MetteG

Her er min brudekjole

33 posts in this topic

Hej alle,

Så fik jeg lavet min dejlige brudekjole om, som jeg var så fantastisk glad for på dagen. Jeg har hele tiden vidst at jeg ville have den lavet om, og da jeg skal til to bryllupper i år, synes jeg at det var en perfekt anledning.

Men her er den inden omsyning og farvning (inkl. mand)

post-24232-1207928226.jpg

0

Annonce ♥

Her er den så, lavet om. Den er lagt en del op, lidt mere foran end bagpå. Stropperne er fjernet og der er sat smalle stropper på i stedet, og så er blonderne farvet rosa. Meget smuk, hvis jeg selv skal sige det :thumbsupsmileyanim:

post-24232-1207928731.jpg

0

Annonce ♥

Og her er som jeg regner med at skulle se ud til 2 x bryllup. Er dog stadig usikker på hvordan båndet skal sidde (forslag modtages gerne) :thumbsupsmileyanim:

post-24232-1207929012.jpg

0

Jeg kan fortælle at det er Kamillamarie.dk der har omforandret min kjole til en sum af 1950 kr. hvoraf de 1200 kr. er for farvning. Yderst fair pris synes jeg, da man sagtens kan bruge det på en festkjole.

Og så er min jo ikke bare en hvilken som helst festkjole :thumbsupsmileyanim:

post-24232-1207929161.jpg

0

Ej hvor den er smuk begge steder :thumbsupsmileyanim:

0

Smuk smuk smuk :cheerleader3: Hvor er den bare flot din kjole, mht båndet, så synes jeg sagtens at det kan sidde i taljen ellers så prøv at sætte under brystet, det tror jeg også kunne være rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

Ditte

0

Annonce ♥

Super flot resultat! Kjolen var smuk som brudekjole og har nu fået nyt liv som din helt specielle festkjole! fantastisk at se hvordan du har ormået at genbruge den på så flot en måde! :thumbsupsmileyanim: Tillykke med den :cheerleader3:

0

WAU!

FEDT, at du turde!!!! Den er blevet SÅ flot! Og ja, båndet og de sorte sko til er bare super sejt! :thumbsupsmileyanim:

0

Flot flot flot. Den er jo slet ikke til at kende, men hvor er det fedt at du har fået mere ud af brudekjolen! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kram Heidi

0

:thumbsupsmileyanim: Wauu, den er virkelig flot..........

Jeg tror bare jeg ville sætte båndet ligesom du har sat det.

Den er altså bare virkelig flot. God inspiration til os der endnu ikke har gået op ad kirkegulvet!

0

Annonce ♥

RIGTIG RIGTIG FLOT "NY" KJOLE

Jeg synes at båndet skal sidde ligesom du har sat det-meget imponeret-den er virkelig flot :thumbsupsmileyanim:

0

Hold op hvor er det blevet godt - er faktisk helt svært at sige hvad den er pænest som..

Det ligner jo en designerkjole til mange tusinde kroner, det må man sige du er sluppet yderst godt om ved :thumbsupsmileyanim:

0

Hej

:thumbsupsmileyanim::) det er en helt utrolig smuk brudekjole du har på den er helt igenmen fantasktisk.

også så jeg at du har fået den syet om, jamen det er jo også lige fantasktisk.

:cheerleader3::cheerleader3:

båndet syns jeg ikke at du skal pille mere ved den sider ligeder hvor den skal.

Knus louise

0

Jeg synes også båndet sidder lige hvor det skal. :thumbsupsmileyanim:

Og så vil jeg sige at jeg er dødmisundelig! Tænk at du nu kan bruge din supersmukke brudekjole, der blevet til en fantastisk flot festkjole igen og igen! Det er smart! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Wauw, den er bare flot! :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med det flotte resultat!

0

Tak skal I have, hvor er I søde :cheerleader3:

Jeg er også så lykkelig over resultatet :thumbsupsmileyanim:

0

WOW hvor er den blevet smuk!

Utroligt hvad man kan gøre! :thumbsupsmileyanim:

0

Din kjole var super smuk som brudekjole og fantastisk smuk som festkjole... kan umuligt sige hvad der er pænere.

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hold da op, hvor er den (igen) blevet flot.

Jeg er helt vild med kjolen som brudekjole (ja, hvem der bare havde en krop der kunne bære den) - og også som "alm" kjole.... - SMUKT !!!! (og billigt !!)

0

hold da op den er blevet smuk ( igen). synes båndet sidder lige som det skal.

knus nanna

0

Den er virkelig blevet en helt anden, mindst lige så smuk kjole. Og båndet fremhæver virkelig din flotte figur, så synes det skal sidde hvor det gør. De penge er givet SÅ godt ud!

0

Det er jo helt vildt! Den tanke havde jeg bare slet ikke inde i hovedet at den kan laves om og bruges igen.... Mon ikke man altid vil føle sig speciel i den, og at minderne om en fantastisk dag vil gøre at man er endnu smukkere i den om muligt? Det tror jeg !! Igen en super ide (som det godt kan være jeg hapser når den tid kommer!) :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte

Arrrgh! glemte lige at sige at jeg synes at den er hammer flot (hvis det ikke kunne læses ud af ovenstående entusiasmeudbrud)

0