stinnebabe

(Indsæt fanfare) Min kjole!!!

20 indlæg i dette emne

Ja, jeg var jo til kjoleprøvning igår og der fandt jeg sq kjolen! Ingen tvivl, den er bare hundrede procent mig. I får ét billede her og så smider jeg ellers resten og kjoleberetning ind på min egen tråd senere. Kjolen skal syes ind et par cm - især ved brystet (selvom jeg plejer at have ok størrelse :thumbsupsmileyanim: ) og farven er ikke hvid i virkeligheden, men en elfenbensfarve.

The happy bride to be:

post-32322-1208006579.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den smuk!!! du stråler jo som var det i dag du skulle giftes.. SÅÅÅ SØD!!!

Kan du så komme igang med at ligge nogle billeder ind her!! man må faktisk gerne have sine billeder liggende flere steder.. Jo det er rigtig nok!!

Bare kom i Sving du!! VI VIL SE MER!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim::):cheerleader3:

Jeg syntes at kjolen klæder dig rigtig godt, og det er en vildt flot kjole. Jeg kan godt forstå at du ser så glad ud. Tusinde gange tillykke med din kjole. Jeg havde det jo på samme måde, da jeg fik min kjole på. Det var bare DEN og der var ingen der kunne måle sig med den, selvom jeg gav det en chance. Den føltes bare rigtig. Den var 5000 kroner dyere end jeg havde bestemt mig for at bruge og der var langt slæb på som jeg også havde villet undgå.... men men men. Når kjolen finder dig, så er der bare ikke noget at gøre.

Tillykke.

Knus Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim:Tillykke med kjolen :cheerleader3:

Superflot - du ser godt nok lykkelig ud!

Jeg kan genkende omgivelserne du er i - jeg glæder mig vildt meget, der er jo kun 1 måned til, at jeg skal gense min kjole hos Scott.

En ting, som er lidt "kinky" hos Scott... hvis ikke man husker at bakke ind i prøverummet igen kan genboerne følge med i at man lige skal skifte kjole eller bh.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Tillykke med kjolen :cheerleader3:

Superflot - du ser godt nok lykkelig ud!

Jeg kan genkende omgivelserne du er i - jeg glæder mig vildt meget, der er jo kun 1 måned til, at jeg skal gense min kjole hos Scott.

En ting, som er lidt "kinky" hos Scott... hvis ikke man husker at bakke ind i prøverummet igen kan genboerne følge med i at man lige skal skifte kjole eller bh.

Hahaha! Det opdagede jeg vist ikke :)

Tusind tak for komplimenterne - er rigtig dejligt at blive bekræftet endnu mere i at den er DEN :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer