Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Sisse

MIN kjole....

31 posts in this topic

Hej alle sammen....

Hvor har jeg bare kigget mange indlæg igemmen herinde vedr. kjoler,- det er jo SUPER inspiration!!!!!

Jeg har haft rigtig meget glæde af det,- derfor sys jeg at jeg også selv må poste mit (regner jeg meget stærkt med) kjolevalg!!

Faktummet at jeg siden sommeren 2007 har tabt næsten 35 kg, det og de magiske tryllenumre sådan noge kjoler kan (I ved trylle talje frem osv) sys jeg faktisk at resultatet er ok.... sikke -35 kg pynter :thumbsupsmileyanim:

Min eneste bekymring inden jeg smider de knap 11000 kr for kjolen er at jeg synes den er en smule lav/kort i det stykke der går op over barmen.... har jeg ret?

Kommentar modtages gerne!

...Sisse...

post-30101-1207508162.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW!!! HVOR SER DU GODT UD!!! Tillykke med de minus 35 :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror faktisk jeg har prøvet selvsamme kjole og den er bare rigtig flot! -til dig! :cheerleader3: Ved godt at bryststykket er kort men dét er én af de detaljer jeg synes er feeeeeed! Men når det er sagt så ved jeg oss at hvis det er noget der generer dit øje NU så blir du nok aldrig heeelt tilfreds så jeg vil sige som en anden har sagt....: Ud at prøve flere kjoler! :thumbsupsmileyanim: Så ender du måske også med at sætte endnu mere pris på denne her..... :cheerleader3:

0

-sad lige og dvælede ved dit billede... (smuk pige jo) Og blir bare lige nødt til at skrive igen for du har de flotteste tydelige kraveben! Sikkert takket være dit flotte vægttab! Syns bare lige jeg ville fortælle hvor smukt jeg synes det ser ud... :thumbsupsmileyanim: .... Bare det var mig! :thumbsupsmileyanim:

0

FLOT vægttab! Tillykke!

Og FLOT kjole!

Det bedste, du kan gøre for at finde ud af, om bryststykket er FOR lavt, ja, det er jo at hoppe og sprælle lidt næste gang, du prøver kjolen... Falder de ud, er det for kort ;) Og skal du hele tiden gå og hive op i det for ikke at føle dig topløs, ja, så er det også for kort ;)

Hehehe, held og lykke ;)

0

Først TILLYKKE med de 35 tabte kg. Det er da vildt godt gået!. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er VILD med den kjole.. LIGE min smag. Ja det er kort det stk. for oven. Men gør på ingen måde noget.

Ville faktisk ikke ha tænkt over det før du skrev det.. Men den klær dig SUPER godt.

Men som kjellman skriver, prøv en masse andre også inden du bestemmer dig.

(Taler af erfaring) HIHI..

Men super smuk kjole. - Klær dig også rigtig godt.!

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Hvor ser du smuk ud og fantastisk med din vægt. Mange gange tillykke og respekt til dig!

Kan godt forstå hvad du mener, men synes faktisk ikke det ser forkert ud. Det er nok dig selv der kan mærke det bedst.

Frygter du at du skal gå og hive op i den? Det er nemlig ikke så fedt en hel dag.

Men ellers sidder den jo meget flot på dig.

Mange knus

:thumbsupsmileyanim:

Camilla

0

Tusind tak for alle jeres søde ord!!!!

Og lige for at følge op på det med om overstykket er FOR kort: Jeg HAR lavet hoppe-testen inde i butikken til stor morskab for mange.. he he... og kjolen bestod!!!

Det er egentlig ikke fordi jeg er bange for at skulle rende rundt op trække op i overstykket... det er mere fordi jeg var/er bekymret for om det SER for frækt ud...men at dømme ud fra alle jeres fantastiske kommentarer så er min bekymring vist ubegrundet..dejligt!

Jeg har prøvet flere kjoler end denne,- og er slet ikke færdig endnu.... meeeeen den her er altså bare fin!

...Sisse...

Edited by Sisse
0

Annonce ♥

Jeg har også købt denne kjole!!!

Tænkte overhovedet ikke over at bryststykket er kort.... det synes jeg bestemt ikke gør noget.

Det er bare en rigtig fin kjole - lidt sjovt at se andre i "min" kjole :thumbsupsmileyanim:

Og stort tillykke med vægttabet - det er for sejt!!!!!!

0

Hej alle sammen....

Hvor har jeg bare kigget mange indlæg igemmen herinde vedr. kjoler,- det er jo SUPER inspiration!!!!!

Jeg har haft rigtig meget glæde af det,- derfor sys jeg at jeg også selv må poste mit (regner jeg meget stærkt med) kjolevalg!!

Faktummet at jeg siden sommeren 2007 har tabt næsten 35 kg, det og de magiske tryllenumre sådan noge kjoler kan (I ved trylle talje frem osv) sys jeg faktisk at resultatet er ok.... sikke -35 kg pynter :cheerleader3:

Min eneste bekymring inden jeg smider de knap 11000 kr for kjolen er at jeg synes den er en smule lav/kort i det stykke der går op over barmen.... har jeg ret?

...Sisse...

Jeg synes, den sidder meget smukt, og kan ikke give dig ret i at den er for lav/kort i det stykke der går op over barmen. Suoer flot kjole :cheerleader3::cheerleader3::)

:cheerleader3::cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Tillykke med det flotte vægttab :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Knus fra Rikke

0

Tænkte overhovedet ikke over at bryststykket er kort.... det synes jeg bestemt ikke gør noget.

Det er bare en rigtig fin kjole - lidt sjovt at se andre i "min" kjole :biggrin:

Sjovt at du har valgt samme kjole..... ligger der et foto i en eller anden tråd som jeg kan se??? ku da være meget sjovt...

...Sisse...

0

Annonce ♥

Hej

Først tillykke med vægttabet godt gået. :biggrin:

Rigtig flot kjole. Jeg kan godt forstå du sværmer for den.

Ved ikke hvor mange andre du har prøvet. For mig hjalp det at prøve en hel del. Jeg besluttede mig på den måde at jeg havde en som jeg hele tiden gik og sammenlignede med de andre og det blev så kjolen. Da jeg ligsom ikke kunne få den ud af hovedet.

0

Hej Sisse

Jeg er helt enig med dig i, at "bryst-stykket" er for kort.

Du har en almindelig flot figur og et flot skulderparti. Det skal fremhæves - når jeg ser på billedet af dig i kjolen, så der jeg faktisk kun det "bryst-stykke", som du også selv finder for smalt. På en eller anden måde "stjæler" det blikket.

Når du selv er i tvivl - så find endelig en anden kjole - og når du alligevel går med tanken om at købe en kjole til kr. 11.000 - så er der masser af andre at få.

mvh

goodbyehansen

0

Annonce ♥

Det er bare en rigtig fin kjole - lidt sjovt at se andre i "min" kjole :biggrin:

Sjovt at du har valgt samme kjole..... ligger der et foto i en eller anden tråd som jeg kan se??? ku da være meget sjovt...

...Sisse...

Puha, er altså ikke så hård til det her.... men prøver lige at vedhæfte et billede. Har ikke så gode billeder men skal snart ned til 2. prøvning, så må jeg få taget nogle bedre billeder.

Jeg tror jeg er mindre end dig over brystet, jeg fylder faktisk næsten ikke bryststykket ud. Kan se på dit billede at kjolen sidder mere til over brystet. Måske det er derfor du synes det ser for kort ud? Eller synes du/I også det ser for kort ud til mig?

/lkn

post-31378-1207648810.jpg

0

...Sisse...

Puha, er altså ikke så hård til det her.... men prøver lige at vedhæfte et billede. Har ikke så gode billeder men skal snart ned til 2. prøvning, så må jeg få taget nogle bedre billeder.

Jeg tror jeg er mindre end dig over brystet, jeg fylder faktisk næsten ikke bryststykket ud. Kan se på dit billede at kjolen sidder mere til over brystet. Måske det er derfor du synes det ser for kort ud? Eller synes du/I også det ser for kort ud til mig?

/lkn

Hej igen....

Sjovt at se kjolen på dig... det ER altså en super smuk kjole,- det holder jeg fast i!!!

Jeg synes overhovedet ikke at overstykket ser så kort ud på dig som det gør på mig..... faktisk ser kjolen meget forskellig ud på os to sys jeg.

Det er nok fordi min barm er større end din er...eller i hvert fald anderledes. Damen i Panayotis sagde nemlig at skulle jeg have kjolen skulle den ligges ind i siderne i barmen... så regnede egentlig med at min barm var for lille...hvilket jeg nu også undrede mig lidt over.

Måske er forskellen også i at min kjole jo er ret stor i str, og din ikke er??

Summa summarum: overstykket ser meget længere ud på kjolen når du har den på! Den er i hvert fald smuk til dig!!!

...Sisse...

0

Hej alle sammen....

Faktummet at jeg siden sommeren 2007 har tabt næsten 35 kg, det og de magiske tryllenumre sådan noge kjoler kan (I ved trylle talje frem osv) sys jeg faktisk at resultatet er ok.... sikke -35 kg pynter :kiss:

...Sisse...

:cheerleader3:

Tillykke med den meget flotte kjole. For den er da for lækker, og klæder dig rigtig godt... :biggrin:

Jeg ville virkelig være i tvivl hvis jeg allerede nu syntes den var for kort over brystet, så ville jeg nok gå og tænke over det hele dagen... være obs på om den ryger for langt ned. Pas på hvis du er i tvivl nu, så er du det nok også den dag.

Bare lige en tanke

0

...Sisse...

/lkn

Hej igen....

Sjovt at se kjolen på dig... det ER altså en super smuk kjole,- det holder jeg fast i!!!

Jeg synes overhovedet ikke at overstykket ser så kort ud på dig som det gør på mig..... faktisk ser kjolen meget forskellig ud på os to sys jeg.

Det er nok fordi min barm er større end din er...eller i hvert fald anderledes. Damen i Panayotis sagde nemlig at skulle jeg have kjolen skulle den ligges ind i siderne i barmen... så regnede egentlig med at min barm var for lille...hvilket jeg nu også undrede mig lidt over.

Måske er forskellen også i at min kjole jo er ret stor i str, og din ikke er??

Summa summarum: overstykket ser meget længere ud på kjolen når du har den på! Den er i hvert fald smuk til dig!!!

...Sisse...

Kjolen er altså også rigtig flot til dig Sisse!

Men ja, den ser meget forskellig ud på os 2, men jeg tror helt sikkert det er fordi din barm er større end min... om det skal være den du vælger eller ej er udelukkende op til dig. Jeg synes du er rigtig flot i den, men hvis du på nogen måde føler ubehag, så er det måske ikke den rigtige..... du skal i hvert tilfælde ikke føle ubehag på bryllupsdagen!!

/lkn

0

Først vil jeg lige sige at du ser super smuk ud i den kjole, men du skriver selv mht bryststykket, og det vil jeg gi dig ret i, synes også det ser for kort ud, jeg ville nok blive irriteret over det så hvis du allerede er i tvivl så tror jeg ikke det er den rigtige kjole til dig

0