Betina82

Folk fra Farum eller omegn læs her...

10 indlæg i dette emne

Hej alle,

På lørdag skal vi giftes i Farum Kirke, selvom jeg oprindeligt er fra byen er jeg helt tom for idéer til hvor vi kan få taget billeder efter vielsen, og vi skal tale med vores transport om det i morgen... Ved at de har forslag, men vil jo gerne være forberedt så jeg lige kan nå at se stederne inden... Det skal helst være i Farum da vi ikke har oceaner af tid til at få taget billeder..

Så hvis nogen af jer kender til Farum så skriv endelig - det her er virkelig last minute.. hvis nogen har idéer også til hvad vi gør i tilfælde af regn så er I meget velkomne til at skrive... :)

KH Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Rådhustorvet. Der har jeg jo kontor :)

Spøg til side.

- Furesøen kunne være en mulighed som det bliver sagt.

- De grønne frie arealer ved Kolle Kolle.

- Området omkring Bregnerød.

- Søen ved Lynge Butikstorv.

- Sjælsø (kræver dog en tur til Birkerød/Blovsterød

0

Del dette indlæg

Der er også mulighed for at få taget billeder nede bag farum kirke... Det der blandt farumborgere hedder "storebjerg" og ellers er der jo skulpturhaven på hovedgaden ikke langt fra kirken.

Håber at det kunne hjælpe lidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så hvis nogen af jer kender til Farum så skriv endelig - det her er virkelig last minute.. hvis nogen har idéer også til hvad vi gør i tilfælde af regn så er I meget velkomne til at skrive...

Jeg vil forslå at I går ned mod Farum Sø - gå til højre rundt om kirkegården, så er det er godt vue ud over søen. Og hvis der regner, har fotografen vel et atelier i nærheden?

/Bjørn.

0

Del dette indlæg

Eller I kunne tage en lille køretur ud til FREDERIKSBORGVEJ 101 | 3500 VÆRLØSE, ved furesø marina - der er en lille skov, en bådebro og sårn'. Det kunne da blive nogle ret flotte billeder ud af.

/knirke

0

Del dette indlæg

Der er også mulighed for at få taget billeder nede bag farum kirke... Det der blandt farumborgere hedder "storebjerg" og ellers er der jo skulpturhaven på hovedgaden ikke langt fra kirken.

Håber at det kunne hjælpe lidt.

Pinligt. Jeg aner ikke engang hvor Farum Kirke ligger :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis nu nogle af billederne ikke blev så gode kan det jo være at de vil have taget nogle om. Det har jeg hørt om før (men ikke i Farum). Og naturligvis: Tillykke.

Apropos Farum: Hvem var det der vandt i dag :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer