Guest 80808

Bryllupskage

37 posts in this topic

Så har jeg efterhånden kigget med på sidelinjen længe, så nu må jeg heller se at få stillet lidt spørgsmål. Håber det ligger rigtigt.

Ja mit spørgsmål lyder, Hvor har i købt/køber jeres kage og hvor meget skal i give pr. kuvert??

Anisette :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal give 25 kr. pr. kuvert.... og det er hos en gammel konditor i sønderjylland...

Ihh må man spørge hvorhenne den konditor er??

Vi skal nemlig også giftes i sønderjylland... Og det er da en billig pris i forhold til dem vi har fundet :biggrin:

0

Vi skal give 25 kr. pr. kuvert.... og det er hos en gammel konditor i sønderjylland...

Vi skal nemlig også giftes i sønderjylland... Og det er da en billig pris i forhold til dem vi har fundet :biggrin:

Sender dig lige en PM

0

Sender dig lige en PM

må jeg ikke oss få en pm??? smil...

vi skal nemlig giftes i haderslev og mangler nok også kagen...

knus

0

Annonce ♥

Sender dig lige en PM

knus

også mig også mig. Æv jeg ikkehar opdaget den her tråd noget før. Kan nok ikke nå at afbestille den jeg har bestilt allerede til 55 kr. pr kuvert.

Edited by neller23
0

Vi får vores lavet af dem der har det feststed hvor vi skal holde brylluppet, det synes vi er det nemmeste, så skal vi ikke tænke på at transpotere den.

Den koster 60,- pr kuvert, men det synes jeg også er fint. Men jeg kan da godt se at det er lidt dyrt i forhod til jer fra Sønderjylland ;)

0

Annonce ♥

Vi giver 35kr pr kuvert

Hvor har I bestilt henne?

Ved ikke helt med vores kage endnu, håber på enten min bonussvigerinde eller måske prøve om vores bageri kan finde ud af noget.

0

Vi giver 35kr pr kuvert

Hvor har I bestilt henne?

Ved ikke helt med vores kage endnu, håber på enten min bonussvigerinde eller måske prøve om vores bageri kan finde ud af noget.

35 kr :biggrin: fortæl noget mere???

hvem, hvad, hvor???

0

Annonce ♥

Hej Anisette

Vi fik vores bryllupskage fra Bryllup og festkager www.bryllupogfestkager.dk

Hun laver nogle rigtige gode kager med det bedste fyld uhmmmm.

Vores venner brugte hende også til deres bryllup, og der var sukkerblomsterne på kagen, magen til brudebuketten.

Vi gav 35 kroner pr. person og der var rigeligt til vores gæster der kom forbi næste dag.

Hvor bliver man dog lækkersulten :biggrin:

Hilsen Kaledo

0

Hej Anisette

Vi fik vores bryllupskage fra Bryllup og festkager www.bryllupogfestkager.dk

Hun laver nogle rigtige gode kager med det bedste fyld uhmmmm.

Vores venner brugte hende også til deres bryllup, og der var sukkerblomsterne på kagen, magen til brudebuketten.

Vi gav 35 kroner pr. person og der var rigeligt til vores gæster der kom forbi næste dag.

Hvor bliver man dog lækkersulten :biggrin:

Hilsen Kaledo

Hvilken type fyld havde i i kagen???

0

vi bager vores selv. Regner med at det kommer til at koste max 1500,- så det vil sige en kuvertpris på max 15,-

Her er en lille prøvekage som jeg lavede for 14 dage siden. Fondanten har dog fået lidt for meget flormelis og er blevet lidt for tyk...ups!

post-28609-1207728638.jpg

0

Annonce ♥

Vi skal til prøvesmagning hos Markus Grigo i morgen :kiss: men de kager ligger godt nok i den dyre ende men jeg synes at de er rigtig fine og enkle.

Ej hvor er de kager bare flotte :biggrin: Det er vist de flotteste bryllupskager, jeg nogensinde har set. Så må man bare håbe, at indholdet kan leve op til kagens fantastiske udseende.

Vi var til et bryllup, hvor bruden havde fortalt mig, at bryllupskagen bare ville være helt fantastisk. Derfor havde jeg jo samlet appetit og ikke spist så meget af de øvrige retter: der skulle jo være plads til kagen. Jeg elsker nemlig kage. Nå, men kagen kom på bordet, og den så fin ud. Da jeg så får et stykke op på min tallerken, er det bare almindelig (og tør) chokoladekage. Det kan nok være, at jeg blev skuffet :cheerleader3:

Bettina

0

Vi har bestilt hos Brøndums i Herning. Vi har bestilt en kage med både hvide og brune bunde. Fyldet bliver jordbær-mousse og solbær-mousse. Kagen bliver i hestesko-form i 3 eller 4 lag og med en top-figur, som er formet af marcipan. Prisen er 50,- kr. pr. kuvert.

Vi skal bruge vores kage som dessert sammen med is og friske frugter.

Edited by Ceciliesmor
0

Vi skal nemlig også giftes i sønderjylland... Og det er da en billig pris i forhold til dem vi har fundet :cheerleader3:

Sender dig lige en PM

knus

også mig også mig. Æv jeg ikkehar opdaget den her tråd noget før. Kan nok ikke nå at afbestille den jeg har bestilt allerede til 55 kr. pr kuvert.

Kan jeg også få en PM tilsendt. vi skal også giftes i haderslev :thumbsupsmileyanim:

0