Guest Innaj

"Min" smukke ventebrudekjole!

84 indlæg i dette emne

Er ret gravid når jeg skal giftes til sommer :thumbsupsmileyanim: så udvalget af kjoler er jo ikke helt så stort som det ellers ville have været. Jeg har fundet denne - men selvfølgelig på en side fra USA :) Derfor er jagten gået ind på en syeske der vil/kan lave noget tilsvarende.

KRYDS FINGRE FOR MIG :cheerleader3:

Janni

post-28791-1208032298.jpg

Redigeret af Innaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret gravid når jeg skal giftes til sommer :thumbsupsmileyanim: så udvalget af kjoler er jo ikke helt så stort som det ellers ville have været. Jeg har fundet denne - men selvfølgelig på en side fra USA :) Derfor er jagten gået ind på en syeske der vil/kan lave noget tilsvarende.

KRYDS FINGRE FOR MIG :cheerleader3:

Janni

Den kjole er da simpelthen bare smuk. Man kommer jo til at ligne en græsk gudinde i den. Virkelig flot.

Knus pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er ret gravid når jeg skal giftes til sommer :cheerleader3: så udvalget af kjoler er jo ikke helt så stort som det ellers ville have været. Jeg har fundet denne - men selvfølgelig på en side fra USA :pokey: Derfor er jagten gået ind på en syeske der vil/kan lave noget tilsvarende.

KRYDS FINGRE FOR MIG :shooter:

Janni

Det er da en af de smukkeste ventebrudekjoler jeg har set. Den er simpelthen så fantastisk. Syersker er ved at have travlt nu. Sæsonen er jo gået ind. Men håber du kan når det. Det er da den helt rigtige kjole til en gravid mave. Hvis du skal bruge tilbehør som slør, strømpebånd, tasker, smykker eller andet, kik forbi min side www.ewas-brudetilbehor.dk, alt er i højeste kvalitet til langt under halv butikspris og udvalget er rigtig stort. Og så få du det leveret til døren. Så kan det jo ikke være nemmere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - nu melder der selvfølgelig en masse spørgsmål :thumbsupsmileyanim:

Skal man vælge slør eller helt natural? Kan man iøvrigt have slør på, hvis man vil have sit lange hår til at hænge?

Synes ikke kjolen lægger op til det helt vilde, men derimod noget meget enkelt. Det vil jeg også gerne have, men vil alligevel gerne lidt mere end bare...:birthday:

Kan I følge mig :thumbsupsmileyanim:

Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er ret gravid når jeg skal giftes til sommer :birthday: så udvalget af kjoler er jo ikke helt så stort som det ellers ville have været. Jeg har fundet denne - men selvfølgelig på en side fra USA :balloons: Derfor er jagten gået ind på en syeske der vil/kan lave noget tilsvarende.

KRYDS FINGRE FOR MIG :balloons:

Janni

:thumbsupsmileyanim: DEN ER BARE SÅ FLOT..... HÅBER DU FINDER EN SOM KAN SY DEN :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm - nu melder der selvfølgelig en masse spørgsmål :thumbsupsmileyanim:

Skal man vælge slør eller helt natural? Kan man iøvrigt have slør på, hvis man vil have sit lange hår til at hænge?

Synes ikke kjolen lægger op til det helt vilde, men derimod noget meget enkelt. Det vil jeg også gerne have, men vil alligevel gerne lidt mere end bare...:birthday:

Kan I følge mig :thumbsupsmileyanim:

Janni

Først: superflot kjole!!!

Dernæst: ja, man kan sagtens have slør på og stadig have håret til at hænge. Sådan havde jeg det selv, og mit slør hørte ikke til de korteste... Ser lige, om jeg ikke kan finde et billede på denne comp...

Det er godt nok ikke helt så tydeligt som det kunne være, men det er det eneste der lige er på denne maskine...

post-23895-1208251624.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - nu melder der selvfølgelig en masse spørgsmål :thumbsupsmileyanim:

Skal man vælge slør eller helt natural? Kan man iøvrigt have slør på, hvis man vil have sit lange hår til at hænge?

Synes ikke kjolen lægger op til det helt vilde, men derimod noget meget enkelt. Det vil jeg også gerne have, men vil alligevel gerne lidt mere end bare...:birthday:

Kan I følge mig :thumbsupsmileyanim:

Janni

Du kan sagtens have langt hængende hår og have slør i. Synes også det skal være et enkelt slør (andet vil ikke passe til din smukke kjole), det hører sig til en brudekjole - det er jo en tradition. Hvor langt sløret skal være afhænger af din smag og af hvordan kjolen ser ud bag på. Mail mig lige et billede af kjolen bagfra, hvis du har det (info@ewas-brudetilbehor.dk), så kan jeg måske komme med nogle forslag til et slør ud fra mit brede sortiment. Du kan også selv kikke forbi min hjemmeside www.ewas-brudetilbehor.dk ogse om der er noget du selv synes vil passe til kjolen. Hvis du bestemmer dig for ikke at bære slør har jeg også andet hårpynt som mange brude bruger i stedet for slør, kik på min hjemmeside under smykker og blomster ranke.

Ewa

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode råd og positive tilbagemeldinger:ilovebryllupsklar:

Jeg har bestilt et enkelt slør og en tiara med perler. Så ser vi hvad det ender med :thumbsupsmileyanim: (måske blomster)

Desuden gik mødet med syersken rigtig godt - hun er bare sød :thumbsupsmileyanim: Men hun ville først sy prøvekjolen ca. 3 uger før og den rigtige kjole derefter m. sidste prøvning en uge inde. Det er selvfølgelig det mest smarte når man er i "voksealderen" :balloons: men puha hvor kan jeg mærke, at jeg får svært ved at vente :birthday:

Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Janni, for pokker - ideen med blomster i håret, må du bare tage til dig :bearhug::hug: Kan lige forestille mig dit smukke mørke hår med blomster i :cheerleader3: Og især når snakken er inde på græsk gudinde :cheerleader3: Finder lige nogle eksempler til dig...

h_r2.jpgpost_10235_1119053183.jpgpost_19896_1162068469.jpgh_r5.jpg

Redigeret af kamekazee
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer