Theshe

MEDVIRKENDE TIL TV-INDSLAG SØGES

9 posts in this topic

Vi er to journaliststuderende, der leder efter nogle, der gerne vil medvirke i et tv-indslag.

Indslaget handler om babymatematik - det er en undervisningsmetode for børn mellem 3-6 måneder.

Ideen er ifølge underviser Lise Ryge, at det skal "stimulere dit barns (medfødte) læringslyst = at lære er det sjoveste i verden. At styrke dit barns lyst til at lære er en gave, barnet vil have glæde af resten af livet!

Medvirke til, at dit barns hjerne udvikles, så senere læring forløber anderledes let, end vi husker det fra vor egen skoletids terperi!

Introducere en anderledes måde at være sammen med sin baby på – til gensidig glæde."

Vi søger i den forbindelse forældre, som har benyttet sig af denne metode. Er det dig? Eller kender du nogle, som har lært sit barn babymatematik, som gerne vil fortælle om det?

Vi vil komme til jer, så der er ingen transport forbundet med det for jer.

Vi håber meget at høre fra lige netop dig - og dit barn.

Kontakt mig på denne adresse snarest muligt: ihler_makeup@yahoo.dk

Med venlig hilsen

Lisette

0

Annonce ♥

Slet ingen?

0

jeg kan desværre ikke hjælpe - jeg har ingen børn endnu :) Men har i sat den ind på babyklar?

0

Hej Lisette

Det var da en dejligt udannelse :) Jeg er også journalist

Desværre ingen børn - endnu

0

Annonce ♥

Når jeg skulle have DJ Lillemand til at sove da han var i 2-3 års alderen plejede jeg at læse op fra et cirkulære til afskrivningsloven eller kursgevinstloven. Det var et effektivt sovemiddel men jeg tror desværre ikke det har påvirket hans intelligens (som godt nok ikke fejler noget). :)

Det er et interessant emne. Et eller andet sted har jeg det sådan at børn/babyer skal have lov til at lege og tids nok skal komme efter det at lære. Men det her går nok mere på at stimulere babyens /barnets lyst at være nysgerrig og evne til at tilegne sig ny viden, fremfor faglig indlæring.

0

jeg kan desværre ikke hjælpe - jeg har ingen børn endnu :) Men har i sat den ind på babyklar?

Ja, den er på babyklar - havde faktisk troet, at der ville være et hav af mødre, der ville springe til. Men det lader det desværre ikke til.

Hej Lisette

Det var da en dejligt udannelse :cheerleader3: Jeg er også journalist

Desværre ingen børn - endnu

Jeg er også meget glad for det - det er mange muligheder i det.

Når jeg skulle have DJ Lillemand til at sove da han var i 2-3 års alderen plejede jeg at læse op fra et cirkulære til afskrivningsloven eller kursgevinstloven. Det var et effektivt sovemiddel men jeg tror desværre ikke det har påvirket hans intelligens (som godt nok ikke fejler noget). :thumbsupsmileyanim:

Det er et interessant emne. Et eller andet sted har jeg det sådan at børn/babyer skal have lov til at lege og tids nok skal komme efter det at lære. Men det her går nok mere på at stimulere babyens /barnets lyst at være nysgerrig og evne til at tilegne sig ny viden, fremfor faglig indlæring.

Jeg tror helt sikkert, et cirkulære fra afskrivningsloven er et effektivt sovemiddel - uanset alder :cheerleader3:

Formålet med babymatematik er ifølge underviseren at stimulere ens barns (medfødte) læringslyst. Alligevel er det en omdiskuteret metode af flere årsager.

0

Hej piger!

Der var vist en ung mor i et sladder-blad - mener det var Ude & Hjemme - som havde brugt/brugte metoden til sin datter. Måske kan bladet hjælpe jer med kontakten til hende eller andre. Jeg mener, det var i januar i år.

Held og lykke med projektet...

0

Jeg tror helt sikkert, et cirkulære fra afskrivningsloven er et effektivt sovemiddel - uanset alder :rolleyes:

Formålet med babymatematik er ifølge underviseren at stimulere ens barns (medfødte) læringslyst. Alligevel er det en omdiskuteret metode af flere årsager.

Nu ligger der jo også noget andet i det. Kevin har jo allerede bestemt sig for, at når han bliver stor skal han overtage såvel mors (Diskobil) som fars firma og så kan han jo lige så godt begynde at lære det. Apropos det her så jeg et program om elite-elever, hvor man bl.a. så hvordan én teede sig og begyndte at kaste rundt med ting, svine læreren til m.v. fordi han ikke fik topkarakter. At se sådan et program kan kun overbevise en om at eliteelever og gode karakter ikke er et mål i sig selv, og det er heller ikke noget der batter noget i det virkelige liv (erhvervslivet).

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

Slet ingen?

Jeg har sendt det videre til min veninde der helt sikkert kunne være interesseret.

0