Brud2008?

Er jeg fuldsændig tosset???

43 indlæg i dette emne

Jeg har bare haft så svært ved at beslutte mig.. der findes jo så sindsyg mange flotte brudekjoler.

Jeg har købt en smuk en som skal ligges ind. Men er bare så bange for at slæbet bliver ALT for langt..

Så nu har jeg sku købt en mere..!! Har lige fortalt min mor det.. hun siger jeg er helt fra den.

Og at nu må jeg altså beslutte mig?? Men vil jo gerne ha det skal være helt perfekt!! Kan jo ikke gøre det om..

Det er 2 meget forskellige kjoler.. den jeg lige har købt er MEGET enkel..

Ligger lige et par billeder ind om lidt..

Er jeg tosset? - Eller er der andre der har det som mig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du manglet suset i maven på den første kjole?

Det har jeg ikke fået i min endnu og overvejer derfor også en gang i mellem at købe en kjole mere.

Jeg kan godt følge dig, men to kjoler er det de færreste, der får brugt ;)

Lad os se dem og prøv dem begge to og lyt til maven :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine 2 kjoler

Valget står imellem disse 2...

Den ene er den til venstre og ned. (Enkel, og kun perler ved bryste & lidt i siden af kjolen)

Og et meget kort slæb..

Den anden langt slæb, krøllet stof, blonder, og sjove detalier bagpå..

Hold op det er svært!! Har nu besluttet at jeg SKAL vælge imellem en af disse, og IKKE kigge på flere brudekjoler. :thumbsupsmileyanim:

post-32690-1207567013.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har du manglet suset i maven på den første kjole?

Det har jeg ikke fået i min endnu og overvejer derfor også en gang i mellem at købe en kjole mere.

Jeg kan godt følge dig, men to kjoler er det de færreste, der får brugt ;)

Lad os se dem og prøv dem begge to og lyt til maven :thumbsupsmileyanim:

Jo har haft en rigtig god mavefornemmelse.. men er også svært da den "gamle" kjole er lidt for stor til mig og skal laves lidt mindre.

Havde jeg nu bare hoppet i den og den bare sad super godt. Så havde mave fornemmelsen nok været der.. ?

Men nej får nok ikke brugt dem begge.. :cheerleader3: Men så kommer den jeg ikke bruger bare til salg.. Så er der måske en anden der kan få glæde af den. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Overvejer i at bruge 2 kjoler? fx. en til kirke or en anden til festen?

Jeg kan godt tænke mig på det :blush:

Jeg havde først købt en der går lidt langt ned ved brystet (viser meget kavalergang) men nu skal jeg have fjernet noget lige der da jeg har hudkræft og så måtte jeg jo finde ny kjole for tror ikke det når at blive pænt inden festen... Men man kan da sagtens have en til kirken og en til festen hvis man har lyst til det :biggrin: Alt kan lade sig gøre og kun fantasien sætter grænser (og pengepungen men nu mine begge købt for under 1000 kr på ebay så det går nok )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Overvejer i at bruge 2 kjoler? fx. en til kirke or en anden til festen?

Jeg kan godt tænke mig på det :blush:

Jeg havde først købt en der går lidt langt ned ved brystet (viser meget kavalergang) men nu skal jeg have fjernet noget lige der da jeg har hudkræft og så måtte jeg jo finde ny kjole for tror ikke det når at blive pænt inden festen... Men man kan da sagtens have en til kirken og en til festen hvis man har lyst til det :biggrin: Alt kan lade sig gøre og kun fantasien sætter grænser (og pengepungen men nu mine begge købt for under 1000 kr på ebay så det går nok )

Ja det kan jeg så godt forstå du har.. Og til den pris ja så er det jo til at leve med.

Jeg har også "kun" givet sammenlagt 4980kr for dem begge, som har en nyværdi af 13500kr.

De har så også været brugt 1 gang. Men er begge nyrenset og velholdte.

Men så er jeg ikke den eneste med 2 muligheder. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også bedst om kjole nr 2... den er super super smuk!!

Virkelig en prinsesse-drøm... syntes den anden giver lidt brede hofter, og ikke så pæn en figur, men det kan jo også være hende der har den på!!

Se at få dem på så vi kan se nogle billeder.. du kan få en til at holde kjolen stramt, så vi kan få en ide om hvordan den sidder!!

Tror bedst vi kan hjælpe, hvis det er dig vi ser i begge kjoler... (ellers fedter jeg bare, fordi vi ELSKER billeder :biggrin:)

Knus Gitte

Ps. har du overvejet sådan en løkke, som sættes i slæbet så det kan hægtes op bag på?? ellers prøv at spørg i en brude foretning, de kan vise dig hvordan!! jeg skal selv have min hægtet op, når vi er færdige i kirken for mit slæb er også langt!!

Redigeret af farmer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja nr 2 var også første valg.. Meen nu må vi se. Jeg hopper i dem begge og får taget nogle billeder når jeg modtager den "nye". :biggrin:

Så I kan se hvordan de sidder på mig.

Der er små lykker i så slæbet kan komme op og sidde. Men det er der gjort på det billede der er vist.. Der er slæbet ikke nede.

(Så det kan ikke blive kortere).

Puha.. vil jo gerne ha det bedste og flotteste. Men det vil vi jo alle. :blush::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt huske, da du købte den kjole, der er din nummer 2 her - og jeg synes den er sindsyg smuk, noget af det flotteste, jeg længe har set! Også til dig, hvor den kun var en anelse for stor! Jeg håber, der bliver den, du vælger - enten med slæbet sat op eller kortet af. Prøv at snakke med en syerske om, hvad der kan lade sig gøre.

Hilsen Gitte, der har været dødmisundelig over at du ejer og kan passe kjole nr. 2. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Brud2008?

Du skal helt klart vælge den med de lange slæb og de mange perler :blush: . Den er fantastisk flot og vi var så mange der var misnundelige over at du fik den til en god pris og så sidder den desuden som var den støbt på dig. Ja efter min mening er der ingen tvivl, det er KJOLEN!!!!!!!! :biggrin:

Jeg kan selvfølgelig godt sætte mig ind i tvivlen men den er bare så flot den første du købte. Mht til slæbet så har min også et langt slæb. Jeg får dem til at lave det sådan at slæbet kan hægtes på indenunder kjolen. Var det noget at overveje at få gjort?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har den nogen gange været oppe at vende med ærlighed herinde, så jeg må hellere være ærlig :D Synes begge kjoler er flotte og den sidste er den flotteste... men ja... synes det virker ret tosset at købe to kjoler. Tror ikke det gør valget nemmere at man har to.. især ikke når de er så forskellige :lol:

Men håber da du finder ud af noget :blush: og håber ikke du synes jeg er streng fordi jeg synes det er lidt tosset :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tosset??? NAAAAJHHHHH DET SYNTES JEG IKKE :biggrin: Jeg har også købt to :lol::):unsure:

I har for mange penge ;)

Gid det var mig!

Er der en der ikke har mange penge er det mig. Har brugt ca 400.000 kr på kræftbehandling det sidste år. Har købt to kjoler ja men de kostede hendholdsvis 850 og 940 kr så det vælter ikke budgettet :heart: Har bare valgt at købe Ebay hvor kjolerne er nøjagtigt samme kvalitet som en kjole købt i DK du kan bare ikke prøve lige den kjole først men har jo så bare prøvet andre og fundet ud af hvad der klæder mig og hvad jeg kan lide :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he ja tak ærlighed. :biggrin:

Og ja tror sku også selv jeg er lidt små tosset. :lol:

Men ja tror at det vil hjælpe mig at få den anden kjole hjem også og prøve en anden og se om det virkelig

er det STORE skrud (som jeg kalder den med det laange slæb) jeg vil ha eller det mere enkle.

Så er sikker på det ikke vil forvirre mig men hjælpe.

Men nu må vi jo se onsdag.. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer