig for at holde en polterabend for ham, ja så tror jeg godt at det kunne blive af den vilde slags, og jeg er helt sikker på at de så vil hyre en stripper, og herre gud da. "Boys will be boys" Jeg kan på ingen måde hidse mig op over den slags, jeg synes det er helt fint. Jeg forstå ikke de kvinder der vil udstille deres kroppe på den måde, men det er jo en hel anden snak. Som stinnebabe siger, jeg stoler på min mand. Og hvad er der egentlig glat med at se lidt på nøgne kvinder??? Er det så også galt når man kan se bare bryster på tv?

Da min kæreste og jeg lige havde fundet sammen var han til delingsfest og der havde de en stripper. Det hele blev optaget på video, og til en fra delingens fødseldag blev den så vist. Jeg var med, og alle sad og så spændt på mig. For det viste sig at på et tidspunkt var stripperen gået hen og fået min kæreste til at smørre creme på hendes babser, og folk ventede så at jeg skulle blive sur, men come on... Der skal godt nok mere til.

Jeg kan på ingen måde se det gale i at have en stripper til sin polterabend. Faktisk håber jeg lidt at de hyre en til min kærestes, for det er da fed måde at få lov til at være drengerøv en sidste gang. Og jeg kan love jer for at hvis soldaterkammeraterne holder polterabend med strip for min kæreste, så skal jeg nok støtte 100% op om det, og komme og hente min (sansynligvis) meget stive mand fra byen når de er færdige, og passe og pleje ham dagen efter, og jeg vil ikke være det mindste tøse-sur over at han har raget på en nøgen kvinde...

Men det kan sa godt være at jeg bare er lidt for ligeglad med den slags. Men jeg stoler på min mand og ved at han er sammen med mig fordi det er mig han har lyst til at være sammen med, og ikke nogen anden.

Men sådan er vi jo forskellige...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer