Pernille Wedel

så nu er kjolen prøvet og hentet...vil I se?

44 indlæg i dette emne

:biggrin:

Jubii

jeg har været inde og prøve min kjole igen hos HOB. Fik af vide at det ville koste mig 2700 at få en dansestop i og lagt den lidt op :cheerleader3:

Nå men skrædderen på Østerbro kalder....

Men nu har jeg jo alle de her billeder på min mobil, som jeg så gerne vil dele med jer!!!!

Nu er det jo Jan der er computergeniet herhjemme, og ham kan jeg jo ikke få til at hjælpe. Kan I????

Pernille

Redigeret af Pernille Wedel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen for dælan da... jeg er jo i den generation hvor vi ikke er opflasket med computere, så jeg kan ikke finde ud af det. Jeg har fået overført billederne fra min mobil over på min computer, men så siger programmet at de er for store til at de kan være dér. Hvad gør en klog kvinde så? og hvad gør jeg :cheerleader3:

Jeg vil jo også så gerne vise den frem, for jeg er nemlig rigtig stolt af min super flotte kjole. :thumbsupsmileyanim:

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen for dælan da... jeg er jo i den generation hvor vi ikke er opflasket med computere, så jeg kan ikke finde ud af det. Jeg har fået overført billederne fra min mobil over på min computer, men så siger programmet at de er for store til at de kan være dér. Hvad gør en klog kvinde så? og hvad gør jeg :cheerleader3:

Jeg vil jo også så gerne vise den frem, for jeg er nemlig rigtig stolt af min super flotte kjole. :cheerleader3:

Pernille

Har du PAINT på din computer?? Prøv at højreklikke på billedet - Vælg "åben med" og så paint!! Her går du op for oven og vælger "billede" og så stræk/vrid" (kan ikke helt huske hvad det hedder) men i hvert fald står der så 100 % i de to øverste kasser.. Her kan du gøre billedet mindre.. Skriv eks. 80/80 (husk de skal være ens, ellers ødelægger du billedet)

Herefter trykker du gem som" og gemmer billedet på ny!! (husk ikke at kalde den det samme som det gamle billede, så ødelægger du ikke originalen) Dit nye billede er nu mindre.. og Klar til alle os på BK som bare VENTER og VENTER... :)

KOM SÅ IGANG!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Pernille

Åbn dit billede i Microsoft paint. Under menuen Billeder vælger du Stræk/vrid. Når du kommer ind i det billede kan du se at der under stræk står 100 % både lodret og vandret sæt det til 50 %både vandret og lodret og gem billedet igen. Derefter smider du billedet ind på BK som Brud2008? har beskrevet.

Og skynd dig nu vi andre venter spændt på dine billeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

syntes I at slæbet skal være så langt...?

Hejsa

Så kom der billeder jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii :thumbsupsmileyanim: .

Kjolen er fantastisk flot og ja slæbet passer fint til kjolen.

Jeg synes ikke det er for langt. Du kan evt spørge der hvor du køber kjolen om du kan få lavet sådan en anordning således at slæbet kan hægtes under kjolen senere på dagen. Det har jeg gjort da mit slæb også er temmelig langt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer