Sign in to follow this  
Followers 0
Pernille Wedel

så nu er kjolen prøvet og hentet...vil I se?

44 posts in this topic

:biggrin:

Jubii

jeg har været inde og prøve min kjole igen hos HOB. Fik af vide at det ville koste mig 2700 at få en dansestop i og lagt den lidt op :cheerleader3:

Nå men skrædderen på Østerbro kalder....

Men nu har jeg jo alle de her billeder på min mobil, som jeg så gerne vil dele med jer!!!!

Nu er det jo Jan der er computergeniet herhjemme, og ham kan jeg jo ikke få til at hjælpe. Kan I????

Pernille

Edited by Pernille Wedel
0

Annonce ♥

har du ikke et USB stik til telefonen, som du kan bruge til at overføre billeder med?

Ellers plejer jeg bare nogen gange at sende billederne som MMS bare til en emailkonto, så kan du gemme dem derfra.

Glæder mig til at se billeder

0

Vi vil se.. Kan desværre ikke hjælpe med at få billedet ind.

Men venter spændt. :biggrin:

0

jeg er heller ikke for god til det med computere, men plejer at mms´se mine billeder til en veninde som kan blutooth dem ind på hendes computer og maile dem til mig:0)

0

Annonce ♥

min telefon har hukommelseskort og den stationære comp. har så kortlæser...

men ellers kan du mms'e billederne til din email :biggrin:

0

nu har jeg overført billederne til min computer, hvordan vedhæfter jeg den så heri?

0

Du går ind og trykker gennemse og finder billedet og klikker på det, så trykker du åben, og det kommer til at stå her i bryllupsklar.

Og du kan så trykke upload.

Og så skulle det meget gerne komme ind og ligge.. :biggrin:

0

vi vil se billeder.. håber du finder ud af det

0

Annonce ♥

:)

Jeg prøver lige om det kan lykkedes for mig, vil jo også gerne vise min fine kjole frem :):)

0

JAAAAAAAAAAAAAAAAA, billeder!!! :) :) :)

Kram Heidi

0

Stadig ingen billeder?

0

Annonce ♥

Jamen for dælan da... jeg er jo i den generation hvor vi ikke er opflasket med computere, så jeg kan ikke finde ud af det. Jeg har fået overført billederne fra min mobil over på min computer, men så siger programmet at de er for store til at de kan være dér. Hvad gør en klog kvinde så? og hvad gør jeg :cheerleader3:

Jeg vil jo også så gerne vise den frem, for jeg er nemlig rigtig stolt af min super flotte kjole. :thumbsupsmileyanim:

Pernille

0

Annonce ♥

Jamen for dælan da... jeg er jo i den generation hvor vi ikke er opflasket med computere, så jeg kan ikke finde ud af det. Jeg har fået overført billederne fra min mobil over på min computer, men så siger programmet at de er for store til at de kan være dér. Hvad gør en klog kvinde så? og hvad gør jeg :cheerleader3:

Jeg vil jo også så gerne vise den frem, for jeg er nemlig rigtig stolt af min super flotte kjole. :cheerleader3:

Pernille

Har du PAINT på din computer?? Prøv at højreklikke på billedet - Vælg "åben med" og så paint!! Her går du op for oven og vælger "billede" og så stræk/vrid" (kan ikke helt huske hvad det hedder) men i hvert fald står der så 100 % i de to øverste kasser.. Her kan du gøre billedet mindre.. Skriv eks. 80/80 (husk de skal være ens, ellers ødelægger du billedet)

Herefter trykker du gem som" og gemmer billedet på ny!! (husk ikke at kalde den det samme som det gamle billede, så ødelægger du ikke originalen) Dit nye billede er nu mindre.. og Klar til alle os på BK som bare VENTER og VENTER... :)

KOM SÅ IGANG!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Pernille

Åbn dit billede i Microsoft paint. Under menuen Billeder vælger du Stræk/vrid. Når du kommer ind i det billede kan du se at der under stræk står 100 % både lodret og vandret sæt det til 50 %både vandret og lodret og gem billedet igen. Derefter smider du billedet ind på BK som Brud2008? har beskrevet.

Og skynd dig nu vi andre venter spændt på dine billeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :carrot:

0

nu må vi så se om det virker.... Tusind tak for vejledningen.... I er sgu da nogle gæve kvindfolk :thumbsupsmileyanim:

Kjolen er lidt for lang foran som I sikkert kan se.... men hvad syntes I?

post-32113-1208008771.jpg

0

den er bare vild smuk til dig, det er virkelig en tyldrøm :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Wauw, for en drømmekjole :thumbsupsmileyanim:

Er det en Benjamin Roberts?

...og ja, slæbet skal da være så langt :cheerleader3:

0

syntes I at slæbet skal være så langt...?

Hejsa

Så kom der billeder jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii :thumbsupsmileyanim: .

Kjolen er fantastisk flot og ja slæbet passer fint til kjolen.

Jeg synes ikke det er for langt. Du kan evt spørge der hvor du køber kjolen om du kan få lavet sådan en anordning således at slæbet kan hægtes under kjolen senere på dagen. Det har jeg gjort da mit slæb også er temmelig langt.

0