Posted April 7, 2008 · Report post Så har jeg efterhånden kigget med på sidelinjen længe, så nu må jeg heller se at få stillet lidt spørgsmål. Håber det ligger rigtigt. Ja mit spørgsmål lyder, Hvor har i købt/køber jeres kage og hvor meget skal i give pr. kuvert?? Anisette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 (edited) · Report post Vi giver 35kr pr kuvert Her er vores kage som vi skal have (Bare med vores navne og dato) Edited April 7, 2008 by joris.carlsson 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 · Report post Vi skal give 32 kr. pr kuvert. Og den er bestilt hos Kagesmeden.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 · Report post Vi skal give 25 kr. pr. kuvert.... og det er hos en gammel konditor i sønderjylland... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 · Report post Hold da op nogen billige kager i har fundet. Dem jeg har fundt ligger mellem 55 og 70 kr. det er altså mange penge når man bliver 90. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 · Report post Vi skal give 25 kr. pr. kuvert.... og det er hos en gammel konditor i sønderjylland... Ihh må man spørge hvorhenne den konditor er?? Vi skal nemlig også giftes i sønderjylland... Og det er da en billig pris i forhold til dem vi har fundet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 · Report post Vi skal give 25 kr. pr. kuvert.... og det er hos en gammel konditor i sønderjylland... Ihh må man spørge hvorhenne den konditor er?? Vi skal nemlig også giftes i sønderjylland... Og det er da en billig pris i forhold til dem vi har fundet Sender dig lige en PM 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 · Report post Vi skal give 25 kr. pr. kuvert.... og det er hos en gammel konditor i sønderjylland... Ihh må man spørge hvorhenne den konditor er?? Vi skal nemlig også giftes i sønderjylland... Og det er da en billig pris i forhold til dem vi har fundet Sender dig lige en PM må jeg ikke oss få en pm??? smil... vi skal nemlig giftes i haderslev og mangler nok også kagen... knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 · Report post vi skal give 45 pr kuvert - det er hos en meget rost konditor i Nybøl nær Sønderborg. Jeg ved ikke hvordan den skal se ud endnu, men det kommer nok. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2008 (edited) · Report post Vi skal give 25 kr. pr. kuvert.... og det er hos en gammel konditor i sønderjylland... Ihh må man spørge hvorhenne den konditor er?? Vi skal nemlig også giftes i sønderjylland... Og det er da en billig pris i forhold til dem vi har fundet Sender dig lige en PM må jeg ikke oss få en pm??? smil... vi skal nemlig giftes i haderslev og mangler nok også kagen... knus også mig også mig. Æv jeg ikkehar opdaget den her tråd noget før. Kan nok ikke nå at afbestille den jeg har bestilt allerede til 55 kr. pr kuvert. Edited April 8, 2008 by neller23 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2008 · Report post super billige kager, I har fundet. Jeg bor dog bare ikke lige i Sønderjylland. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2008 · Report post Vi får vores lavet af dem der har det feststed hvor vi skal holde brylluppet, det synes vi er det nemmeste, så skal vi ikke tænke på at transpotere den. Den koster 60,- pr kuvert, men det synes jeg også er fint. Men jeg kan da godt se at det er lidt dyrt i forhod til jer fra Sønderjylland ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2008 · Report post Vi giver 35kr pr kuvert Hvor har I bestilt henne? Ved ikke helt med vores kage endnu, håber på enten min bonussvigerinde eller måske prøve om vores bageri kan finde ud af noget. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2008 · Report post Vi giver 35kr pr kuvert Hvor har I bestilt henne? Ved ikke helt med vores kage endnu, håber på enten min bonussvigerinde eller måske prøve om vores bageri kan finde ud af noget. 35 kr fortæl noget mere??? hvem, hvad, hvor??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2008 · Report post Vi bestiller hos en rigtig sød dame i søborg. Vi har oz købt vores datter´s 1 års fødselsdag kage. http://www.godekager.dk/festligekager.html# 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2008 · Report post Vi skal til prøvesmagning hos Markus Grigo i morgen men de kager ligger godt nok i den dyre ende men jeg synes at de er rigtig fine og enkle. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2008 · Report post 20kr pr cuvert hos egen lokale bager - dertil kommer så stativ og topfigur - så hvis man ønsker en overdådig kage bliver prisen derefter og ligeså hvis man bare ønsker en god pæn kange med lækkert indhold! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2008 · Report post Hej Anisette Vi fik vores bryllupskage fra Bryllup og festkager www.bryllupogfestkager.dk Hun laver nogle rigtige gode kager med det bedste fyld uhmmmm. Vores venner brugte hende også til deres bryllup, og der var sukkerblomsterne på kagen, magen til brudebuketten. Vi gav 35 kroner pr. person og der var rigeligt til vores gæster der kom forbi næste dag. Hvor bliver man dog lækkersulten Hilsen Kaledo 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 9, 2008 · Report post Hej AnisetteVi fik vores bryllupskage fra Bryllup og festkager www.bryllupogfestkager.dk Hun laver nogle rigtige gode kager med det bedste fyld uhmmmm. Vores venner brugte hende også til deres bryllup, og der var sukkerblomsterne på kagen, magen til brudebuketten. Vi gav 35 kroner pr. person og der var rigeligt til vores gæster der kom forbi næste dag. Hvor bliver man dog lækkersulten Hilsen Kaledo Hvilken type fyld havde i i kagen??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 9, 2008 · Report post vi bager vores selv. Regner med at det kommer til at koste max 1500,- så det vil sige en kuvertpris på max 15,- Her er en lille prøvekage som jeg lavede for 14 dage siden. Fondanten har dog fået lidt for meget flormelis og er blevet lidt for tyk...ups! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 9, 2008 · Report post Vi skal til prøvesmagning hos Markus Grigo i morgen men de kager ligger godt nok i den dyre ende men jeg synes at de er rigtig fine og enkle. Ej hvor er de kager bare flotte Det er vist de flotteste bryllupskager, jeg nogensinde har set. Så må man bare håbe, at indholdet kan leve op til kagens fantastiske udseende. Vi var til et bryllup, hvor bruden havde fortalt mig, at bryllupskagen bare ville være helt fantastisk. Derfor havde jeg jo samlet appetit og ikke spist så meget af de øvrige retter: der skulle jo være plads til kagen. Jeg elsker nemlig kage. Nå, men kagen kom på bordet, og den så fin ud. Da jeg så får et stykke op på min tallerken, er det bare almindelig (og tør) chokoladekage. Det kan nok være, at jeg blev skuffet Bettina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 12, 2008 · Report post vi skal have en kage med springvand under ,vi bruger den også som dessert ,da den bare er så god, jeg mener vi skulle gi ca. 1600.00 kr .til 40 personer hos bryllupogfestkager 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 12, 2008 · Report post Vores kage kom fra Faunø bageri i Nørresundby, og kostede 69 kr/pers. incl levering. vi bestilte en kage til 90, men da de kun kan lave til 80 eller 100, fik vi 10 gratis kuverter oveni. Den var bare mumselækker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 12, 2008 (edited) · Report post Vi har bestilt hos Brøndums i Herning. Vi har bestilt en kage med både hvide og brune bunde. Fyldet bliver jordbær-mousse og solbær-mousse. Kagen bliver i hestesko-form i 3 eller 4 lag og med en top-figur, som er formet af marcipan. Prisen er 50,- kr. pr. kuvert. Vi skal bruge vores kage som dessert sammen med is og friske frugter. Edited April 12, 2008 by Ceciliesmor 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 12, 2008 · Report post Vi skal give 25 kr. pr. kuvert.... og det er hos en gammel konditor i sønderjylland... Ihh må man spørge hvorhenne den konditor er?? Vi skal nemlig også giftes i sønderjylland... Og det er da en billig pris i forhold til dem vi har fundet Sender dig lige en PM må jeg ikke oss få en pm??? smil... vi skal nemlig giftes i haderslev og mangler nok også kagen... knus også mig også mig. Æv jeg ikkehar opdaget den her tråd noget før. Kan nok ikke nå at afbestille den jeg har bestilt allerede til 55 kr. pr kuvert. Kan jeg også få en PM tilsendt. vi skal også giftes i haderslev 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites